Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vähentääkö silmälasit mielestäsi naisen kauneutta?

Vierailija
04.08.2007 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on rillit, joskus ne näyttää hyviltä joskus ei, riippuu miten hiukset ym on.

Vierailija
2/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti ei vähennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näyttäydy juuri missään ihmisten ilmoilla rillit päässä.

Monesti tulee ajateltua muistakin silmälasipäisistä, että kuinka paljon viehättävämpi olisi piilarit päässä.

Vierailija
4/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja valitettavasti näin on useimpien mielestä.

Vierailija
5/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässäpäs sinulle vastaus.

Vierailija
6/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tyylikkäät lasit niin ei varmasti sitä kauneutta vähennä mitenkään..Jorkut kamalat lasit varmasti tekeekin niin.

Vierailija
7/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin joskus kun valitsee uusia pokia toteaa (piilarit päässä niitä testatessa) että hei, näähän on tosi kivat ja pukee mua hyvin. Sitten kun niihin asennetaan ne -6 vahvuiset linssit niin silmät siellä takana on kuin sialla vaikka poka sinänsä on kaunis.

terv. nimimerkki likinäköleikkausta vakavasti harkitseva

Vierailija
8/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vanhemmilla (45 ja siitä ylöspäin) naisilla lasit peittävät kivasti silmäryppyjä ja -pusseja. Kun ottavat rillit pois, näyttävät paljon väsyneemmiltä. Rillit päässä ovat pirtsakamman ja nuorekkaamman näköisiä.

Nuoremmilla sen sijaan rillit pääsääntöisesti vähentävät kauneutta. Itse käytän laseja töissä koska olen insinöörinä töissä miesvaltaisella IT-alalla eikä tavoitteeni työympäristössä ole olla kaunis vaan vakuuttava. Piilarit päässä kuljen vapaa-ajalla ja kotona omaa rakasta miestäni ilahduttaakseni.

Vierailija
9/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olen miehiltä kuullut, niin ovat sanoneet laittaessani piilarit, että silmälasit ovat seksikkäämmät. Joidenkin kasvoihin vain sopivat silmälasit.

Vierailija
10/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-silimälasiton-

Vierailija
11/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikkäät lasit, jotka peittävät sopivasti juonteet ja tummat silmänaluset nuorentavat mukavasti, piilareita käyttäessä on pakko meikata silmät huolella, jottei näyttäisi ihan kuolleelta...

Vierailija
12/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa. Itse yritän pitää aika harvoin laseja vaikka töissä sanovat että olen tyylikkään näköinen silloin?

Vierailija
13/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joudun käyttämään silmälaseja aina, koska näköni on niin huono enkä saanut silmälääkäriltä lupaa käyttää piilareita. En ole katkera ollenkaan, sillä näytän omasta mielestäni paremmalta lasien kanssa. Lasit tuovat esille persoonani paremmin; samalla tavalla kuin hiusväri tai muutama lävistys. Enkä usko, että mieheni olisi yhtään ihastuneempi minuun, jos käyttäisin piilareita?!

Lasit voivat kaunistaa tai rumempaa. Kaikkien ei vaan aina kannattaisi tyytyä siihen samaan kehysmalliin, koska se EI sovi kaikille. Rohkeampia valintoja vaan kehiin!

Vierailija
14/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen sinut lasieni kanssa enkä sitä paitsi enää pysty edes pitämään piilolaseja.

Vierailija
15/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja esim. Viivi Avellán oli musta siihen asti nätti, kun piti silmälaseja.

Vierailija
16/16 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin itselläni on niin vahvat -linssit, että silmäni näyttävät paljon pienemmiltä lasien kanssa. Käytän töissä laseja ja vapaa-ajalla aika paljon piilareita. Lasit muuttavat sen verran ulkonäköäni, etteivät työkaverit meinanneet tuntea mua kun nähtiin illalla baarissa ja mulla oli piilarit päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi