" Enemmistö haluaa lapsille kotiintuloajat."
Mitä mieltä tästä Hesarin kirjoituksesta?
Mä en kyllä tajua miksi yhteiskunnan pitäisi asettaa kotiintuloajat. Eikö se nyt ole jokaisen vanhemman tehtävä huolehtia lapsistaan? Tietenkin se on helpompaa sanoa lapselle, että laki sanoo näin kun sanoa, että tämä on meidän perheen sääntö, jota sinä tottelet.
Kommentit (5)
Mulla ei ole koskaan ollut kotiintuloaikoja. Olen suorittanut koulut erinomaisilla arvosanoilla, vaikka olen juhlinutkin. Minusta moinen on jokaisen perheen oma asia. Asumme Helsingissä ja minusta tämä on meidän yksityisasiamme, ei yliholhoavan yhteiskunnan säädettävissä.
Lapsia on erilaisia ja jos tuntuu, että lapseni tarvitsevat kotiintuloaikoja, asetan heille sellaiset.
minusta on ihan päivänselvä asia että lapsilla täytyy olla selkeät rajat kuten tuo kotiintuloaika, mutta valitettavasti on paljon lapsia joita ei iltaisin tunnuta kaivattavan kotiin lainkaan....
Jos tuollaista kannattaa niin on kyllä aika pimeä...
Montakohan poliisia tarvittaisiin vahtimaan, että pikkukullat on kotona 22 jälkeen.
Ihan hyvä minusta. Saataisiin sitten kiinni nämä lapsistaan välinpitämättömät vanhemmat.