Nyt galluppii:) Mitä teet työksesi ja
paljon on palkkasi? Nyt tehdään vertailua, että kuinka paljon tienaa mistäkin. Kannattaako opiskella kymmentä vuotta, että tienaisi XxXxeuroa, vai voiko parin vuoden opiskelulla tienata vielä ENEMMÄN:) Mua kiinnostaa tietää, itse olen nyt kotona lasten kanssa. Kunhan tämä kolmonen on isompi, niin lähden opiskelemaan. Mutta on niin hankala päättää, että mitä. Millä työllä oikeasti elää???
Kommentit (74)
Olen huomannut, että äidinvaistot=lääkärintutkinto. MUTTA missä se palkka viipyy;))
Kk-brutto vaihtelee tunneista riippuen 2900-4000 e.
En todellakaan ole opiskellut alalle rahan takia, vaan kiinnostuksesta alaan.
sossun luukulla kerjäämisestä?? Vai, missä olet tarkalleen töissä? Onko täällä ketään nuorisotyöntekijää tms. Lähihoitajaa, kampaajaa, tarjoilijaa, kokkia??? Noihan on niitä yleisimpiä ammatteja..
Tuntimäärät vaihtelee 30-40 t / vkossa. Palkka 9,11 t ja ilta- ja viikonloppulisät. Kuukaudessa jää käteen 1100-1800. Teen kylläkin pelkkää iltavuoroa ja paljon viikonloppujakin.
metallin jalostuksessa. Keskeytyvä kolmivuorotyö. Bruttopalkka vuodessa vaihtelee 43000-48000 euron välillä. Kuukausiansiot voi siitä sitten laskea... Vaihtelee paljon.
eikä sillä ole merkitystä onko joskus saanut toimeentulotukea. Ei se siis sinänsä ole este sossussa työskentelyyn.
Sosiaalialan palkat ovat niin huonoja että moni joutuu toimeentulotukea hakemaan, ainakin pääkaupunkiseudulla jossa asuminen on niin kallista.
3 lapsesta maksetaan 981 euroa miinus verot. Neljästä en saa palkkaa vaikka ryhmäkoko yleensä 4, koska oma lapsi vie yhden paikan....
Palkka on työn ainoa hyvä puoli, tuskin jaksan tätä enää montaa vuotta. Elämä on pelkkää työtä -jota ei koskaan tee esimiesten mieletä tarpeeksi (hyvin)- Työnantajan oletus olisi 12-14h/pv vähintään 5-6pv/ vko
ja about 4050 ¿. Opetan markkinointia ammattikorkeakoulussa, työkokemusta 10 v., opettajankoulutus ja oman alan tohtorin tutkinto suoritettuna. En ole tyytyväinen palkkaan, vaikka ansaitsin yliopistolla yli 1000 ¿ vähemmän... Teknisen puolen opettajat tienaavat paremmin ja itsekin toki sitten, kun työkokemusta on takana jo 15 tai 20 vuotta...
palkka 1280 ¿. Paikkoja 4 kpl, lapsia 6 joista yksi on oma.
Ympäristöalan palkat hakevat pienuudessa vertaistaan muutenkin.
vähän vaihtelee, olen osa-aikainen
palkka brutto n. 2300e/kk. Mukava työ ja säännölliset valtion työajat, ei ylitöitä.
proviisori 3400,-/ kk, perhepäivähoitaja, 3 lasta +1 oma alle tonni/ kk!
ensimmäinen istuu perseellään ja kirjoittaa lapulle ja joku jopa rahastaa myös ja jälkimmäinen raataa kuin pieni eläin koko ylipitkän päivän ja illalla vielä valmistelee huomista...ärsyttää...
Tienaa 7000-8000¿ kuussa ja ehtii olla kotonakin:). Sulla on asiat tosi huonosti.
missä tutkija tienaa 3000 euroa kuussa???
voisin jatkaa, että rahan takia ei kannata yliopistotutkijaksi ryhtyä, mutta jösses, mikä vapaus, kukaan ei pakota mihinkään saa matkustella, tapaa ihmisiä, saa olla luova ja tehdä mitä huvittaa....
ja nukkua ja viettää lomaa silloin kun siltä tuntuu :D
terv. yliopistotutkija, tulot 0-2500 euroa kuussa
30v maisteri
Rahan vuoksi ei kannata fil maisteriksi ruveta.