Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako sunnuntaisin käydä töissä ilman että äitiyspäiväraha pienenee ja vanhempainraha?

Vierailija
30.07.2007 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

s

Vierailija
2/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niiden suuruus vaikuttaa. Ei sillä ole väliä teetkö työn perjantaina vai sunnuntaina, palkka on palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tein heti lapsen tultua sunnuntait töitä. Ja melkein kaikki kollegani ovat toimineet samoin...

Vierailija
4/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sunnuntailta ei makseta päivärahaa, saa silloin tehdä töitä ilman että se vaikuttaa päivärahan suuruuteen.

Tämä on faktaa!

Vierailija
5/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on ihan heti lapsen synnyttyä tarvinut lähteä sunnuntai töihin. Etkö malttanut antaa kaikkea aikaasi pienelle vauvalle........ :(

Vierailija
6/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotona. Ja hoidan molemmat lapset kouluun astikin kotona, töitä tehden.

7

Vierailija
7/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä niin kovasti kaipaatte vaikka olette lasten kanssa kotona.

Minä ainakin haluan viettää pienten lasten kanssa kaiken mahdollisen ajan kun olen vanhempainvapaalla ja hoitovapaalla. Kotityöt jo " verottavat" aivan riittävästi lasten kanssa olo aikaa.

Vierailija
8/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen käynyt sekä äitiyslomalla että nyt kotihoidon tuella ollessani sunnuntaisin töissä. Olen kysynyt asiaa monesti kelasta ja saanut vastaukseksi että sunnuntaisin saa tehdä töitä eikä heitä kiinnosta edes se summa mitä minulle siitä maksetaan. En siis ilmoita kelaan mitään, sillä teen sunnuntaisin töitä (toimistotöitä, olen saanut työnantajan kanssa näin sovittua). Jos jälkeenpäin tarvitsee jotain ilmoitella niin palkkakuiteissa lukee sunnuntaipäivät.

Vierailija
9/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös hoitovapaan jälkeen. Ja haluan myös että isä saa tilaisuuden olla isä, ilman että minä omin koko homman. Tällä lailla yhdistyvät vain hyvät puolet.

Vierailija
10/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perii kaiken mahdollisen takasin

Vierailija
11/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa maksetaan vain arkipäiviltä (ma-la) ja Kelan sivuilla lukee että jos tekee työtä, työpäiviltä maksetaan 15,20 EUR. Mutta sunnuntaista ei Kela maksa mitään joten kai se ihan loogista on että sunnutaisin saisi sitten tienata sen vaikuttamatta päivärahan määrään.

Vierailija
12/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On epäreilua kelalta että hyväksyvät tuollaisen, kun eihän kaikilla ole mahdollista työn luonteen takia tehdä sunnuntai töitä. Eikös Kelan pitäisi olla tasavertainen kaikille.

Vierailija
13/13 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemasta äitiys-, vanhempain- ja hoitovapaan ajaksi työtä, jota voi tehdä sunnuntaisin...