TSEMPPAA mua leikkaamaan tukka!!
Olen 26-vuotias ja mulla on ollut kohta lähes 10 vuotta pitkä tukka. Vaalea koko ajan. Vielä teininä tukka oli paksu ja taipuisa, sittemmin ohentunut melkoisesti. En kehtaa pitää tukkaa auki, koska on niin ohut. En tykkää pitää sitä ponnarilla ja niskassa soljella tms koska näyttää homssuiselta... Tukka on siis AINA soljella ylösnostettuna, jakaus sivussa. Tämä sopii mulle hyvin ja tukka näyttää siistille, on kiiltävä jne. Mutta että AINA! Tänään järkytyin kun katsoin vanhoja kuvia ja tajusin että mulla on ollu 5 vuotta aina tukka samalla lailla. Jotain uudistusta kaipas ehkäpä :))
Tänään sitten kävelin Lindexin ohi ja näin ikkunassa sen kauniin ruotsalaismallin ja ihanan polkkatukan! Sellainen edestä pidempi, leukaperiä myötäilevä. Muistan että mulla oli joskus lapsena sellainen malli ja rakastin sitä (okei lapsen makuun ei voi luottaa..). Mutta mistä saisin rohkeutta leikata sellaisen? Ja sopisiko se edes minulle? Pelkään että jämähdän tähän tyyliin ja viiskymppisenä mulla on sivujakaus ja tukka ylös nostettuna... :( En ole IKINÄ laittanut tukkaa millään lailla, en ikinän föönannut, laittanut muotovaahtoa tms. Oppisiko sitä edes?
Tyylini on muuten nuorekas ja muodikaskin, kuitenkin melko konservatiivinen. Taidan olla tylsä, kun teen tukanleikkuusta näin ison numeron....
Kommentit (32)
en tiedä missä piireissä liikutte, mutta järkky mummokampaus.
Vierailija:
en tiedä missä piireissä liikutte, mutta järkky mummokampaus.
täällä ei voi olla YHTÄKÄÄN KETJUA ILMAN JOTAIN säälittävää toisten litistäjää!!!
hyvä jos sulla on mageet piirit, joissa lindexin malleille nauretaan. huokaus.
Varmuus alkaa kasvaa ja varasin jo ajan kampaajalta. Jännittää!
Mulla samanmalliset kasvot mielestäni kuin tuolla lindexin mallilla, siis kapea, pitkähkö naama. Kasvoissa ei mitään erityistä... En tiedä miksei se mullekin sopisi, tottumiskysymyskin se kai on.
ap
jossa voisi tehdä tietokoneella version siitä, miltä tulisit siinä hiusmallissa näyttämään?
Minulla on myös pitkä hyvälaatuinen tukka, ja haaveilin sen leikkaamisesta. Mutta kun teetin sen tietokoneanalyysin, tulin toisiin aatoksiin.
Minun naamaani ei tosiaan sovi polkkatukka, vaikka luulin. Minulla on kapeat kasvot, joten... mutta ei. Eikä sovi moni muukaan look.
Analyysi maksoi 60 e, mutta kannatti. Nyt tiedän mikä minulle ei ainakaan sovi.
Se on täällä hetkellä muodikkain liekkaus. Musta toi on tosi magee tukka. Jos joku muuta väittää ei ole perehtynyt muotiin..
Juu, sellainen löytyisi... Mutta en kyllä millään viitsisi laittaa tuotakaan rahaa siihen suunnitteluun. Kun miettiin siihen väri ja leikkuu päälle...
Kai mä vaan " repäsen" ? Ja juu, mun piirit on mun piirit ja oikein hyvät sellaiset :)
ap
ei mulla ainakaan oo paljon mennyt pieleen koskaan. ja aina voi laittaa eri pituisiakin hiuksia eri tavoilla... pinnit, panta... littana, korkea...
ja varmaan on hyvät piirit
26
että miehet rakastaa pitkähiuksisia naisia. Voisin lyödä vetoa, et ap:n mies ei ole muutoksesta mielissään!
sinänsä, että KAIKKI MIEHET sanoo että älä leikkaa... pitkät on kauniit... jne.
MUTTA tarviko nyt niiden takia näitä hiusjuttuja duunata? vaikka mies tykkäis eniten pitkistä, se voi pitää MYÖS niistä lyhyemmistä. mun ainakin. oma mies on aika konservatiivinen ja silti myös afro kelpas, ku oli nätti ja hauska!
26
Älä leikkauta polkkatukaksi suoraan. Käy ottamassa vaikka kahta eri väristä raitaa, ja leikauta joku rikottu malli, mutta säilytä hiukset pitkänä (mene hyvää trendikkääseen kampamoon). Siitä tulee tosi upea ja sexy!
ei varsinaisesti pitkä tukka. Ja se on OHUT, ei ole kaunis auki! Mielestäni leikkaus ainut mahdollisuus.
ap
hiukset kasvaa.
mulla on ollut pitkä, kaunis ja ' klassinen' malli pitkään, ja niin KAUNIS kun se onkin, se on yhtälailla TYLSÄ. leikkasin ja vedin afrokiharaa. seuraava vaihe on IHAN lyhyt, ' poikatukka' .
rohkeutta vaan!
mä oon tarkka, että on hiukset nätisti, mutta mallia uskallan vaihdella!
ps. ai ku mä rakastan näitä hiuskeskusteluja!