Nyt galluppii:) Mitä teet työksesi ja
paljon on palkkasi? Nyt tehdään vertailua, että kuinka paljon tienaa mistäkin. Kannattaako opiskella kymmentä vuotta, että tienaisi XxXxeuroa, vai voiko parin vuoden opiskelulla tienata vielä ENEMMÄN:) Mua kiinnostaa tietää, itse olen nyt kotona lasten kanssa. Kunhan tämä kolmonen on isompi, niin lähden opiskelemaan. Mutta on niin hankala päättää, että mitä. Millä työllä oikeasti elää???
Kommentit (74)
tulkaa hehkuttamaan tähän ketjuun:)
Tälläkin hetkellä töissä...Brutto 2500 kuussa. Jos ja kun vakinaistetaan tänä syksynä, niin brutto 3000.
Ei täällä kovin montaa naista ole =(
noin 15-vuoden työkokemus ja esimiestehtävissä yksityisellä.
Kätilöksi olisi ihana opiskella tai siis olla kätilö, mutta onko se hirveän raskasta? Ainakin on huono palkka siihen katsoen, mitä kaikkea he tekevät. Eikö ole aika raskasta työtä? Kuinka kauan opiskelut kestävät, lukio pohjana??
työkokemusta 11v, bruttopalkka himpun alle 2000e/kk, lisien kanssa n.2300e/kk. Vuosia sitten vielä pidin tästä työstä, en enää.
Mua kiinnostais myös opikella sairaanhoitajaksi, mutta se on kuulemaan todella raskasta. Oletko erikoistunut ja jos, niin mihin??
Mulla on opistoasteen tutkinto; leikkaus-ja anestesiasairaanhoitaksi valmistuin suoraan. Leikkaussalissa työskentelen. t.17
DI yksityisellä sektorilla. Ikää 30, työkokemusta jo 9 vuotta...
ja bruttona 2400 euroa/kk.
Koulutus on yo-merkonomi, eli ihan ok tuolla koulutuksella.
1292e (mikä on siis 85% vakkarin palkasta) No eipä tarvi olla kun reilu 6 tuntia päivässä töissä..
Koulutus muotoilija amk. Palkka puhtaana 1700 ¿. Eli surkea palkka vastuuseen, riskinottoon ja työaikoihin nähden.
=kaupanteko ei kannata
vuositulot 70 000¿ sisältäen bonukset
tuohon päälle lisät