Vierailevalle näkijälle Katjalta viestiä
Eli tämnne avasin sinulle paikan missä voisit jutella minun kanssani, jos kiinnostusta on.
Hauska olisis nähdä miten kohtaa muutkin asiat elämästäni sinun näyssäsi.
Kommentit (24)
Ainakin kaksi lasta, joista ainakin toinen on poika.
Kovin tärkeitä ikäviä asioita ei ole näkyvissä.
oliko edellinen näkijä sama, joka tuolla toisessa pinossa esiintyi nimimerkillä madame?
vai onko katjalla jo useampikin henkilökohtainen näkijä?!
Katsokaa vaikka kirjoitusasua. Täysin samanlaista tekstiä.
tarvetta moiseen vitsailuun, että itselleni tääl äpuhuisin. Miulla on katos elämäkin täälä, niin ei tarvitse moiseen huuhaahan alentua.
T:katja
vierailevalle näkijälle. Tämä oikeastaan riittääkin, kun ei ole tarvetta kauheesti muusta tietää. Sen näkee sitten kun vastaan tulee! Kiitos :)
T:Katja
Olenko terve vai onko minulla sairautta?
Entä muutetaanko me?
Saanko koskaan lapsia? Onko minulla jo lapsia?
Vierailija:
Entä muutetaanko me?
Siis tuohon viestiin. En ole näkijä, mielenkiinnosta haluun vaan tietää, että osuiko sinulle kohilleen.
kerro mullekkin,
koska meillä on oma talo? tänä vuonna vai ens vuonna vai meneekö vielä kauemmin?
Koska tulee vai tuleeko uusi vauva?
kiitos t; memma
en ole aiemmin vastannut viesteihin.
Vastaisitko minulle:
Vastaa sit näihin! Ja katotaan.
Entä muutetaanko me?
PS. Edellinen EI OSANNUT VASTATA OIKEIN !!
näin koska sain häneen vahvan näyn niin kuin toisen näkijän ketjuun kirjoitin. Itsestäni kerroinkin, että olen selvännäkijä ja lähinnä privaatisti otan asiakkaita vastaan. Näin saan paremman kontaktin ihmisen kanssa joka haluaa tietää menneestä ja tulevasta. Näin näkemättä en välttämättä saa " kontaktia" eikä näin ollen tule näkyä asioista. Poikkeuksiakin on, joskus saan hyvinkin vahvoja näkyjä ihmisistä vaikken näe häntä. näin kävi Katjan tapauksessa. katsotaan vastaanko jollekin muulle. niinkuin aiemmin laitoin minulla ei ole tarvetta vastailla näin palstan välityksellä, jos en näe sitä tarpeelliseksi ja koska pidän privaatti vastaanottoa olen sitä kautta melko kiireinen:)
Voinko myös kirjoitella sinulle privaatisti?
Tai voinko tulla luoksesi. Minulla olisi asioita joihin haluan selvyyden!!
Ole niin kiltti.
Maksan tietysti !!!
-Kaisa-
tämä edelliselle kirjoittajalle...
Vierailija:
Voinko myös kirjoitella sinulle privaatisti?
Tai voinko tulla luoksesi. Minulla olisi asioita joihin haluan selvyyden!!
Ole niin kiltti.
Maksan tietysti !!!-Kaisa-
Voitko vastata tähänkin kirjoitukseen!! Pliis.
En tiedä, liittyykö ikävä asia lapseen vai itseeni vai molempiin. Näetkö sinä tästä mitään?
kertoisitko minusta? terveydestäni ja elämästäni, lapsista ja asumisesta? t.maritta
todella hyvin olette osanneet tietää siskoni asioita....tietäisittekö minusta?maritta
oikein, kun siihen ei voi lähettää viestiä. Ei ainakaan hotmaili lähetä perille asti.
Otin kyllä nuo välit siitä pois, mutta siltikään ei toimi tuo:
os. aurinko99 @ hotmail . com
minulle mitä sinä näet tulevista lapsistani eli tuleeko niitä ja ehkäpä lukumääräkin.
Ikävistä asioista ei tarvitse kertoa, vaikka niitä näkisit, koska niitä ei tavallaan halua etukäteen tietää, joten valitse halusi mukaan kertomasi.
Katsotaan sitten että oletko niin taiatava kuin tunnut.