Nyt galluppii:) Mitä teet työksesi ja
paljon on palkkasi? Nyt tehdään vertailua, että kuinka paljon tienaa mistäkin. Kannattaako opiskella kymmentä vuotta, että tienaisi XxXxeuroa, vai voiko parin vuoden opiskelulla tienata vielä ENEMMÄN:) Mua kiinnostaa tietää, itse olen nyt kotona lasten kanssa. Kunhan tämä kolmonen on isompi, niin lähden opiskelemaan. Mutta on niin hankala päättää, että mitä. Millä työllä oikeasti elää???
Kommentit (74)
Pitäsköhän vaihtaa työpaikkaa... :)
bruttona 1950/kk, koulutukseltani tradenomi
Koulutuksena tradenomi.
Palkassa pieni henkilökohtainen lisä, kielilisä ja TES:in mukainen korotus 2 vuoden jälkeen.
Onpa tosiaan pankin asiakasneuvojalla hyvä palkka, olen kuullut kyllä ihan toisenlaisista summista..
Itse suunnittelen myös jatko-opintoja jossain vaiheessa, sillä tradenomeja on pilvin pimein, enkä oikein usko kovin suuriin etenemismahdollisuuksiin tällä koulutuksella..
eli filosofian maisteri, yksityisellä noin 3500¿/kk. Työ kivaa ja haastavaa.
Kunnalla töissä. Koulutus YTM=yhteiskuntatieteiden maisteri. Kaikilla lisillä palkka 2400 e/ kk brutto.
Töitä n.50-60h/viikko ja viikonloppuisin ja lomallakin on oltava tavoitettavissa. Nyt äitiyslomalla.
lastensuojelulaitoksen johtajana töissä yksityisellä sektorilla. Bruttopalkka tällä hetkellä 3000¿/kk, piakkoin 3300¿... Työkokemusta kuutisen vuotta. Illat, viikonloput ja pyhät vapaana, ehtii olla kotona lasten kanssa.
työskentelen lastentarhassa ja käteen jää n. 1200/kk. Paska palkka...
Lääkäri.
4400¿/kk.
Hoitovapaalla.