Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** Sisunaiset, 6.8 ***

06.08.2007 |

Yhteenveto viime viikolta. Välitavoitteet on laskettu elokuun loppuun, viikolle 35!

[size=2]

Nimi:

Lähtö kg, Tavoite (vko 35) kg, Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa tavoitteeseen kg,

Vkoa edessä että tavoite toteutuu (Arvio tavoitteen saavuttamisesta), BMI muutos nykyhetkeen (pituus)

[color=fuchsia][b] Aatuliina [/b]♥[/color] Ei päivitystä

88.5 kg, 83.9 kg, 86.8 kg, 0.0 kg, 1.7 kg, 2.9 kg,

13 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 30.6 => 30.0 ..( 1.70 m )

[color=green][b] Allakka [/b]♥[/color]

94.8 kg, 77 kg, 80.8 kg, -0.1 kg, 14 kg, 3.8 kg,

10 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 34.4 => 29.3 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Axelara [/b]♥[/color] Ei päivitystä

66.5 kg, 61 kg, 63.1 kg, -0.2 kg, 3.4 kg, 2.1 kg,

8 vkoa, ( Syyskuu 2007 ), BMI: 24.1 => 22.9 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Bertta07 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

58.2 kg, 54.6 kg, 55.7 kg, -2.5 kg, 2.5 kg, 1.1 kg,

4 vkoa, ( Elokuu 2007 ), BMI: 22.5 => 21.5 ..( 1.61 m )

[color=fuchsia][b] Chicky [/b]♥[/color] Ei päivitystä

93.7 kg, 90 kg, 93.2 kg, 1.0 kg, 0.5 kg, 3.2 kg,

11 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 30.9 => 30.8 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Dudel [/b]♥[/color] Ei päivitystä

96 kg, 89.9 kg, 94 kg, 0.5 kg, 2 kg, 4.1 kg,

14 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 31.7 => 31.0 ..( 1.74 m )

[color=fuchsia][b] Elaine [/b]♥[/color] Ei päivitystä

80.1 kg, 70 kg, 78.6 kg, -1.4 kg, 1.5 kg, 8.6 kg,

11 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 27.7 => 27.2 ..( 1.70 m )

[color=green][b] Emonamoha [/b]♥[/color]

92.2 kg, 81.5 kg, 83.7 kg, 0.0 kg, 8.5 kg, 2.2 kg,

4 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 31.2 => 28.3 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] Enkeli [/b]♥[/color]

TAUKO

[color=green][b] Henniina [/b]♥[/color]

83.3 kg, 69 kg, 70.7 kg, -0.5 kg, 12.6 kg, 1.7 kg,

4 vkoa, ( Elokuu ), BMI: 29.5 => 25.0 ..( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] JohannaK84 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

87 kg, 82.2 kg, 85.1 kg, -1.9 kg, 1.9 kg, 2.9 kg,

4 vkoa, ( Elokuu 2007 ), BMI: 34.0 => 33.2 ..( 1.60 m )

[color=green][b] Katti [/b]♥[/color]

90.2 kg, 80.2 kg, 83.4 kg, -0.1 kg, 6.8 kg, 3.2 kg,

32 vkoa, ( Maaliskuu ), BMI: 32.0 => 29.5 ..( 1.68 m )

[color=fuchsia][b] Körömölli [/b]♥[/color]

88 kg, 76.6 kg, 80.7 kg, -1.2 kg, 7.3 kg, 4.1 kg,

14 vkoa, ( Marraskuu ), BMI: 32.3 => 29.6 ..( 1.65 m )

[color=green][b] LOKA06 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

81.7 kg, 65 kg, 66.2 kg, -0.9 kg, 15.5 kg, 1.2 kg,

9 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 28.3 => 22.9 ..( 1.70 m )

[color=fuchsia][b] Mareila [/b]♥[/color] Ei päivitystä

72.2 kg, 55 kg, 55.9 kg, 0.0 kg, 16.3 kg, 0.9 kg,

12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 25.6 => 19.8 ..( 1.68 m )

[color=green][b] Minlee [/b]♥[/color]

95.5 kg, 74.8 kg, 78.5 kg, 0.5 kg, 17 kg, 3.7 kg,

24 vkoa, ( Tammikuu ), BMI: 30.1 => 24.8 ..( 1.78 m )

[color=fuchsia][b] Momentti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

69.6 kg, 65.1 kg, 68.7 kg, 0.0 kg, 0.9 kg, 3.6 kg,

12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 24.7 => 24.3 ..( 1.68 m )

[color=green][b] mrs.birdie [/b]♥[/color] Ei päivitystä

88 kg, 68 kg, 70.4 kg, 0.0 kg, 17.6 kg, 2.4 kg,

11 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.8 => 24.6 ..( 1.69 m )

[color=fuchsia][b] Nefili [/b]♥[/color]

80.7 kg, 65 kg, 68.3 kg, 0.0 kg, 12.4 kg, 3.3 kg,

7 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 25.5 => 21.6 ..( 1.78 m )

[color=green][b] Nolaana [/b]♥[/color] Ei päivitystä

98 kg, 93.9 kg, 98.1 kg, 0.6 kg, -0.1 kg, 4.2 kg,

14 vkoa, ( Marraskuu 2007 ), BMI: 35.6 => 35.6 ..( 1.66 m )

[color=fuchsia][b] Ororo [/b]♥[/color]

90 kg, 76 kg, 79.7 kg, 0.2 kg, 10.3 kg, 3.7 kg,

9 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 29.7 => 26.3 ..( 1.74 m )

[color=green][b] Phobos [/b]♥[/color] Ei päivitystä

108 kg, 88.2 kg, 91.4 kg, 0.0 kg, 16.6 kg, 3.2 kg,

4 vkoa, ( Elokuu 2007 ), BMI: 41.2 => 34.8 ..( 1.62 m )

[color=fuchsia][b] Piqu [/b]♥[/color] Ei päivitystä

90.8 kg, 85 kg, 90.6 kg, 0.0 kg, 0.2 kg, 5.6 kg,

12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 30.7 => 30.6 ..( 1.72 m )

[color=green][b] Pointzi06 [/b]♥[/color]

94.6 kg, 79.7 kg, 82.4 kg, 0.1 kg, 12.2 kg, 2.7 kg,

11 vkoa, ( Lokakuu ), BMI: 30.2 => 26.3 ..( 1.77 m )

[color=fuchsia][b] ronja1982 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

65 kg, 52.2 kg, 57.4 kg, 0.1 kg, 7.6 kg, 5.2 kg,

12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 23.6 => 20.8 ..( 1.66 m )

[color=green][b] rosvohummeri [/b]♥[/color] Ei päivitystä

73 kg, 60 kg, 61.7 kg, -0.4 kg, 11.3 kg, 1.7 kg,

5 vkoa, ( Syyskuu 2007 ), BMI: 24.7 => 20.9 ..( 1.72 m )

[color=fuchsia][b] taaskerran [/b]♥[/color]

84.1 kg, 80.5 kg, 82.8 kg, -0.1 kg, 1.3 kg, 2.3 kg,

8 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 32.0 => 31.6 ..( 1.62 m )

[color=green][b] tillinäiti [/b]♥[/color] Ei päivitystä

72 kg, 64 kg, 70 kg, 0.0 kg, 2 kg, 6 kg,

12 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 26.4 => 25.7 ..( 1.65 m )

[color=fuchsia][b] Tinna78 [/b]♥[/color] Ei päivitystä

61.9 kg, 55 kg, 59.3 kg, 0.0 kg, 2.6 kg, 4.3 kg,

13 vkoa, ( Lokakuu 2007 ), BMI: 22.5 => 21.5 ..( 1.66 m )

[color=green][b] Volga [/b]♥[/color]

90 kg, 79.9 kg, 79.5 kg, -1.3 kg, 10.5 kg, -0.4 kg,

#NUM! vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.5 ..( 1.80 m )

VKON 35 VÄLITAVOITE TOTEUTUI. UUSI VÄLITAVOITE VKOLLE 35:

90 kg, 77.5 kg, 79.5 kg, -1.3 kg, 10.5 kg, 2 kg,

4 vkoa, ( Syyskuu ), BMI: 27.8 => 24.5 ..( 1.80 m )

[color=blue][/size][size=2]

Suurin pudotus viime kerrasta:[b]

1. sija => Volga : -1.3 kg

[/b]

Ajallisesti lähinnä vko 35 tavoitetta [b]

1. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Bertta07

2. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Emonamoha

3. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Henniina

4. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. JohannaK84

5. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Phobos

6. sija =>¿ 4 ¿vkoa:.. Volga

7. sija =>¿ 5 ¿vkoa:.. rosvohummeri

8. sija =>¿ 7 ¿vkoa:.. Nefili

9. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. Axelara

10. sija =>¿ 8 ¿vkoa:.. taaskerran

11. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. LOKA06

12. sija =>¿ 9 ¿vkoa:.. Ororo

13. sija =>¿ 10 ¿vkoa:.. Allakka

14. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Chicky

15. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Elaine82

16. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. mrs.birdie

17. sija =>¿ 11 ¿vkoa:.. Pointzi06

18. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Mareila

19. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Momentti

20. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Piqu

21. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. ronja1982

22. sija =>¿ 12 ¿vkoa:.. Tillinäiti

23. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. AatuLiina

24. sija =>¿ 13 ¿vkoa:.. Tinna78

25. sija =>¿ 14 ¿vkoa:.. Dudel

26. sija =>¿ 14 ¿vkoa:.. Körömölli

27. sija =>¿ 14 ¿vkoa:.. Nolaana

28. sija =>¿ 24 ¿vkoa:.. Minlee

29. sija =>¿ 50 ¿vkoa:.. Katti26

[/b][/size][size=2]

Laihdutustietoja, kaikki Sisunaiset huomioiden:

mukana: AatuLiina, Allakka, Axelara, Bertta07, Chicky, Dudel, Elaine82, (Emonamoha), (Enkeli1977), Henniina, JohannaK84, Katti26, Körömölli, Loka06, Mareila, Minlee, Momentti, mrs.birdie, Nefili, Nolaana, Ororo, Phobos, Piqu, Pointzi06, ronja1982, rosvohummeri, Taaskerran, Tillinäiti, Tinna78, Volga,

Laihduttajia: 30

Painomme oli alussa: 2434 kg

Painamme nyt: 2300 kg

Tavoitepainomme (vko35/2007): 2217 kg

Paino tippunut edelliskerrasta: -2.5 kg

Paino tippunut vuonna 2007: 172 kg

Kokonaispainonpudotus: 217 kg

Matkaa tavoitteeseen: 96 kg

[/color][/size]

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINLEELLE mukavaa laihdutuslomaa, kyllä se into sieltä vielä tulee, eihän tässä ole mikään kiire, eihän? Parempi pudottaa hitaasti ja pysyvästi kuin nopeasti ja hetkellisesti.

NEFILILLE tsemppihalaus, älä nyt kuitenkaan totaalisesti luovuta, kyllä niitä pikkuisia nousuja ja laskuja saa olla laihdutusurakassa. Mäkin onnistuin lihottamaan itseni runsaan kolme kiloa jossain vaiheessa kesällä, mutta nyt painoni on taas kovaa vauhtia menossa alaspäin!

KÖRIS: Sulla on tosi kiva, tarttuva tsemppi päällä!

Mä olen eilen ollut työreissulla ja syötyä tuli silloin kun ehti. Tein mukaani eväsleivät mutta ehdin mutustella ne vasta illalla ajomatkalla kotiinpäin. Päivän aikana oli nälkä ja täytin vatsani jäätelöllä ja suklaapatukalla. Päivän kokonaiskalorimäärä tais kuitenkin jäädä niin alhaiseksi ja työ oli sen verran fyysistä, että paino laski taas mukavasti. Nyt hipaistaan jo 77 alkavia lukuja- ihanaa!!!!

Tänään haluan kuitenkin monipuolista, terveellistä ravintoa, se on kokonaisuuden kannalta järkevämpää kuin suklaapatukan ja jäätelö voimin sinnittely!

T. Ororo

Vierailija
22/36 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Nefilillä[/b] onkin aika tiukka tavoite, vimoset kilot on ne sitkeimmät eikä niitä välttis kannata laihduttaakaan jos eivät tahdo lähteä. Kertoo siitä, että olet sinulle sopivassa " hyvänolonpainossa" ? Tervetuloa takaisin, jos vielä innostut!

[b]Ororo[/b]: Hih, minäkin yhtenä päivänä menin pitkälle hölkkälenkille jäätelön voimin ja kyllä siitä energiaa piisasikin :) Tosin on ne kasvikset, kaurapuurot sun muut terveellisempiä pidemmän päälle...

[b]Körikselle[/b] peukutukset, että intosi näkyy myös ensi viikolla vaa' alla bdbdbdb

Kuntosalilla tuli heiluttua, nyt lounaalle. Hyvin sujuu, eilen kävin poimimassa mustikoita ja leivoin ihanan muropohjaisen piirakan... no, sen jäähtyessä poljin tunnin spinningpyörällä, minkä päälle piirakka maistui taivaalliselta :D Ja kalorit jäi yli -500kcal vajeelle :D

Tosin aamupaino oli tänään 200g eilistä korkeampi, vaikuttaisiko se illalla nautittu lonkero asiaan... talk about terveelliset ruokailut...

Emo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/36 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan sitä liikuntaa tällekin päivälle, sillä päätin käyttää hyödyksi 45min. luppoajan, kun keskimäinen lapsi oli puheterapiassa, joten käveltiin reippaasti sinä aikana esikoisen kanssa muutaman kilsan päähän kauppaan kuopuksen ollessa rattaissa ja aika haipakkaa jouduttiinkin menemään eli tulihan lenkkeiltyä..jee ;o)!!

Päivä on mennyt tosi kivasti..äsken tosin söin yhden jätskin, josta menee pisteitä 4, mutta pisteissä aion pysyä kumminkin, joten nou hätä :o)!!

ORORO:Hyvältä kuulostaa sun lukemat jo..jee!!Tsemppiä!!

EMO:Voi nams..mahto tosiaan maistua ylihyvältä se mustikkapiirakka, kun ensin " rääkkäs" itseään oikein kunnolla ja tiesi ansainneensa sen ;o)!!Tsemppiä!!

köris

Vierailija
24/36 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa kun lähes kaikilla on hirmunen tsemppi päällä ja liikunnan himo! Mullahan oli se liikkuminen ihan ykkösjuttu koko viime talven, mutta nyt teen eri tavalla. Se oli mulla ihan pakonomaista; pakko mennä salille, pitää päästä salille, hitto kun en päässytkään salille...Kävin jo ihailemassa Pakkotoiston sivuilla punttimimmien kuvia : D Haaveilin jos itse saisin semmoset Fitness lihakset : D Joo' o tämän massan alle tai päälle, heh. Niin nyt olen oikeastaan eka kertaa tosi innostunut tästä ruokavaliosta ja todellisesta elämäntapa muutoksesta. Liikunta on hyvä apukeino sitten siinä painon pudottamisessa, mutta ruokavalion muuttaminen on se tärkein asia. Mulle taitaa sopia se keventäjät systeemi, niin kaupallinen kuin se onkin. Semmosia ajatuksia näin illan ratoksi...

Köris...Minun mies on 3 vuorotyössä...Mullakin tuppaa jäämään iltalenkit tai aamulenkit miehen työvuorojen takia. Mutta onneksi nyt olen tajunnut myös hyötyliikunnan merkityksen, eli köijjään mukulat pyörällä tarhaan ja sieltä töihin. Ei meekku 30 min päivästä mutta siinä jo kaloreita palaa ihan kivasti.

Katti

25/36 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinenkin sujui hyvin ja taidan tietää mun maanantaisen plussankin syyn, sillä eilen alkoi menkat, vaikken niitä odottanut vielä viikkoon, mutta ne elää nyt jotain ihan omaa elämäänsä ;os!

KATTI26:Hyötyliikunta kunniaan..minäkin tykkäisin pyöräillä, mutta meillä kun ei osaa tuo keskimmäinen vielä itse pyöräillä ees apupyörillä (on kauhia pelkuri pyöräilyn suhteen :o() niin ei onnistu ees pyöräilyt mulla noiden 3 kansa yksin eli ainoa on että heittää kuopuksen rattaisiin ja lähtee kävelylle katras mukanaan, muttei siinäkään kovasti vauhdilla mennä, mutta kuluu kai niitä kaloreita ees vähän siiitäkin..ainakin enempi kun tässä koneella istuessa ;o)!!

Tää päivä onkin alkanut taas kivasti, joten uskon loppuviikonkin sujuvan hyvin ja odotan innolla maanantaita, jotta pääsen hypähtämään vaa´alle :o)..sitten meilllä onkin ens viikon sunnuntaina rippijuhlat, mutta oon päättänyt, että pisteiden rajoissa mennään..olipa minkämoisia herkkuja hyvänsäö tarjolla ;o)!!

Eipä taas muuta..köris

Vierailija
26/36 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin " lenkiltä" jota ei voi kutsua liikunnaksi koska laahustin viiden minuutin juoksun jälkeen kotiin kipeellä issiaksella ja läähättäen helteessä.

Tänään lähdetään mökille viikonlopuksi, jännitän jo etukäteen miten ruokavalioni saa pysymään aisoissa...... useimmiten mökkeily on kaatanut laihdutuksen=(

No, lähden nyt kuitenkin sillä asenteella, että muuten syön zone ruokavalion mukaan, mutta joka päivä sallin itselleni kaksi pientä poikkeamaa ( tyyliin: 1 jätski ja yksi pulla).

Jos plussaa tulee sen kanssa täytyy sitten vaan elää ja lähteä taas maanantaina tiputtelemaan uusista lukemista. Pieni helppaus tiukasta kuurista tekee kyllä varmasti kokonaisuuden kannalta ihan hyvää!

Ororo hikisenä

Vierailija
27/36 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino on tismalleen sama joka aamu jo kolmatta päivää :-/ Okei, onhan se hyvä että pysyy samassa, mutta kun jotenkin olen odotellut sen laskemista loppuviikkoa kohti kuten viime syksynä laihistellessani. Nyt näiden kahden viikon aikana on molempina viikkoina käynyt niin, että paino on maanantaina puolisen kiloa koholla ja laskee siitä tiistaiksi 1-1,4kg noustakseen sitten keskiviikkona 200g ja sen jälkeen pysyy samalla tasolla loppuviikon. Höh.

Ne nesteet, juu-u. Ehkä mä vaan olen turhankin kärsimätön, etenkin kun olen edelleen kilon painavampi kuin hoikimmillani keväällä... plääh. Tahtoo äkkiä seiskakymppisiin!!

[b]Köris[/b]: Sen verran minussa on makeanpersoa, että mustikkapiirakka saa kuolan valumaan ja näemmä jopa tarvittaessa polkemaan tunnin kuntopyörääkin :D Hyvä niin, eihän sitä palkkaa tarvita ilman työtä.

[b]Katti[/b]: Hieno juttu, että olet löytänyt juuri sinulle sopivan tavan laihduttaa. Sehän tässä on mielenkiintoista, kuinka me kaikki tehdään tämä sama juttu niin eri tavalla :) Itsekin olen sellainen, jonka pitää saada ruokaa tarpeeksi, muuten homma lösähtää, ja luotan sen vuoksi tuohon " ei-alle-1600kcal" -linjaani.

[b]Ororo[/b]: Muistitko verrytellä kävellen ennen juoksulenkkiäsi? Mitä enemmän on painoa, mitä aloittelevampi juoksija on kyseessä - sen tärkeämpää on lämmitellä kehoa nimenomaan kävellen, totuttaa se alkavaan juoksutreeniin! Jos lähtee suoraan juoksemaan, kroppa " säikähtää" kun maitohappo tulvahtaa kuiviin lihaksiin - ehei - parempi lähteä hitaasti, antaa veren virrata lihaksiin ja vasta kun on hiukan hiki ottaa ne ekat juoksuaskeleet :) Tsemppiä mökkiviikonloppuun!! Ota paljon grillattavia kasviksia mukaan :)

Minulla viikko ulkomaisten vieraiden kanssa on sujunut aika ok, kun mies on hoitanut heidän ruokapuolensa alkuviikon jälkeen. Eilen en edes koko äijäporukkaa nähnyt, kun jäivät nukkumaan töihin lähtiessäni ja menin illalla nukkumaan ennen heidän paluutaan. Sen verran tämä työviikko, lasten ensimmäinen hoitoviikko ja aikaiset heräämiset minua (ja lapsiakin) rassaa, että eilen illalla meni hermo ja tuli karjuttua lapsille ihan silkasta väsymyksestä :-/ Ei kiva tapa laittaa pieniä nukkumaan. Ensi viikolla saa kyllä mieskin luvan osallistua lasten ja kodin hoitoon taas...

Vali-vali-osasto sulkeutuu. Nyt vaan viikonloppua suunnittelemaan, joko la tai su hölkkään viikon pitkän lenkin (1,5h) ja toisena päivänä otan rennosti ulkoillen lasten kanssa. Onneksi vanhempani ovat paölanneet lomareissusta ja voimme mennä heille päiviksi. Ehkä sitten tulee karjuttuakin vähemmän kun ei ole aamulla heräämispaineita...

Viikonloppuja!

Emo

Vierailija
28/36 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katti: mun mies tekee kans vuorotyötä. Ennen oli kolme-vuorotyössä, mut nyt vuodenpäivät 5-vuorotyössä (2 aamuvuoroa,2 iltavuoroa ja 2 yövuoroa, sit 4vapaata ja taas alusta) ja se vasta sekava on!!! En voi ottaa osaa mihinkään täällä järjestettäviin liikuntakursseihin, joka olisi esim. kerran viikossa kun nuo työvuorot sotkee elämää. Viikonloput ei aina satu vapaiksi yms.. Vaikea mitään suunnitella etukäteen, saati toivoakaan lenkille pääsyä yksin, kun miehen pitää levätäkin, että jaksaa tehdä noin sekavaa vuoroa. Mut onhan mulla sit nuo 4 vapaapäivää aikaa.. Minä kyllä toivoisin, että mies vaihtais takas 3vuoroon...

Hauskaa mökkeily reissua Ororolle! Mekin ollaan tällä viikolla oltu mökillä ja jos mies suostuu niin mennään taas. Kun minä olen meidän perheessä se joka mökillä viihtyy, miestä vähän totututtaa..

Emo: Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä :) Eihän sitä tiedä, jos sun keho on menny kalenteripäivissä sekaisin ja tiputtaakin sitä painoa alaspäin vasta la tai su? Mullakin saattaa seurata samaa kaavaa pari viikkoa ja sitten taas saa ilmetellä mitä kehossa tapahtuu. Tsemppiä! :)

Köris: kyllä se rattaiden työntely ihan urakka on, mulla nää kilot on tippunu nimenomaan vaunulenkeillä, joten se ei ole ollenkaan huono liikuntamuoto!

Minä lähdin eilen lenkille 20 vaille yksitoista illalla ja oli pilkko pimeää, kun katulamputkaan eivät jostain kumman syystä syttyneet. Minua seuras yksi auto, jopa kun menin omakotitaloalueelle ja yritin eksyttää sen. Pelotti ihan hulluna. 12 kertaa ajeli ohi tai vastaan ja kyttäs milloin missäkin risteyksessä. Joku varmaan hupina pelotteli ja ei ollut mukavaa, pitäs poliisille antaa rekkari, mut eihän ne tollasiin puutu. Tästä lähtien raahaudun hieman aiemmin sinne lenkille, enkä yöllä!

Ruispuurot ja kahvit vedetty naamariin, nyt voisi keksiä tekemistä, jos ton miehen saisi ylös sängystä, mokoma unikeko zzz zzz

Maanantaihin!

~Henniina

29/36 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinenkin sujui mallikkaasti pisteissä pysyen ja liikuntaa harrastaen, vaikka liikunta tuli vaan ihan hyötyliikunnan muodossa, sillä ensin kökin pellolla tunnin verran repien rikkaruohoja(ja nyt on muuten takareidet kipiät ;o)!) ja sen jälkeen rupesin leikkaamaan nurmikkoa, johon kului toinen tunti eli sitä hyötyliikuntaa kertyi 2 tuntia ja aattelin vielä lähteä sauvakävelylenkille, mutta sitten en enää kuitenkaan jaksanutkaan ;o)!

ORORO:Oikein muksaa mökkireissua ja kevyttä linjaa mukaellen..jos ei suju kevyesti ja kiloja tulee niin sitten vaan arkena tosiaan hiukan tiukempi linja..ei siitä turhaa paniikkia kannata ottaa ;o)!!

EMO:Mulla paino tekee sitä, että pysyy koko viikon suht samoissa lukemissa ja sitten ihan vasta viikonlopulla näyttää vähempiä ja siksipä pyrinkin vaan käymään siinä sen kerran viikossa, mutta tuleehan siihen hypähdeltyä silloin tällöin muutenkin ;o)!

Täällä on tuttua kans tuo, että väsyneenä tulee räyhättyä ihan turhaan muksuille ja usein juuri iltasella, josta sitten itsellä paha mieli ja siksipä usein sitten vielä menenkin pyytelemään anteeksi ja juttelemaan mukavia, jottei tuu äiti " pahana" uniin ;o)!!Mutta uskonpa, ettei me ainoita äitejä olla, joilla hermot menee..se on tätä elämää vaan eikä aina jaksa/muista olla kiltti pullantuoksuinen äiti ;o)!!

HENNIINA-:Hui sun lenkkireissuas..mä pelkään täällä kans lähteä lenkille varsinkin iltaisin, kun asutaan pienessä maalaiskylässä, jossa katuvaloja ei tunneta ja lisäks joutuu metsäisillä teillä lenkkeilemään tietäen, että niissä on tehty lähiaikoina reilusti susihavaintoja, joten siksi tuota hyötyliikuntaa harrastankin mieluummin ihan omassa pihassa vaan..toki käyn lenkeilläkin ;o)!

Eiä mulla muuta..nyt pitää lähteä siivoamaan, kun noi muksut sai rojunsa kerättyä pois tieltä ;o)!!

Mukavaa viikonloppua kaikille ja hirmusti tsemppiä :o)!

Köris

Vierailija
30/36 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko viikko meni niin hienosti paitsi sitten keskviikkona tuli käytyä seisovassa pöydässä ja ajattelin jo että koko viikko mennyt pieleen, mutta ei onneksi. Aamulla puntari näytti tasan 82kg eli 400g miinusta olen kyllä tyytyväinen tulokseen, kun oli kuitenkin alaspäin:)

Tsemppiä kaikille viikonloppuun. Nyt on kiire synttäreille, joten tulen kommentoimaan illalla myöhemmin!

Vierailija
31/36 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puntari ei houkuttele! Olenhan mä tosin syönytkin, mutta nyt ajattelin viskata pillerit mäkeen ja aloittaa kunnolla taas urheilun. Olen huomannut, että jos en käy lenkillä, niin herkkuja menee alas sitä enemmän :/ Toivottavasti saisin vuodon loppumaan ja ensi viikolla jo kunnon lukemat!

Äkäinen Axe ;)

Vierailija
32/36 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mulla on kans sama ongelma noiden minipillereiden takia. Synnytyksen jälkeen alkoi menkat normaalisti, mut nyt ei olekaan mitään rytmiä ja vuoto kestää viikkoja. Meinasin itekin heittää mokomat pillerit metsään, mut apteekissa sanoivat että loppuu PUOLEEN VUOTEEN mennessä! Hohhoijaa!!!

Väliaikatietoja: Tänään minut valtasi ihme kuntoilupuuska ja lähdin aamulenkille, jonne paloi 623 kaloria (miinus peruskulutus ) ja nyt tuntuu hyvältä :) Voi kun oisin yhtä reipas joka aamu mut ehei, -kerran parissa kuukaudessa korkeintaan!

Hyvä pointzi miinusta tuli! :)

Tsemppiä kaikille viikonloppuun!

~Henniina

33/36 |
11.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan kaikille!

Oon nyt tosiaankin lomaillut näistä laihdutuspuuhista varmaankin kohta jo kaks kuukautta, mutta nyt on todellakin aika ottaa itseään niskasta kiinni ja alkaa karistamaan näitä kesän aikana ympärilleni keräämiä kiloja, joiden määrää en tiedä ja hirvittää jo valmiiksi ottaa siitä selvää:(

No ens viikolla mä todellakin lopetan tän puputtamisen, vaikka tiedän sen olevan tällaisen syöpöttelyputken jälkeen todella vaikeaa..No toivottavasti jaksatte tsempata mua, ja löytäisen takaisin sen viime keväisen hyvän rytmin!

Vierailija
34/36 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietokone oli sökönä.....painoa en laita nyt ku vasta sit huomis aamuna maanataina 13.8,niin tulee tuore luku.Mut kyl näyttää vaaka niin kauheita et voi jessus.....Lämmintä on piisannu,aattelin jo tos puolessa viikossa et taitaa kuolema korjata....mut viä ollaan hengissä=)=).Onnea teille jotka ootte hienosti pudottanu painoa.Mie yritän kovasti pysyä mukana.

35/36 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tää viikko sujunut ihan mallikirjan mukaan ja oikein ootan huomista, jotta pääsen aamulla kurkistamaan onko se tuottanut tulosta..toivottavasti :o)!!

Liikuntaa olen harrastanut reippaanlaisesti 5 kertaa ja joka päivä on sujunut pisteissä pysyen eli luulis, että vaaka on kaveri aamulla..oi kun pääsisin taas alle 80kg:n, mutta se vaatis kyllä sitten yli 1kg:n pudotuksen eli voipi olla, ettei niin käy..etenkään, kun tää helle turvottaa ja sormuskin tuntuu taas kiristelevän yms., mutta se selviää siis aamusella ;o)!!

Huomenna onkin viimeinen lomapäivä ja tiistaina koittaa taas arki, kun esikoinen aloittaa koulun ja 3.luokan..se on sitten taas jokapäiväistä kuskaamista ees taas yms. eli paljon aikataulutetumpaa elämää mihin nyt on taas tottunut, mutta toisaalta ihan kivakin niin :o)!!

Eipä mulla nyt muuta..huomiseen!!

köris

Vierailija
36/36 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikossa hapessa mulla tää laihdutus ku tos puntarilla kävin.Mittari näytti surkeat 84,6kg.oon kyl saanu paonoa putoomaan,mut verrattuna viikkoihin,niin tosi surkeeta=/.Hoppukiire tulee jos meinaa tänkuun loppuun saada paino tonne tavoitteeseen....mut mie kyl yritän tsempata NIIIIIINNNN kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi