Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieläkään kukaan plussannut ensi huhtikuulle?

27.07.2007 |

Seuralaisia kaipailen. :)

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten tuohon huhtikaarot08-sivustolle voi kirjautua? Olen totaalinen blondi näissä tietokoneasioissa enkä ymmärrä vahingossa jollekin sivulle eksyessäni löytämistäni ohjeista yhtään mitään.

Vierailija
22/48 |
30.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ilmoittautuu yksi lisää porukoihin... Eilen illalla plussasin... Ekat fiilikset oli järkytys ja itku, mutta tänään on jo tuntunut huomattavasti paremmalta ja asiasta on jo tehnyt mieli kertoa ystäville... Oireina on täälläkin ollut menkkamaiset alavatsa kivut ja rintojen arkuus... Laskettu aika näyttää vähän kaikissa laskureissa eriä, mutta jos mennään tuon vauva laskurin mukaan niin 5.4. se sitte olisi... Se on sitte ensimmäinen tulossa, jännittää... Miten pian neuvolasta pitäis alkaa aikaa varailemaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, niin kavi. Alavatsalla menkkamaisia kipuja muuten olo ok. Joka kerta kun menee vessaan niin jannitaa etta onko vuotoa...... Mitenka sita jaksaa odotaa viela monta viikkoa jotta paasee ultraan.... Mutta talla hetkella erittain hyva fiilis!!! Yritetty ollaan yli vuosi.

Vierailija
24/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollei sinulla ole jo msn-tunnuksia, niin klikkaa sitä New to MSN-kohdan sign up-nappia. Sitten toimit ohjeiden mukaan, ja kun olet saanut tunnukset luotua voit kirjautua yhteisön sivuille, moderaattori vaan ensin hyväksyy (saat sähköpostiin ilmoituksen).

Elsamarja67:

miten tuohon huhtikaarot08-sivustolle voi kirjautua? Olen totaalinen blondi näissä tietokoneasioissa enkä ymmärrä vahingossa jollekin sivulle eksyessäni löytämistäni ohjeista yhtään mitään.

Vierailija
25/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea muillekin plussanneille!! Kyllä meidän porukka tästä kasvaa... :))))

----

Tänään soitin neuvolaan. Kamalaa täältä töistä soitella kun haluan varmistua, että saan rauhassa puhua. Tästä meidän uudesta tulokaskokelaasta kuin ei tiedä ketkään muut kuin minä ja mies, ja neuvolan täti + te siellä... ;)

Onko muilla vastaavia fiiliksiä, että täytyy vähän varoa ettei huuda vahingossakaan maailmalle, että hei olen raskaanaaaaa!!! Mieli kun tekisi ihan hirveesti kertoa jo mm. kavereille... :) Ja äitinikin eilen soitti ja sattui sopivasti kysymään, että kuuluuko mitään uutta? Tarkoitti luonnollisesti ihan yleisesti. Sain muutaman kerran nielasita etten tokaissut, että mitäs tässä, kakkonen juuri teki itsensä näkyväksi kahtena viivana raskaustestissä..! hi-hii...

Neuvolassa oltiin kyllä tosi ihania, sanottiin että tervetuloa taas jne. Olin ihan onnessani siitä pienestä kohteliaisuudesta. :) Tuntui tosi hyvältä. Nlan täti laski että olisin nyt rv 5 tietämillä.

Nlaan meillä mennään ekan kerran rv8-9 viikoilla. Mä varasin ajan rv 9:lle. :) Voi kun taas jännittää... Tiedossa eka dobbler sydänäänten kuuntelu. Huh sentään. Ei tätä oikein vieläkään tajua!

No se tästä omasta navasta tällä erää...

t.tytteli ja poitsu

Vierailija
26/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös viiime viikolla plussanut. Laskurin mukaan la 3.4. -kuten täällä monella muullakin. Ihanaa olla taas raskaana! Esikoinen 2-vuotias. Nyt täytyy vaan toivoa, että kaikki tosiaan menee hyvin nämä riskiviikot.

Oireita ei pahemmin vielä ilmennyt. vähän vaan väsyttää ja menkkakipumaisia oireita vatsassa.

Vierailija
27/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussanut täällä myös ja laskettu aika laskurien mukaan 3.4. Ekaa kertaa kirjoittelen tänne. Olen kyllä kovasti aina lueskellut.

Meillä on ennestään kaksi tyttöä, 4 ja 7-vuotiaat.

Iloinen olen odotuksesta, mutta samalla vähän pelottaa. Edellinen raskaus päättyi keskenmenoon helmikuussa viikolla 11.

Onnea kaikille ja kivaa päästä joukkoonne!

Vierailija
28/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään soitin sitten itselle aikaa. Olipa muuten hankalaa. Kaikki tuntuu olevan vielä lomalla. Jokainen numero meni aluksi vastaajaan ja viestit oli luokkaa " olemme lomalla" . Onneksi kun tarpeeksi sinnikkäästi kokeili niin sai oikean ihmisen langan päähän. 24.8 vasta aika. Miten ihmeessä sinne asti maltaa odottaa varmistusta että " katkis" on oikeassa paikassa ja kaikki hyvin.

Tänään on eka työpäivä loman jälkeen eikä hotsita yhtään... Tekis mieli kans kuuluttaa kaikille jo tieto. Mies kysy voisko hän yhdelle kaverille viikossa kertoa ;) niin innoissaan kulta on.

Eilen oli kaveri kylässä 5kk tytön kanssa ja otin hänet syliin. Esikoinen sai hepulin, hän Äidin syliin ei vieraat tule. Ei ole lupaavaa... Täytyy vissiin poikaa pikkuhiljaa koulia että äidin sylissä saattaa jossain vaiheessa olla joku muu kuin hän.

Toe

Vierailija
29/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kuitenkin asta nostan pinoa, ettei huku. Huomen aamulla vielä varmistan asian, oli niin hailakka viiva..

Vierailija
30/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän suuni kiinni vielä. Miehen lisäksi äitini ja sisko tietää. Meilläkin th oli lomalla mutta toisen th kautta sain varattua ajan. 3 viikkoa pitäs odottaa! mutta eihän se eka neuvola tosiaan oo kummonen, äitiyskortin saa ja papereita täytetään. Ultra VASTA 24.9 *huoh* niin pitkä aika! Väsy vaivaa täällä ja välillä nippailuja alavatsalla, muita oireita ei vielä ole. Meitä alkaa jo olla aika paljon huhtikuisiin!! :)

Mama

Vierailija
31/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin kysyä syöttekö jotain vitamiineja? Söin itse ennen raskautta jo Multitabs familyja, vaikka niitähän on multitabs raskauskin olemassa. Turhaa vaan jäis purkki syömätä jos ostaa niitä toisia.

Vierailija
32/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne puolelle.

Monta positiivista testiä on jo tehty, ja tänään varasin neuvola-ajan, joka on vasta 27.8.

Minä ostin jo yritysaikana multivitan raskausvitamiineja, niitähän suositellaan jo yritysvaiheessa, ja tärppäsi muuten samassa kierrossa kun aloitin noiden syönnin, tiedä sit oliko niillä vaikutusta...

Aika monella näyttäs olevan sama LA kuin minulla, 3.4.

Kolmatta odottava kaskas78 4+5

Vierailija
33/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin varasin tänään ajan, lähinnä siksi nyt jo, kun halusin kysyä, onko heillä alkuraskauden ultramahdollisuutta (ei ole, joten varmastikin käyn yksityisellä, mulla on yksi tuulimuna takana ja EI ole kivaa " turhaan" kuvitella olevansa raskaana 12. vkolle asti). No kuitenkin, mulla on eka käynti vasta 4.9., mikä ilmeisesti on sitten jo tasan 10+0. Mulle kyllä sanottiin että vanhat äitiysneuvolakortit mukaan. Ja lasketusta ajasta sanottiin, että " huhtikuun alussa" :)

Mun ei niinkään teksi mieli kertoa kaikille, vaan lentää aikakoneella pari kuukautta eteenpäin, jotta tietäisin, että kaikki on ok! Sekin helpottaa, kun pahoinvointi alkaa ;)

Eppu2, rv 4+5 ?

Vierailija
34/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne rauhoittunut, ei enään mitään pelottavia " löytöjä" vessakäynneillä. Ehkä tosiaan johtui kuivista limakalvoista, niinkuin joku täällä veikkasikin. Muille kertomisen olen ajatellut säästää vielä pitkälle hamaan tulevaisuuteen, ehkä vasta ultran jälkeen.

Ei tarvii keksiäkkään mitään tekosyitä, miksei voi viihteelle lähtee, kun vielä imettelen tuota esikoista. Voi siihen sitten vedota tiukan paikan tullen... Huoh, kuinkahan tuo epeli ottaa tulokkaan vastaan. Ikäeroa tulee vaivaiset 1v 7kk.

Mäkin oon kokoajan syönyt niitä raskaus+imetys Multitabseja. Nyt jo ruvennut kuvottamaan, yököttämään... Saas nähdä miksikä vielä muodostuu. Ekassa raskaudessa olin ihan työkyvytön pahoinvoinnin takia.

Kaneli rv 5+0

Vierailija
35/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitan nyt vaikka en ihan 100 varma ole plussasta.. Hailakka viiva tuli tänään päivällä, pitää aamulla testata uudemman kerran..

Mutta onko meillä ketään atk-neroa, joka osais tehdä/jaksais pävittää esim esittely listaa meistä? " Perinteinen" la, ikä oma/mies, monesko lapsi, synnytyssairaala ym. Se olis kiva. Vai onko sellainen jo.

Niin ja mikä se suljettu yhteisö -juttu on (meniköhän oikein)? Kivalta kuulostaa, vois kirjoitella avoimemmin, mut miten se toimii? Oon kyl tosi tyhmä näissä.

mam80 =o)

Vierailija
36/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun eka raskaus enkä siis oikein tiedä näistä jutuista mitään... Mietin tossa vaan et kuinka moni teistä on menossa yksityiselle ultraan ja pitäisköhän sitä itsekin varata aika sinne... Mitä sellainen maksaa, onko teillä tietoa...

Vierailija
37/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ole menossa nytkäät. Minkä nimisessä lääkärikeskuksessa käytte? On varmaan hinnakasta niinkuin kaikki yksityiset? Tuosta suljetusta yhteisöstä, niin se on sellanen ettei kukaan ulkopuolinen voi kirjoittaa eikä lukea ennen kun olen hyväksynyt hänet. Jos tuntuu ettei siellä kiinnosta olla voi perua jesennyyden ihan itse ;)

Vierailija
38/48 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ihan toivoo, että jo kunnolla tuntuis jotain. Itsellä on oireitakin, mutta sitten taas olo on toisaalta niin oireeton.....

Miten sinä mamax3.... mietitkö keskenmenon mahdollisuutta? Sullahan jo neljäs tulossa? Itse olen niin hermoheikko, kun pohdin, että tuleeko se keskenmeno..... Jotenkin ajatukset virtaa sitä rataa, että kun jo kaksi kertaa kaikki mennyt niin hyvin. Toki tietysti voi nytkin ilmanmuuta mennä hyvin kaikki. Kavereilla vaan ollut noita keskenmenoja lähiaikoina niin hermostuttaa siksi. Toisina päivinä olo on taas luottavainen ja ajattelen, että huhtikuussa meillä sitten on vauva enkä pohdi koko keskenmenon mahdollisuutta yhtään.

Tuosta ultrasta sen verran, että minä en ole käynyt yksityisellä enkä ole menossa nytkään. Mutta meidän kakkosen jälkeen tänne on tullut sellainen käytäntö, että jos rv 10 neuvolassa ultrataan, joten itse pääsen silloin ekaan ultraan. Seuraava on sitten rv 12 np-ultra. Esikoisesta en ollut siinä, koska sitä ei siellä neuvolassa silloin nuoremmille suositeltu automaattisesti, koska olisi pitänyt mennä muualle ultraan.

Torstaina varaan neuvolan. Päätin, että 5+0 on hyvä päivä sille. :)

Ja teille hailakoiden plussien testaajat niin tiedoksi, että plussa se on se hailakampikin tulos. :))) Itse en ole koskaan muuta saanutkaan kuin niitä hailakoita plussia ja tuolla ne tuhistaa sängyissään yöunilla. :)

Nyt nukkumaan... jospa huomenna jo enemmän oireita. ;)

Vierailija
39/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se välillä mielessä käy, mutta yritän olla rauhallisin mielin. Jos jotain tulee, ei ole itsellä tehtävissä silloin mitään. Kolme raskauttani on mennyt hyvin loppuun asti ja allkaneet eka yrityskierrosta. Mielessä on käynyt että onko meillä vielä mahdollista neljäskin menee yhtä hyvin ja tulee terve vauva. En voinut uskoa että tämä neljäskin sai alkunsa heti eka kierrosta. Mies totesikin että taidetaan olla hedelmmälisiä naisia kun omat siskoni tulevat yhtä helposti raskaaksi ja samoin oli omalla äidilläni :) Jos lähipiirissä noita keskenmenoja ym.. ongelmia on, niin niistä tulee itselleenkin sellanen pelko välillä mielenpäälle :(

M@m@

Juliet79:

Miten sinä mamax3.... mietitkö keskenmenon mahdollisuutta? Sullahan jo neljäs tulossa? Itse olen niin hermoheikko, kun pohdin, että tuleeko se keskenmeno..... Jotenkin ajatukset virtaa sitä rataa, että kun jo kaksi kertaa kaikki mennyt niin hyvin. Toki tietysti voi nytkin ilmanmuuta mennä hyvin kaikki. Kavereilla vaan ollut noita keskenmenoja lähiaikoina niin hermostuttaa siksi. Toisina päivinä olo on taas luottavainen ja ajattelen, että huhtikuussa meillä sitten on vauva enkä pohdi koko keskenmenon mahdollisuutta yhtään.

Vierailija
40/48 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa aika menisi nopeaan ainakin se seitsämän viikkoa!

Kun on noita keskenmenoja takana niin koko ajan pelkää pahinta ja ei oikein osaa iloita vielä tästä ihmeestä.

Mulla siis tutkittu on nyt verenhyytymistekijä ja katsotaan kilpirauhasen toimintaa. Sekä lugesteronit on käytössä. Myös virtsatestissä kävin ettei ole tulehduksia nyt kun sekin viimeksi löydettiin keskenmenon jälkeen ja ihan oireettomana oli.

Ajattelin tänään gyneltä kysellä siitä mini asperiinista kun se hyytymistekijän vastaus tulee vasta reilun viikon päästä.

Onko kukaan teistä käyttänyt tai joku tuttu tätä asperiinia raskauksissa?

Kovasti siitä on ollut ainakin yhdysvalloissa positiivisia kokemuksia.

oireita onneksi on, eli väsyttää, närästää, pissattaa, yököttää jne.

Alkuraskauden ultraan olen menossa sitä kun joku kyseli ja se taitaa olla siinä 7+ viikolla. Jotenkin se rauhoittaa hieman mieltä jos silloin on jo kaikki hyvin. On nimittäin yksi kohdun ulkoinenkin raskaus koettu.

Ohops, tulipas vuodatusta , sori.

Jos joku osaa niin tekisikö sellaisen esittelyn? Minä en valitettavasti osaa niitä värejä ja muita laitella.

Se Huhtikääröt olis ihan kiva nimi tälläkin palstalla, vai mitä olette miletä?

Mitenkäs sinne sivuille pääsee muutan lueskelemaan ja kirjoittelemaan?

Rekistöröinti jo onnistui.

Mukavaa alkavaa elokuuta kaikille.

Hassel ja tiitiäinen 5+0