Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin tänä aamuna negan, ja perjantaina ja lauantaina ja sunnuntaina. Oli oikea testausmaraton. Nyt kp 28/29-30.

Viola

Vierailija
2/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on ollu väsy kun oltiin sielä sjoella vauhtiajoissa, mutta kyllä oli mahtava reissu! Mahtavia bändejä esiinty mm. yö, mamba, lauri tähkä, tik tak, sunrise avenue, uniklubi, neljä ruusua.... Ihanaa!!!

Oltiin koko perhe sielä ja tulihan käveltyä ja seisottua useampi tunti, kintut on vieläkin kipeenä!

En sit tohtinu vielä testata =/ Testi kyllä polttelee kaapissa.... Jos huomenna testais...

mp73, yk8, kp 29/30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nopeasti vaan kirjoittelen... Täällä on nyt parempi tulanne, onneksi. Minä itse ehdotin miehelle " välirauhaa" ja halasin, ja sanoin ettei terveys kestä enää enkä jaksa. Ja sanoin, että anna mulle aikaa miettiä sitä asuntojuttua. Mutta pelaan tässä aikaa... ;-) Joten täällä on nyt rauhallisempaa. Paitsi, että mies hermostui kun laitoin aamulla pesukoneen päälle, kun piätisi käyttää yösähkö, mutta kun minä maksan joka toisen sähkölaskun (vuorotellaan), niin varmaan pesen.

Plussatuulia!!! bd bd bd bd =)

Vierailija
4/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Olen käynyt pinoa lukemassa monena viikkona, ja nyt päädyin itsekin kirjoittamaan. Kotona on mies sekä kaksi lasta (4v. ja kohta 2v) ja nyt kuumeilen kolmannesta. Mies on kahden vaiheilla halutako vai eikö haluta kolmatta - ja kierukan poistosta ei olla vielä sovittu, joten aika aikaista tämä mun kuumeiluni vielä on. Saas kattoo ny millai käy ja mihin päädytään.

Kuinka nopeasti kierto palaa " normaaliin" kierukan poiston jälkeen? Kai se on ihan omanlainen juttunsa jokaisella, mutta onko millaisia kokemuksia?

Plussatuulia ja muutenkin hyviä hetkiä kaikille!

mimmikisu

Vierailija
5/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen testas sitten lauantai-aamuna uudestaan, malttamaton kun olen, ja kyllä se oli vielä vaalea mutta ihan selkeä plussa :) :) :)

Koitan ottaa varovaisesti, koska eihän tämä nyt vielä takaa hyvin mennyttä, täysipituista raskautta (mulla on siis ollut keskenmenokin). Mutta silti olen tositosi onnellinen jo ylipäätään siitäkin, että jotain on tapahtunut! Oli kyllä usko jo mennä.

Nyt Viola71 ja mp73 tulkaa mukaan vauvapuolelle, itsekin sinne siirryn kunhan vaan tästä uskallan!!

Eppu2, rv 5, uskomatonta :)

Vierailija
6/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vuodetaan kuin seula, ja oltiin kans vähän juhlimassa olan takaa.. Olo oli seuraavana päivänä just sitä luokkaa, et nyt vois huoletta olla raskaus- ja imetysajan ilman alkoholia helposti...

DeFeis: Siis mitä, käsitinkö oikein, että löysit baarista joltain tyypiltä asunnon?

Viola71: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon! Ovis vähän myöhemmin? Oliko herkkä testi? Plussatuulia...

Mp73: Plussatuulia sinnekin! Jännätään mukana. (Miten maltat pitää testin kaapissa?, kysyy nim. malttamaton)

2pojanäiti-74: Hyvä, että saitte välirauhan. Joskus on varmaan ihan hyvä pelata aikaa, ennenkuin tekee isoja päätöksiä.

mimmikisu: Tervetuloa joukkoon! Meitä täällä kuumeilee kaikenlaisia: odotuksen odottajia ja odotuksen odotuksen odottajia. Ei ollut selkeetä?

Mulla kierukan lähdön jälkeen meni vajaa puoli vuotta, kun kierto tasoittui.

Eppu2: ONNEA; ONNEA!! Ihanaa! Tiedän mitä ajattelet raskaudesta keskenmenon jälkeen (nim. saman kokenut), mutta.. Olet sentään raskautunut uudelleen, ja todennäköisyys, että se tulisi uudelleen kohdallesi on jo selkeästi pienempi. Tarrasukkia matkaan roppakaupalla!!

Minä lähden nyt töistä kotiin. Kauhea nälkä ja väsy ton viikonloppuvalvomisen jälkeen.. Palaillaan!

vuma, yk 1, kp 5/n.25

Vierailija
7/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Eppu2 plussasta!

Hyvä kuulla, että saitte ainakin välirauhan aikaan 2pojanäiti74.

Kai se on uskottava ja siirryttävä hiljalleen odotuspuolelle, vaikka kovin varovaisesti vielä suhtaudun näin alkuvaiheessa. Ei oikein vielä raskausoireita, mutta muistelen aiemminkin alkaneen joskus viikoilla 6-7. Edellisessä raskaudessa oksensin 2kk, jospa tämä menis vähemmällä.. Pääasia, että pikkuinen olisi paikoillaan ja pysyisi mukana menossa :).

Oikein mielettömästi ++++++++ muillekin! Ja kiitokset kaikille onnitteluista!

-KenguRuu rv5+1

Vierailija
8/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tervetuloa kaikki vaan tuonne odotus puolelle Kotiloihin.

Siellä alkaa porukka hupenemaan ja tulee aikas hiljaista kun kaikki vaan poksahtelee vuorollaan ja tuntuu ettei uusia tule.

Tervetuloa kaikille siis kotiloihin. =)

(Minua täällä tuskin kukaan enään muistaakaan). =)

Tsirppana rv 30+2

Vierailija
9/71 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nyt rohkenin liittyä joukkoon. Pari viikkoa sitten jätin ehkäisyrenkaan pois ja kovasti kolmosta odotellaan. :)

Vierailija
10/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ihan syksyinen sää, vaikka vielä heinäkuuta. Kamalaa..

Tervetuloa okkete! Plussatuulia sinulle! Kerropa jotain itsestäsi, minkä ikäinen, entä aiemmat lapset, jne.

Hyviä vointeja KenguRuulle ja Tsirppanalle! Perässä tullaan tässä hiljalleen. Toivottavasti, minun kohdalla ainakin, nyt kauemmin aikaa kuin viimeksi... Pitäkäähän palstaa pystyssä!

Mp73, joko testasit?

vuma, kp 6/25

Vierailija
11/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama viikko sitten mies näytti vihreää valoa ja vauva saa tulla, kunhan kierukka ensin poistetaan.. 7.8.2007 on aika hormonikierukan poistoon. En tiedä kuin nopeaan oikeastaan sen jälkeen vois edes tärpätä. Mies jo miettii, että maaliskuun Marokan matka täytyy varmaan unohtaa, kun vaimo ei saa enää lentää silloin, ihanaa...

Esikoinen on 02/04 ja pieni sinttimme 06/06, molemmat poikia. Itselläni ikääon 28v ja miehellä 33v..

En edes uskalla ajatella, että heti/nopeaan tärppäisi, endometrioosia leikelty ja lääkitty ennen esikoista, kakkonen tuli nopeaan, 5kk tekemisen jälkeen..

Olo on kuin pienellä ennen jouluaattoa, innolla odotan ja vatsasta kipristee lukea muiden plussa uutisia...

Sateistä heinäkuun lopun harmaata aamua vietetään, onneksi mies on lomalla, itse oon kotona hoitovapaalla...

Vierailija
12/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että se siitä sitten. Toukokuista vauvaa nyt sitten toivotaan seuraavana.

Yk 6 käynnistyy nyt, joten taidan jo kuulua täällä veteraanikastiin;)

Mites MP73, joko testasit?

Tervetuloa uudet Mikkikisu, Axuliina ja Okkete. Okkete kerrohan vähän itsestäsi lisää. Mistä päin muuten olette? Itse olen itä-suomesta.

Eppu2, Kenguruu perästä tullaan toivottavasti jo ensi kuussa!

Tronda(oliko nimimerkki oikein) Synnytyksistä: mulla kans on kaks traumaattista synnytystä takana. Olen ottanut sen asenteen, etten suostu ajattelemaan koko synnytystä. Tosi aikuismaista ;)

Viola yk 6 kp1/29-30

Vierailija
13/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähänkin viestiketjuun....

vaikka päädyn osastoon odotuksen odotuksen odottaja!

mies ei vielä ole näyttänyt vihreää valoa, eilen jo sanoi hieman mietiskelevänsä, mutta se nyt ei paljoa tarkoita, siinäkin voi mennä vuosi ihan kevyesti...

oli kuitenkin edistystä niin nyt ei sitten enää painosteta hetkeen....

kolmas siis tavoitteena sitten kun lähtölupa tulee, ennestään poika ja tyttö, ja viikonloppuja vierailevina tähtinä miehen aiemmat 4 poikaa.

Vierailija
14/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 25 vuotias ja mies on 26. Lapset: poika 08/03 ja tyttö 06/06. Asustellaan Keski-Suomessa. Kovasti jo jännittää milloin tärppää...

Vierailija
15/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuma: Juu juu, baarista löysin itselleni asunnon. =) Joskus kannattaa myöhästyä junasta, mennä baariin taksilla ja tilata olut ja kämppä. Siis on aika uskomaton juttu loppupelissä, muta kävin eilenä tekemässä vuokrasopparin ja mittasin samalla asunnon seinät ja piirsin pohjan (helpompi suunnitella huonekalujen paikkoja). Säilytystilaa asunnossa on tosi nihkeesti mutta sängynaluslootat on keksitty + mulla on iso arkku jota aion käyttää pöytänä ja säilytystilana.

Vierailija
16/71 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tulin nettiin saakka ja kirjauduin vauva-lehden sivuille katsomaan muiden 3-kuumeilijoiden ajatuksia, kai mäkin tänne sitten kuulun. Etenkin kun muutama muukin odotuksen odotuksen odottaja esittäytyi.

Oon 30 vuotias, lapset 3,5v. ja 1v3kk. Oon toivonut kolmatta heti kakkosen syntymästä, mutta mies on lämmennyt vasta vähitellen. Nyt on herkkä vaihe, jännitän kallistuuko hän kolmen lapsen kannalle. Kakkonenkaan kun ei ole enää vauva.

Tuun varmasti lueskelemaan tänne taas, vaikka tässä tilanteessa ei niin omaa kirjoteltavaa olekaan. Menkat päällä, ja positiivisesti vois ajatella että kuukauden päästä voisin jännätä jo pääseekö testaamaan. Tosin yhtä hyvin voin olla siinä tilanteessa vasta vuoden kuluttua :)

Vierailija
17/71 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eppu2!!!!! Ihanaa, että sulla tärppäsi!!! Vauvaliimaa matkaan ja roppakaupalla!!!!

Viola71: No voi höhlä tota tätiä!!! Jaksuja sinulle!

Tsirppana: Muistan sinut hyvinkin! Olet jo noin pitkällä!! Joko alkaa oleen tukalaa? Mites muuten menny raskaus?

Kaikille uusille Tervetuloa!!! Nyt olikin uskaltautunut paljon uusia viikon aikana!!

On: Aamulla testasin vihdoin ja viimein, mutta..... nega taas!!!! Nyt vähä kyllä ottaa pannuun.... Josko sitä kolmatta ei meille suodakaan.... Odottelen tätiä saapuvaksi.

mp73, yk8, kp 31/30

Vierailija
18/71 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 33 v, miehellä 34 v, pojat 4 v 8 kk ja 2 v 2 kk (ikäero aika tarkkaan 2,5 v). Kanta-Hämeessä siis asutaan, töissä käyn Pirkanmaalla. Kuopuksen jälkeen oltiin kahden vaiheilla 2. ja 3. ikäerosta: 3 tai 4 v. Pitkään ajateltiin että 4 v kunnes tällä viikolla tapahtui herääminen ja " sairastuin vauvakuumeeseen" :-) Mieheen on myös tarttunut kuumeilu. Pillereitä enää 2 jäljellä: tänään ja huomenna. Sen jälkeen kai sitten lopetan pillerit, vaikka 1 kk olis ollu vielä jäljellä. Ekaa yritettiin 4 kk, tokaa 3 kk mut aika laskelmoiva olin varsinkin ekan suhteen (muuten en tiedä millon olis tärpänny...) enkä ihan laskemisia unohtanu tokankaan kohdalla. Nyt haluisin ottaa lunkisti mut saa nähdä miten käy. Eka kuukausi aina meneekin ok mut sen jälkeen... Syysvauvasta -08 haaveilen, ja tietty salaa tytöstä, vaikkei sillä silti oo merkitystä, kunhan olis terve, oikeesti. Esikoisella autismiepäily, kuopus vaikuttaa normilapselta paitsi että hitaasti kehittyny. Ja silti sitä uskaltaa kirkkain silmin lähteä tähän leikkiin mukaan! Plussaonnea kaikille roppakaupalla!

Vierailija
19/71 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kärvistellään kuukautiskipujen ja runsaan vuodon kanssa, kääk!

Kuukuppi on nyt sitten toista kertaa käytössä ja varsinkin yöllä se on mainio, kun voi nukkua alasti. Tamppooneihin verrattuna yliveto, kun ei kuivata limakalvoja, eikä tartte miettiä minkä kokoista milloinkin käyttää. Ohivuotoja vielä pelkään, vaikka niitä ei ole tullut juurikaan.

MP73, ihan kökköä! olisin toivonut että sulla viimein tärppäisi. Toi tätin odottelu ja nää ekat vuotopäivät on aina ihan kauheeta piinaa ja voi tätä ärsytyksen määrää. Muutaman päivän päästä taas sitten alkaa odottelemaan toiveekkaasti ovulaatiota.

Uusille: Onpa ihanaa tutustua taas uusiin kuumeilijoihin, kirjoitelkaahan ahkerasti niin tullaan tutuiksi.

Viola yk 6 kp 2/29-30

Vierailija
20/71 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen haettiin apteekista uusi kolmen kuukauden satsi pillereitä, ei kommentointia mieheltä toiseen suuntaan...

eli onnea yrittäjille, minä jään haaveilemaan....