Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla menee totaali hermot raskaustestien kanssa.

Vierailija
30.07.2007 |

Kahta eri merkkiä nyt tehnyt ja molempiin tulee parissa minuutissa selkee haamu mutta lukuajan jälkeen häviää. Miten se pitää tulkita? Jos lukuajan jälkeen ei saa enää tulkita plaah .. en minä tajua..menkat viikon myöhässä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos katon 10min ei viiva näy kuin ehkä laservalolla..:DD Alkas edes menkat jaksa tätä epätietoisuutta.

Vierailija
2/2 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiva voi siitä ajan myötä hävitä, vaikka raskaana oliskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä