Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkään kukaan plussannut ensi huhtikuulle?

27.07.2007 |

Seuralaisia kaipailen. :)

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin pääsin töihin... Nukuin pommiin ja myöhästyin puolitoista tuntia.

Eli väsymystä on todellakin. Eilen töistä tullessa makasin käytännössä koko illan ja nukkumaan klo 21.30. Mies hoisi lapset nukkumaan jne. Etovaa oloakin on, koko ajan pitää joatain laittaa suuhunsa ettei pääse yökötys iskemään. ja vessassa juostaan yhtenään.

Olen onnellinen näistä oireista. Tuo helmikuun keskenmeno vieläkin kummittelee. Eilen sanoinkin miehelleni, että jos nyt keskenmeno tulee niin enään ei yritetä, senverran rankka kokemus se mulle oli.

Mäkin oon ajatellut ultraan mennä 7. viikolla rauhoittaakseni mieltä. Viimeksi raskauteni oli keskeytynyt jo viikolla 6-7, mutta tuli sitten ulos vasta viikolla 11+5.

Uudet työtkin pitäisi kolmen viikon päästä aloittaa ja vähän hassulta nyt tuntuu, kun joutuu aika pian ilmoittamaan raskaudesta. Mitä mieltä ootte kannattaako ilmoittaa vasta koeajan jälkeen? Koeaika on 4 kuukautta, ja silloinhan tuo raskaus voi jo alkaa näkyäkin...

Kaikille oikein kivaa päivää!

Vierailija
42/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks, hailakkaplussa se on sitten meilläkin! Nettilaskurien mukaan LA on huhtikuun alussa, tarkkaa päivää en uskalla arvuutella, koska kierron pituus on ollut niin vaihteleva. Varasin just ekan äitiysneuvola-ajan, joten kai tää sitten totta on :D Ukkeli miettii, että voiko apteekkitesteihin luottaa, että pitäiskö pyrkiä johonkin testiin lääkäriin tms., mutta en minä nyt osaa semmoiseen varmistustestiinkään pyytää? Vai mitä te sanotte? Ainakin neuvola-aikaa varatessa rouva puhelimessa lähti heti siitä, että sitten vain loppukuusta ensikäynnille. Me emme tiedä mistään mitään, kun olemme ensikertalaisia ja aika vihkiytymättömiä (vielä) raskausasioihin. Miten sitä voikin olla näin tietämätön, ihan avuton olo tulee! Mutta paniikkia ei ole, ummikkous vaan vähän huvittaa. Fyysinen oloni on hyvä, rinnat on arat ja tänään särkee päätä, mutta muuten on ollut ihan hyvä olo. Psyykkinen olo, no jaa :D Pää on sekaisin ja ajatukset heittelehtii laidasta laitaan, tuntuu kuin joku hiukkaskiihdytin olisi nyt asennettu aivoihin. Mietimme ukkelin kanssa, milloin kertoisimme muille (kuin teille), mutta ei vielä oikein tohdi, kun ei itekään koko hommaa oikein tajua :) Sitä oon lukenut, että alkuraskauden suuren keskenmenoriskin takia pitäisi muita säästelläkin tiedolta vielä tässä vaiheessa, että tavallaan pitäisi pantata tietoa, kunnes riskiaika on mennyt ohi, mutta, mutta... Keskenmenoa ei oikein ensikertalaisena kai tajua pelätä, ehkä sen pitääkin olla niin, ettei turhia hermoile? Perehdyn noihin postituslistoihin yms. myöhemmin, nyt toivotan ihanaa odotusta meille kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on nyt hotmail tili, niin sun täytyy laittaa hakemus tähän yhteisöön, hyväksyn sen ja sen jälkeen pääset sisään.

Hassel:

Mitenkäs sinne sivuille pääsee muutan lueskelemaan ja kirjoittelemaan?

Rekistöröinti jo onnistui.

Vierailija
44/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olenkin sen jo tehnyt ja ilmeisesti minut jo hyväksyitkin?

Nyt kun klikkaan sitä sivua niin pyytää vaan samaa että lähetä liittymislomake tai jotain sellaista ja sen olen jo tehnyt..

taidan olla aika blondi minäkin ;))

Vierailija
45/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla tuli ensimmäisenä ajatuksena mieleen et APUA ei musta oo siihen... Päivänmittaan sitte aloin jo hymyilemään melkein kuin naantalin aurinko kun mietin et mä oikeesti odotan vauvaa... Vähän on ollut päänsärkyä ja välillä hiukan huimaillut ja vatsassa on nipistellyt ja vessassa saa juosta jatkuvasti... Tänään kävin apteekista hakemassa multitabsin raskaus monivitamiineja... Vielä en ole varannut aikaa neuvolaan, mutta jos huomennna vaikka sitten soittelisin...

Vierailija
46/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan vielä käynyt siellä prive-puolella. Täytyy tässä jokin hetki mennä tutkailemaan...

Tänään olen ollut haukankatseisten vanhempien naispuolisten työkavereiden silmien alla siihen malliin, että tajusin heidän mittailevan vatsan seutuani. Tuntuu, että tämä kakkonen " pulottaa" jo tässä vaiheessa enemmän kuin ykkönen aikoinaan. Lienee super-huonojen vatsalihasten syytä, sillä kuntosaleiltua ei ole tullut entiseen malliin.

Olona on kuitenkin kamala vatsan nipistely ja kipristely, tuntuu että pissattaakin harva se hetki. Aamuisin on hetki ylösnousun jälkeen vähän huono olo, ainakin tänään oli. Muuten olo on tosi energinen ja mainio.

Itsekin toivoisin, että tässä siirryttäisiin yksi 5 viikkoa vauhdilla eteenpäin. Silloin pääsisi tämän kriittisen vaiheen yli ja voisi jo vähän kavereille avautuakin. :) Mulla kun ei ollut ekassa raskaudessa mitään ihmeellistä tai vaikeaa, en siis oikein osaa edes pelätä kesken menoa tms. kun en ole kokenut. Esikkokin kun sai aikoinaan alkunsa tokasta kierrosta ja tämä kakkonen ekasta kierrosta. Taidetaan siis olla kans aika hedelmällisiä miehen kanssa. Paljon on kavereita joilla raskautuminen on ollut työn ja tuskan takana. Hoitoja ja useampia vuosia yritystä.

Sellaista täällä. Jännittää kyllä myös miten esikoinen sitten joskus tähän tulokkaaseen suhtautuu. Tuleeko ihan taantuminen? Hän kun on ollut rakas silmäterä. :)))) No tulevaisuudessa niitä on kaksi! :)))

Vierailija
47/48 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

la 5.4... yritystä takana 1v 7kk, esikoinen toiveissa. Ekaa kertaa elämässäni nyt plussailin, joten kovin on jännää ja ihanaa. Kunhan vaan kaikki menisi hyvin. No mukavaa kyllä sekin, että tiedän ylipäänsä pystyväni tulemaan raskaaksi.

Vierailija
48/48 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on sitten vähän huonompi päivä.

Eilen illalla pyyhkiessä tuli ruskeata vuotoa. Ja tänään pikkuisen enemmän.

Vielä ei ole veristä ja toivottavasti ei tulisikaan.

Nyt on kyllä niin surkea olo että. Ei auta kuin ristiä kätensä ja toivoa että tämä ei mene kesken.

neljäs keskenmeno olisi jo liikaa, en tiedä uskaltaisiko sitä enään edes yrittää uudelleen.

Lueskelin netistä että voi olla myös normaaliakin tämä tiputtelu mutta voikunpa sitä osaisikin olla positiivinen ja ajatella että kaikki on hyvin..

Toivottelen täältä meille kaikille sitä vauva liimaa!!