Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö ketään kaksplussalaisia? minkälaisia ovat? :D

Vierailija
31.07.2007 |

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

näin se on

Vierailija
22/93 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos oot ni silloin saat sanoa mitä vaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kin harmaista on suurin osa niitä jotka ei omalla nikillä viitti sanoa asioita!!!!

Vierailija
24/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja voi kuinka niitä ottaa päähän...

Vierailija
25/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

129 utelias ja 128 no just,miks sille palstalle tarttee modet päivystämään?

Siks,että jotkun Lunaticin ja Vispilän ym kaltaset nikit eivät osaa käyttäytyä-Jotkut siis jatkuvasti bannissa ja hyvä palsta olla laumana yhden kimpussa

Mitäs sitte? Jos jotain tollasta kirjottaa ni voi kai sitä kertoa kenestä puhuu. Jos ylipäätään totta puhuu.

Ei kai se ny sulta ole pois jos mua kiinnostaa?

Vierailija
26/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mut en ymmärtänyt sun kirjoituksesta yhtään mitään.. :-s

Mä en koko palstan toiminnasta tiedä, enkä kaikista kirjoittelijoista, mutta siellä missä itse aikaani vietän eli vauvakuumeilijoissa, niin siellä on ainakin kivaa porukkaa. Siellä tsempataan ja kannustetaan ja ok, onhan siellä jotain hörhöilijöitäkin mutta sopu sijaa antaa :-D

128

Vierailija
27/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Anteeksi mut en ymmärtänyt sun kirjoituksesta yhtään mitään.. :-s

Mä en koko palstan toiminnasta tiedä, enkä kaikista kirjoittelijoista, mutta siellä missä itse aikaani vietän eli vauvakuumeilijoissa, niin siellä on ainakin kivaa porukkaa. Siellä tsempataan ja kannustetaan ja ok, onhan siellä jotain hörhöilijöitäkin mutta sopu sijaa antaa :-D

128

Vierailija
28/93 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin siihen Jumalan pilkkaamiseen, mitä Vispilä ja kumppanit harrasti. Eipä ole mieli tehnyt käydä katsomassa, vieläkö meno on samanlaista. Täällä käyn ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin, vielä ei ole vastaavaa vastaan tullut.

Aika jännä, että just nyt täällä joku muisti mut!?

Sitä paitsi, niistä raamatunluku kappaleista tykkäs aika moni ja sain kiitoksia yv:nä joka päivä, kun eivät palstalla kehdanneet kiitellä. Eli sulla oli nyt vähän pieleen tuo tietosi.

Mutta nyt mä lähden meneen tästä, hyvää yötä kaikille ja Siunattua joulun aikaa!

*Liinuska74*

Vierailija:

no se liinuska kyllä suuttui ja lähti menee. se linkitti joka päivä palstalle raamatunkatkelmia ja kun siitä ei oikein tykätty niin suuttu ja lähti menee, oikeen teatraalisesti " ovet paukkuen" .

Vierailija
29/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keviksen vauva on Neea Katariina ja henskun Hilla Saaga? Anniina.

en oo ihan varma tuosta henskun vauvan toka nimestä, mutta muistaakseni se on tuo.

Vierailija
30/93 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

urpo!

Vierailija
31/93 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyin siihen Jumalan pilkkaamiseen, mitä Vispilä ja kumppanit harrasti. Eipä ole mieli tehnyt käydä katsomassa, vieläkö meno on samanlaista. Täällä käyn ehkä kerran kuukaudessa tai harvemmin, vielä ei ole vastaavaa vastaan tullut.

Aika jännä, että just nyt täällä joku muisti mut!?

Sitä paitsi, niistä raamatunluku kappaleista tykkäs aika moni ja sain kiitoksia yv:nä joka päivä, kun eivät palstalla kehdanneet kiitellä. Eli sulla oli nyt vähän pieleen tuo tietosi.

Mutta nyt mä lähden meneen tästä, hyvää yötä kaikille ja Siunattua joulun aikaa!

*Liinuska74*

Vierailija
32/93 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta kehua ja kiitosta toi liinuska siitä raamatunlinkittämisestä sai, mutta ainakin haukkujen määrä oli melkoinen. ja palstalta ei voinut poistua kaikessa hiljaisuudessa vaan siitä piti käydä ensin tekemässä kauhea numero.

mutta ei kun hyvät joulut vaan liinuskallekin ja parempaa jatkoa täällä vauvalla!

Vierailija
33/93 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liinuskasta nyt innostuttiin?

Vierailija
34/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec on kaksplussan kuumin juttu, missään muualla kuten irc-gallerian mammayhteisöissä ei olla kysestä merkkiä noteerattu mitenkään, harva tuntee. Keskustelua merkeistä ei edes käydä.

Mutta plussalla se on valttikortti ja kamppeen omistaja kuuluu mami-eliittiin palstalla :) Reppanat ostaa niitä kuteita sitten jostain aiheesta ja kaupassa kuvitella että ihmiset huomaa heti. Ainoat ketkä huomaa on toiset plussalaiset itse, jotka kiinnittävät huomion kyseiseen

logoon ja luulevat että kaikki palvoo heidän reimatec lapsia =).

Vierailija
35/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen moderointi tosin ja osa modeistakin on ihan perseestä. =)

Vierailija
36/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAH HAHA HAHA HAH AHAAHAHA AHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAH AHA HAHAHAA AHAH HAH HAH HAH HAHHAAH HAHAHHAHAHAHAH HA AH AHAHAHHAHHAH AH AH AH HA

Vierailija
37/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

HAH HAHA HAHA HAH AHAAHAHA AHAHAHAHAHAHHAHAAHAHAH AHA HAHAHAA AHAH HAH HAH HAH HAHHAAH HAHAHHAHAHAHAH HA AH AHAHAHHAHHAH AH AH AH HA

Vierailija
38/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut tosiaan on huonoja :S

Vierailija
39/93 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Vierailija
40/93 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomuuspuoli on asiallisempi ja aktiivisempi plussalla kuin täällä. Siksi harmittaakin kun se on nyt nurin..

Raitis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi