Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HAAVEILIJAT?!*~* höpinät

01.08.2007 |

tässä olisi uutta ketjua kun se vanha jo aika pitkä.....

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei nyt kääntynyt yhtään hyvin tämä kuumeilu...

enää en sanaakaan mainitse tuolle miehelle, raivostuttaa nyt kun eilen itketti!

ei se mitään erityistä sanonut mutta kun on itselle tärkeä aihe niin tuntuipa pahalta....

oltiin saunassa ja jotain asiasta mainitsin, en painostanut tai kysellyt, puhuin jostain mitä olin itse miettinyt...ei kommentoinut mitenkään...mutta lähtipä koko saunasta! suihkuun ja kokonaan kylppäristä pois, sanaakaan ei kommentoinut koko iltana...eipä jäänyt hirmu positiivinen vaikutelma....

että näin, tänään edessä sukulaisvierailu....palaillaan taas....

Vierailija
22/31 |
04.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hapsumuru ; Siis hä,olipas ilkeesti tehty.Kyl mun mielestä tollasista asioista saa jutella toiselle! Varsinki josset sä edes painostanu mitenkään. outoa. mikäköhän tekee asiasta noin kauhean? : < harmittaa sun puolesta.

Kyllä me puhutaan...taino tuo poika vissiin ottaa sen enemmänki " leikillä" ku minä. Tosissani toivon ja toinen vaa sillai " juu sitten myöhemmin" . EI millonkaan myöhemmin ku nyt. :< Nii! nojoo emmä kyllä kauheesti uskalla painostaa pelottaa et se karkaa jos rupee liikaa tollasia puhumaan :)

ehheh tulipas epämääränen,toivottavasti saatte selvää !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mites muiden viikonloppu???

kaikki kuhertelemassa ja miehiä ylipuhumassa, tai miesten sijaan omaa järkeään?

meille siis eilen matalalentoa aiheen suhteen, pidin suuni kiinni...naapurin vauvan ristiäisistä tuli puhe niin mies sen verran sanoi että antoi vihreän valon mun valitsemalle pojan etunimelle...et kai se vähän itsekseen miettii...

nyt ois sitten nimi sekä tytölle että pojalle, vauva vaan puuttuu...taidan mennä nyt hieman nurinkurisessa järjestyksessä=) ?!?

tänään aamulla syntyi tyttömme kummeille pieni prinsessa...ja huomenna sitten pitäisi käydä sitä neitoa katsomassa ja vähän sylissä pitämässä...saatte itse arvata mitä se tekee meitsin kuumeelle! toivottavasti mies ottaisi samasta tuulta purjeisiin....

mä jo laskin kiertoani, ja parin kierron päästä ois musta ihan hyvä aika yrittää...eli pitäis saada kohta tuo mies taipumaan niin voisi rauhassa jättää ehkäsyt pois ja ottaa vielä sen yhden luomukierron ennen yritystä...tuskimpa kuitenkaan....mä jaarittelen täällä vielä ensi kesänäkin =)

Vierailija
24/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin viikonloppu menny. Tänään alotin uuden e-pillereistä uuden liuskan.vastentahtoani. :<

Ehehehh,mullaki ollu pojalle nimi valmiina jo monta vuotta.tosta nimestä en luovu.ihan sama mitä mies sanois.:)))))

Luin muuten joskus sellasen kirjan kun " Sininen Huone" .(suosittelen)!Kerto nuoresta tytöstä joka tuli raskaaks.jne. Tollaset kirjat vaan pahentaa mun vauvakuumetta. mut silti haluun lukea niitä ja unelmoida. tuntuu vaan niin pahalta ku tiedän et joudun odottaa viel monta vuotta ennenku saa oman käärön syliin.

Toivotaan että sun miehes saa vauvakuumekipinän siel ristiäisis ;) edes jotain meistä onnistais!! <3

Vierailija
25/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ilmeisesti osaa pysyä täältä poissa, varsinkaan kun tässä lasten kanssa kotona touhotan ja kone on auki puolet päivästä, vaikka ei sillä kukaan mitään tee....

olenpa onnistunut olemaan tänäänkin ihan hissukseen vauva-aiheesta...tosin vaikka lupasin etten vaunuja valitse niin johan surffailin niitäkin...

nyt otan illan rennosti ja menen itsekseni saunomaan, josko tää pääkin vähän selviäisi...

nyt viikonloppuna leivoin raparperipiirakkaa ja huomisesta pitäisi alkaa taas yritys 1001, painonpudotuksessa....suunnitelin huimaa 7kg pudotusta 1.10 mennessä...että onpahan ainakin tekemistä, voin sitten karata lenkille haaveilemaan jos kotona ilmapiiri kiristyy...

eipä tässä kai just nyt muuta, meen laittaa lapsia unikuntoon...ja palailen taas asiaan kun en osaa kuitenkaan poissa pysyä...=)

Vierailija
26/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla viikonloppu mennyt ihan mukavasti.. vaikka mitään lupia ei ole heltynytkään... mekin ollaaan puhuttu välillä nimistä ja ihan hyvin mies on niihin keskusteluihin suhtautunut... näin eilen pitkästä aikaa vanhoja kavereita, ja sellasta... huomenna alkaa työt eripaikassa kun mitä oon tänä kesänä ollut ja se vähän jännittää... joten ajattelua riittää... niinja töppösiäkin on tullut neulottua... innolla odottelen koulun alkua, kaksi viikkoa niin se startttaaa..... vauvaprojekti on tällä hetkellä meidän suhteessa " seisakilla" , joten haaveiltavaa riittää...=) tällästä tänne...

Vierailija
27/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mies lähti käymään asioilla, niin voin rauhassa kirjotella. Voin kuvitella, millainen ilme miehellä olisi, jos sattuisi näkemään, mille palstalle kirjoittelen!!

Minä olen malttanut mieleni ja olen ollut aivan hiljaa vauva-asioista (paitsi tänään näytin miehelle Vauva-lehden Kuvaukselliset-vauvoja ja kyllähän se niitä katsoi..;))

Tänne kirjoittelu on tosiaan vaan vahvistanut vauvakuumetta, sitä kun ajattelee useammin. Laskeskelin minäkin, että parin kierron jälkeen olisi oikein sopiva ajankohta aloittaa yritys. Marraskuussa jos raskautuisi niin ensi vuoden loppukesästä olisi nyytti kainalossa tuhisemassa! Täytyy alkaa vihjailla miehelle.

Huomenna minä aloitan taas (!!) laihdutuksen. Kaikki makeat pois ja lisää lenkkeilyä. Pakko...

Vierailija
28/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rupeaa itseänikin jo naurattamaan, kun ei täältä pysy poissa.

mies on nukuttamassa lapsia niin heti sitä surffailee vauva juttuja...

samoin kuin alisalla en itsekään tohdi tässä pyöriä kun mies on selän takana, aina pitää vaivihkaa vaihtaa palstaa...en usko että tykkäisi jos tajuaisi että vaahtoan aiheesta muille joka päivä.... mutta jostain se vertaistuki on revittävä! ja enpä vaahtoa hänelle yhtä paljon kun on muita kohtalotovereita...

alisalla oli siis samoja suunnitelmia kuin minulla...laihis ja lähtöluvat! ilmoitapa molemmista miten menee....

mä ajattelin että joskos taas pitkästä aikaa tilaisin vauvalehden! ei ole pariin vuoteen tullut, voisi mies taas saada vihjeitä kovalevylle asti jos tupsahtaisi vauvaa postiluukun täydeltä....

semmosta, ja kohta varmaan taas lisää, heh...

aamulla en kuitenkaan eksy koneelle ennenkuin on 30min stepperiä talsittu, viimeinen lomaviikko lähtee ja kohta palataan taas koulukiireisiin...josko se sitten kuumekin helpottaisi(tai sitten vaan pahentuu)...

Vierailija
29/31 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppu on täällä mennyt ihan kivasti, paitsi itsellä on ollut välillä hermot vähän kireällä, mutta ei tällä kertaa johdu vauvajutuista. :) Miehen kanssa tuntuu menevän taas vaihteeksi paremmin kuin aikoihin, mutta vauvasta ollaan puhuttu vain ohimennen jotain pientä..

Vähän edistystä meillä on kuitenkin tapahtunut! Vihjailin tuossa yksi ilta, että pillerit ovat lopussa ja kysyin ihan suoraan, että voidaanko vaihtaa kumiin, että elimistö saisi olla vähän aikaa rauhassa niiltä " myrkyiltä" ennen kun sitten jossain vaiheessa aletaan sitä lasta yrittämään.. No, mieshän suostui sellaiseen, että hän puolestaan hoitaa ehkäisyn! Ja tarkoituksena on, että hän kun on valmis, niin hän sitten jättää ehkäisemisen! Mä oon niin onnellinen tästä pienestäkin edistyksestä! Mulla on halut ollut jonkin aikaa hukassa, kun olen vain märehtinyt sitä, kun ei saa mieheltä mitään vastakaikua, mutta nyt ovat siis halutkin palanneet! ;)

[B]hapsumuru:[/B] Aika ikävästi miehesi käyttäytyi saunassa, mutta luulen kyllä, että teillä on aika samalla tavalla kuin meilläkin, eli mies haluaa vaan rauhassa mietiskellä asiaa. Minä olen nyt pari päivää osannut olla painostamatta, ja on jotenkin itselläkin parempi olla. Meillä kyllä mies tietää, millä sivuilla kirjoittelen, mutta eipä siitä sen enempää puhetta ole ollut. Enkä sitä millään tavalla ala peittelemään. Toisaalta en kyllä halua, että mies näkee mitä minä tänne kirjoittelen.. ;)

Minulta pääsi tässä yksi päivä kaupassa itku, kun näin niin suloisen ja pienen vauvan... Otin miestä kaulasta kiinni ja sanoin, että minäkin tuommoisen haluaisin.. Mies katsoi vain suloisesti, ja sanoi, että kyllä me sellainen vielä hankitaan! Tää on nyt kyllä niin onnessaan täällä! :) Toivottavasti se ei ärsytä teitä muita..

Minä en vielä ole ruvennut laskemaan kiertoja, kun on tässä viime aikoina ollut vähän sekaisin, niin odottelen ainakin seuraavia kuukautisia, niin näkee vähän missä mennään..

[B]ttiuhti:[/B] Uskon, että tiedän miltä susta tuntuu. Itselläni alkoi vauvakuume kans hyvin nuorena, joskus 16-vuotiaana kun aloin seurustella nykyisen mieheni kanssa. Mutta siitä olen näin jälkikäteen onnellinen, etten lasta saanut ihan niin nuorena. Ymmärrän kyllä, ettei sitä sillä hetkellä osaa suhtautua asiaan sillä tavalla, enhän minäkään osannut. Joten minun puolestani olet tervetullut tänne meidän joukkoon haaveilemaan!

Täällä myös pitäisi aloittaa se laihdutus jossain vaiheessa... Mitenköhän sitä saisi itsensä motivoitua siihen..?

Mulla muuten kanssa helpottaa kummasti, että saa tänne kirjoitella samanhenkisille ihmisille, niin ei tarttee miestä koko ajan näillä jutuilla ahdistella... Luulen, että sen takia mieskään ei jaksa valittaa mulle siitä, kun kaiket päivät roikun netissä.. Hän saa sitten olla omissa ajatuksissaan sen aikaa.. ;)

No mutta, johan tässä tulikin lörpöteltyä tälle päivälle!

Vierailija
30/31 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillähän Kaisa vaikuttaa lupaavalta! Ei miehet jaksa kauaa kortsujen kanssa pelailla :)

Harmillinen tilanne Hapsumuru, kannattaa varmaan pitää vähän matalampaa profiilia, mies varmaa haluaa miettiä asiaa kaikessa rauhassa. Meillä ainakin tilanteet helposti kärjistyy jos painostan miestä.

Laihdutusprojekti ei oikein edisty. Oltiin miehen kanssa risteilyllä hääpäivän kunniaksi ja tuli syötyä. Oli kyllä tosi ihanaa olla ihan kahdestaan. Tallinnassa oli ihana ilma, ehti siitäkin nauttia vaikka oli kiire shoppailla. Maltoin jättää vauvan vaatteetkin rauhaan.

Sitten vielä sunnuntaina oli esikoisen 3v synttärit ja kakkua tuli syötyä ja otinpa sitä vielä evääksi töihin. Mun pitäis ottaa itseäni niskasta kiinni ja aloittaa lenkkeily. Töissä alkaa jumpat vasta tän kuun lopussa joten jotain pitäis keksiä.

Nyt täytyy alkaa vielä soittelemaan päiväkoteihin. Lapsien pitäisi aloittaa hoidossa ensi vuoden puolella. Meidän lähellä olisi yksi hyvä kunnallinen mutta se on kamalan iso ja pelkään että tytöt joutuvat aivan eri puolille taloa. Mietinnässä on vielä yksityinenkin. Onneksi mies on vielä kotona tän vuoden loppuun.

Vierailija
31/31 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo täälläki ollu laihdutusprojekti käynnis kesän alusta :' ) eka edistyin ihan hyvin.mut sit tuli laivareissu ja öh sorruin ja nyt on vaan alamäkeen menny ! :P

Kävin äsken Lääkäris...se oli siellä neuvolan puolella niinkus. voi että mitä pikkusia<3 Meinas rupee itkettää. : <

Eipä tässä kauheesti muuta. väsyttää ja väsyttää :)