Millainen talvitakki lämmittämään isoa mahaa?
Säätiedotuksessa lupaillaan jälleen kylmenevää, mikä sinällään on ihan kiva juttu näin joulun alla. Mutta kylmeneminen tuo mukanaan suuren ongelman (ainakin minulle), nimittäin talvitakki.
Millaisia takkeja teillä muilla on? Minulla viikkoja on vasta 26, mutta maha on jo valtava. Entiset takit huutavat hoosiannaa mahan kohdalta, varsinkin kun tuppaavat kaikki olemaan mallia kapea. Miehenkin takkeja jo sovittelin päälleni, mutta näky oli sen verran kamala, että se idea täytyi haudata. Edellisessä raskaudessani loppuaika osui kesään, joten silloin ei moista ongelmaa ollut. Pakko olisi varmaankin marssia takkikauppaan, joten hyviä ideoita kehiin!!!
Kommentit (3)
untuvatakki mahtuu mullekin, mutta ilmat ovat niin lämpimät että siinä tulee jo liiankin kuuma.
onneksi sain siskolta lainaan sen vanhan A-linjaisen talvitakin (villakangastakin) ja se on ollut huippu! vielä on tilaa vaikka kuinka, tässä takissa odottaisin mielelläni vaikka nelosia :)
Tänään kävin just Bebesissä (Kamppi, Hki) ja näin siellä tosi tosi ihania mammatalvitakkeja! Merkki oli Mama Licious. En kattonu hintaa, mutta itse hankkisin heti sellaisen, jos vielä olisin raskaana! Tyyli oli vähän sellainen army-henkinen, rento.
Onnea odotukseen!
annelie ja lilli 6kk
Ulottuu melkein polviin. Ihanan lämmin ja hyvännäköinen ilman mahaakin!