Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minusta on hauskaa nahda kesaisin turisteja maakunnista kaupungissamme! Tuntuu mukavalta, etta muitakin kiinnostaa alue, jossa asumme. Tanne saa tulla, murteesta riippumatta!

Vierailija
31.07.2007 |

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuunnella savolaisia ja hämäläisiä tuntikaupalla. Ihan sama mitä puhuisivat :)



En käsitä tätä murrevastaisuutta! :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi