Tiedättekö ketään kaksplussalaisia? minkälaisia ovat? :D
Kommentit (93)
Vierailija:
no kerroppa ketkä on alkkiksia? kun noin hyvin tunnut tietävän..
Kolikolla on aina kaksi puolta.
Kaksplussalla on kivoja ja ärsyttäviä henkilöitä, mutta en ala nimiä tässä erikseen mainitseen, niin ei tarvi tapella.
Pakko myöntää, että ennemmin viihdyn Kaksp:n sivuilla kuin täällä V:n sivuilla.
Eihän sitä ole pakko keskustelua lukea/kommenttoida, vaikka välillä tuntuu, että jotkut oikein haastamalla haastavat riitaa kommenttoimalla toiseten kirjoituksia.
Olen vannoutunut Kaksplussalainen (jos sinne pääsis) ja aijon pysyäkin ellei henkilökoht. aleta haukkumaan.
Vierailija:
Kolikolla on aina kaksi puolta.
Kaksplussalla on kivoja ja ärsyttäviä henkilöitä, mutta en ala nimiä tässä erikseen mainitseen, niin ei tarvi tapella.Pakko myöntää, että ennemmin viihdyn Kaksp:n sivuilla kuin täällä V:n sivuilla.
Eihän sitä ole pakko keskustelua lukea/kommenttoida, vaikka välillä tuntuu, että jotkut oikein haastamalla haastavat riitaa kommenttoimalla toiseten kirjoituksia.Olen vannoutunut Kaksplussalainen (jos sinne pääsis) ja aijon pysyäkin ellei henkilökoht. aleta haukkumaan.
Ei tää nyt niin kauhee oo ja joskus täällä saatan käydä pyörähtäässä vai ONKO se kiellettyä??? HÄH???
tiedän aika montakin ;-)
*Sankkuli*
No eikö täällä voi just sanoo kuka ottaa aivoon, ku tuski täältä heti bannataa tai viskataa ulos. Nyt voi nimettömänä sanoa tuskaisen mielipiteensä kaikista.
Vieras
Fjonga
Pintelin
Tytsi-89
ja moni muu jota en jaksa luetella
hitostako mä tiedän. En mä siellä hengaile, mutta aion takuulla käydä tutkailemassa noita nimimerkkejä ja niiden juttuja kuhan joudan. Mielenkiinto ainaki heräs. Lisää kaivataan, oon mä sen verran utelias tietämään kaks+ kuviosta.
tyyppejä siellä on :)
Ja kun joku ihmettelee miksi tullaan tänne itkemään kun jumittaa,niin pakkohan sitä kai plussalaisten kanssa jossain on jutella..!!
59 tässä taas
hitostako mä tiedän. En mä siellä hengaile, mutta aion takuulla käydä tutkailemassa noita nimimerkkejä ja niiden juttuja kuhan joudan. Mielenkiinto ainaki heräs. Lisää kaivataan, oon mä sen verran utelias tietämään kaks+ kuviosta.
Oleppa viikko plussalla niin tuskin muualle kaipaat :)
liian ilkeä kaks+. Sitä paitsi täällä on enemmän actionia. Näköjään siellä kuitenkin on selvä kuvio ja jonkin sortin nokkimisjärjestys. Ja selvät inhokit myös. Heh :D
Vierailija:
liian ilkeä kaks+. Sitä paitsi täällä on enemmän actionia. Näköjään siellä kuitenkin on selvä kuvio ja jonkin sortin nokkimisjärjestys. Ja selvät inhokit myös. Heh :D
Vispilän kaksoset on Aatu ja Elli. Henskun kuudes on Hilla. 56
Vierailija:
Vispilän kaksoset on Aatu ja Elli. Henskun kuudes on Hilla. 56
mistä tiedät että hensku on saanut tytön?
hänhän katosi palstalta samaan aikaan kuin möhköfantti ja möhköfantin sivupersoona veronika (vai mikä lie olikaan).
taisivat kaikki kolme kadota sinne marokkoon. ;)
kenestäkään heistä ei ole sen jälkeen kuulunut mitään. päätelkää itse siitä, onko tämä hensku todellinen vai ei...
ja kaikki palstalaiset on aivan ihania(no ei ihan kaikki) ja huippukivoja...varsinki minä...;)
Vierailija:
ja 2-lahkeisten vonkaaminen
ihan kivoja ovat