Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

päänsärky raskausaikana?

28.10.2005 |

itselläni on särkenyt päätä jo hieman yli 2viikkoa, lähinnä iltaisin, mutta nyt viimepäivinä se on alkanut vain aiemmin ja aiemmin. panadol auttaa hetken, ja sitten onkin kestettävä..

missä vaiheessa lääkäriin? soitin jo neuvolaan, sanoi,että olen varmaankin vain niin jumissa hartioista, että särkee, ja käski ottaa panadolia..

niin, ja rv 17+3 nyt menossa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on ollut kovaa päänsärkyä nyt parin viikon ajan aina välillä.nyt se on taas pariksi päiväksi hellittänyt.

kysyin neuvolassa siitä niin sanoivat että se kuuluu raskauteen.tietenkin jos se pahenee niin sit tutkitaan.

ite en ole ottanut särkytabletteja ollenkaan vaan yrittänyt levätä säryn pois mutta töissä sekään ei onnistu joten täytyy varmaan kävästä apteekissa.

rv 16 ja risat

Vierailija
2/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt muista tarkkaan viikkoja, millä viikolla minulla oli päänsärkyä, mutta jossain vaiheessa raskautta sitä oli ainakin viikon ajan joka päivä ja todella voimakasta. Jouduin syömään särkylääkkeitä (pahimmillaan monta päivässä), kun muuten en olisi selvinnyt . Mutta sitten ne ykskaks hävisivät kuin tuhka tuuleen ja nyt oon ollu jo ilman särkyä useita kuukausia... En edes muista koska olen viimeksi ottanut lääkettä. Olen tätä itsekin ihmetellyt, sillä minulla on " normaalitilassakin" päänsärkyä lähes viikottain. Nyt siis minulla menossa rv 36+1.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on ollut aivan kamalaa päänsärkyä. Se alkoi tossa nelisen viikkoa sitten, suunnilleen siinä vaihessa kun pahoinvointi loppui. Aluksi luulin sen johtuvan väsymyksestä, mutta vaikka nukuin kunka paljon tahansa ei päänsärky lähtenyt. Joudun syömään pari kolme päänsärkytablettia päivässä selvitäkseni ihan normaalista elämästä. Viime viikolla minulla oli pari päänsärytöntä päivää ja aaah se tuntui ihanalta. En edes enään muistanut minkälaista on olla ilman sitä kamalaa päänsärkyä.

Kamalinta tässä on se, että minä ainakin pelkään koko ajan, että tämä päänsärky on selkeä merkki keskenmenosta ja kauhulla odotan koko ajan, että jotain alkaa valua jalkojen välistä tai vastaavaa...

Ai niin rv 13

Vierailija
4/8 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin podettu pään särkyä, mulla sitä tosin tulee vain töissä. Pari kertaa olen jo ollut sairaslomalla asian takia. Lääkäreistä toinen oli vakuuttunut että kyseessä oli niskasta johtuvaa särkyä ja toinen oli jännityspäänsäryn kannalla... Tiedä sitten.. itse oletan säryn johtuvan töissä olevasta pakokaasusta, mutta en ole oikein saanut lääkäreitä vakuutetuksi! Hassua vaan kyn päänsärky aina loppuu kotona. Tietysti jos on äitynyt työaikana jom pahaksi niin saattaa olla koko illan ja yön kotonakin ja jatkuu heti aamusta kun taas menee töihin. Kumma juttu, ens viikolla taas lääkäriin jos alkaa.. Nyt menossa siis rv 20.

Vierailija
5/8 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koskee normaalioloissa päähän päivittäin, kipu kestää aina jonkin aikaa ja loppuu sit alkaakseen taas uudellee.

Olin aivan ihmeissäni kun huomasin et päätäni ei säre tultuani raskaaksi. No se onni loppui samalla kun pahoinvointikin. Eli nyt on sitten koskenut päähän kestona pari viikkoa. Kipu alkaa aamulla ja jatkuu vaan kun meen nukkumaan. Jossakin välissä päivää saattaa olla ihan pieniä hetkiä kun huomaan et nyt ei koskekaan. Ja kylläpäs on mukavaa olla töissä pirteä ja ystävällinen kun lähes koko ajan koskee ja väsyttää niin vietävästi...

rv 15

Vierailija
6/8 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollut jo silloin ennen raskautta aina pari päivää ennen menkkoja päänsärkyä joka on jatkunut aina pari päivää menkkojen alkamisen jälkeen. Särky on niin kovaa että jos ei ota särkylääkettä alkaa oksettamaan.

Nyt mulla on ollut koko viime viikon taas päänsärkyä. Perjaatteessa olis menkka aika ja taas uskollisesti tuli päänsärky. Joka kuin ihmeen kaupalla meni ohi nukkumalla joka ei ennemmin ole toiminut. Työpaikan fysiatri ehdotti,että kävisihierojalla 1 kk niin voisi helpottaa oloa. Täytyy varmaan kokeilla,sitten kun saa varattua ajan. Ajan varaaminen on aina kaikista vaikeinat ;)

RV 9+1

Vierailija
7/8 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla (jolla ei koskaan säre päätä) särki myös suurinpiirtein noilla viikoilla ja monet samoilla viikoilla olijat valittivat myös samaa. Eli kai jotenki kuuluu asiaan?

Camsu rv 40+2

Vierailija
8/8 |
30.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös päänsäryt alkaneet aina raskausaikana. Alussa oli oiken kamalaa tuskaa. Alussa lääkärit sanoivat, että johtuu niskoista ja jännityksestä. Myöhemmin sanottu että johtuu hb:n laskusta. No, neuvolassa ehdottivat syömään magnesiumia, ja se on mulla ainakin pikkasen vähentänyt noita särkyjä onneksi.