HUHTIKUISET 08, haluaako kukaan kirjotella täällä?
Olen käynyt katselemassa niitä yhteisön sivuja, mutta minusta tuntuvat jotenkin vaikeilta?!?
Tai ehkä en osaa käyttää sitä. Lähinnä se, että pitää koko ajan klikkäille eri ikkunoita auki, jotta viestit näkee. Täällä kun on niin kivan selkeitä nämä pinot.
Esikoistani odottaessa kirjoittelin täällä ja se tuntui ihan hyvältä.
Haluaako kukaan muu kirjoitella täällä?
mam80
Kommentit (65)
...että ONNEA Rantsulle ja kaikille muillekin uusille plussasta!
ronjaruu
Kiitos, ronjaruu! Kivaa, että joku vanhoista tutuista keijuistakin paikalla samassa tilanteessa!!!
Ymmärrän hyvin tuon uuden nikkisi, en itsekään haluaisi tuttujen vielä tietävän tästä raskaudesta, kuitenkin kaikki on vielä mahdollista...
Onnea sinullekin ja tietenkin kaikille muillekin plussanneille!
Niina
Hei vaan kaikille Huhtihippusille!
Minäkin ajattelin, että voisin tänne ilmoittautua, la 5.4. Elikkäs olen kohta jo 34v, mieheni 36v ja lapsia pojat 93 ja 96 ja tyttö 04, eli toinen " iltatähti" olis tulossa!!!
Ei ihan oltu tätä suunniteltu, mutta toki on tervetullut! Ehdin juuri valmistua nykyisestä opiskelustani helmikuussa, jää aikaa rauhoittua :).
Meillä eka syntyi hätäsektiolla ison koon vuoksi, toinen alakautta ja kolmas suunnitellulla sektiolla perätilan takia, edessä on siis luultavasti kolmas sektio, ei paljon houkuttele, kun ei tahdo puudutukset kestää!!! On siis ollut ongelmia sillä puolella.
Vaan tässäpävähän esittelyä, en välttämättä paljon kirjottele, mutta lueskelen kuulumisia ja joskus myös kommentoin!!
tuija rv 6+2 (kai)
Mulla on kans maha ollut tooosi turvoksissa heti plussauksen jälkeen. Mieskin naureskelee että monennella kuulla oikein jo ollaan. :) Yks päivä oli kaveri käymässä ja olin ihan satavarma että se vilkuili mun mahaa koko ajan vaikka kuin yritin vetää sisäänpäin... Tosin sillä on itellään vauvakuume, et varmaan senkin puolesta kattelee vaistomaisesti toisten masuja... Niin mä ainakin teen. Ja järjellä ajateltuna sitä_ei_voi_vielä_huomata. Tosin olen kuullut sanottavan että toisen lapsen kohdalla maha tunkee esiin heti positiivisen raskaustestin jälkeen. :D
nyt ei muuta...kuin että hurjasti onnea taas uusille odottajille!!
Täällä on edelleen niin epätodellinen olo koko raskauden suhteen, että täytynee käydä ostamassa uusi testi. Pakko testata uudestaan ennen kuin ensi viikolla soittelen terveydenhoitajalle. Onko kellään hajua, millä rv:llä toista tai useampaa lasta odottavat käyvät terkkarilla ekan kerran? Esikoisesta kävin muistaakseni rv:lla 7, mutta nyt varmaan sitten vähän myöhemmin?
Turvotusta ja vatsan ajoittaista nipistelyä lukuun ottamatta mulla ei oikein vielä ole oireita. Vatsa on niin turvoksissa, että olin tänään vanhempieni luona jo ihan varma, että mua katsotaan sillä silmällä. Toivottavasti se oli vain kuvittelua. Ihmetyttää, kun rintoja ei arista yhtään, mutta ehkä se johtuu edelleen jatkuvasta esikoisen imettämisestä (?)
Rantsu3: Mä tunnenkin sut esikoiseni odotus- ja vauvapinoista :) Kirjoittelen nyt eri nimimerkillä, koska luulen joidenkin tuttujen tietävän mun entisen nickin enkä halua kenenkään ulkopuolisen vielä tietävän raskaudesta. Paljastan itseni (jos näin voi sanoa ;) sulle joku kerta ;0)
ronjaruu