Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitatteko virallisiinasiakirjoihin ammatiksenne:Kotiäiti vai edelisen ammatin?

05.08.2007 |

Esim kelalle, hammaslääkäriin tai yksityislääkäriin mennessä pitää täyttää lomakkeita joissa kysytään ammattia. Laitatteko vain kotiäiti?

Vai sen ammattinimikkeen, jossa teillä on vakituinen työpaikka?

Mitäs jos teillä ei ole enää työpaikkaa odottamassa kotiäitiyden loppua, kirjoitatteko edellisen työnantajan ammattinimikkeen?

Itse ole laittanut kaikkiin papereihin aina kotiäiti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on vakipaikka (tai miksei määräaik.sop tai muu) ja aikomus jatkaa työssä laitetaan silloin työnimike. Jos taas ei ole aikomus jatkaa töissä tai ei voimassa olevaa työsopimusta niin silloin laittaisin kotiäiti.

Vierailija
2/4 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun haettiin lainaa pankista niin siellä sanottiin että voi laittaa molemmat eli esim. koulunkäynti avustaja/kotiäiti. mutta tietenkin jos pitää valita vain toinen niin laittaisin sen mukaan olenko jäämässä kotiäidiksi vai odottaako minua työpaikka mihin palata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole työpaikkaa odottamassa ja todennäköisesti vaihdan alaa jos/kun töihin joskus menen. Mulle helpointa laittaa se kotiäiti koska en miellä itseäni myöskään edellisen työni ammattilaiseksi siinä mielessä että sen suoraan laittaisin.

Vierailija
4/4 |
12.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin keväällä itseni irti töistä ja jatkan tätä kotona olemista niin kauan kuin perhetilanteet vaatii. Niin ja nautin joka hetkestä!