Missä menee sun rajat uskollisuudelle miestäsi kohtaan?
Minulla on rajat tiukalla. En ala erityisesti jutteleen, en missään nimessä vaihda numeroita, en pistele sähköposteja tai tapaile muita miehiä. En tanssi, eikä tulisi mieleenikään suudella.
Järkytyin, kun eräs hyvä ystäväni kertoi, että hänen rajansa liukuvat tilanteen mukaan, suutelee, tanssii, viettää iltoja ja sähköposteilee muiden miesten kanssa ja hänestä se on ok.
Kommentit (46)
mulla vain ei ole (enää) juurikaan sellaisia miesp. kavereita, joiden kanssa olisi juurikaan yhteistä - joskus tosi harvoin voidaan toki viestejä vaihtaa (e-mail, sms) tai vielä harvemmin soitella.
Mutta ainakin pari vanhaa miespuolista kaveria olivat kuitenkin, kaveruudesta huolimatta, kiinnostuneita musta sillä tavalla, että siinä oli muutakin kuin kaveruutta.
Eikä heihin yhteyden pitäminen olisi reilua, ei heitä itseään, eikä mun miestä kohtaan.
Keskustella saa ja tanssia. Halaukset ja suudelmat ei ole ok.
tai fantasioida toisesta miehestä, niin kauan kuin en tee asian hyväksi mitään. Voin harjoittaa itsetyydytystä.
En flirttaile muiden kanssa, en tanssi (en käy baareissa ollenkaan) toisten miesten kanssa. Voin olla ystävä miespuolisen kanssa, käydä kahvilla ja jutella samoista asioista kuin naispuolisten ystävieni kanssa. En harrasta nettiseksiä.
Samaa odotan mieheltäni. Mies on nämä säännöt enimmäkseen halunnut, minä mielelläni flirttailisin toisten kanssa, mutten silti haluaisi mieheni tekevän niin minun selkäni takana.
Ollaan molemmat mieheni kanssa perusluonteelta flirttailioita. Ja kummankin mielestä se on ihan ok, kunhan se jää flirttiin, tanssimiseen, jutteluun. Kumpikaan ei hyväksy sitä jos toinen lähettelee intiimejä viestejä muille,saatika löytää itsensä vieraan sängystä. Ystävät on tietysti erikseen, kummallakin on monia vastakkaista sukupuolta olevia ystäviä, jopa exiä näistä löytyy. Heidän kanssa soitellaan ja viestitellään.
Molemmat kuitenkin tiedetään ketä on se ainoa ja oikea, kenen vierestä herätään joka aamu.
Olen sillä linjoilla että omatunto kertoo milloin missäkin kohtaa raja menee, eikä se mene joka tilanteessa samassa kohtaa.
Vierailija:
tottakai voi tanssia, mutta missä kontekstissa? Kaverin miehen kanssa ok. Häissä ok. Jos nyt käy diskoissa, mutta harvemmin kai siellä kenenkään kanssa tanssitaan, paitsi hitaita (jotka eivät mun mielestä ole mielenkiintoisia, paitsi oman rakkaan kanssa).
No sitten ne soittelut. Okei, voihan sitä toisinaan kavereille soitella, mutta mä ihmettelisin, jos mun mies haluaisi jatkuvasti jakaa iltaisin jotain henkilökohtaisia asioitaan ja kuulumisiaan jonkun tietyn naisen kanssa. Ja hän ihmettelisi, jos sama tapahtuisi päinvastoin, eli mä olisin koko ajan vaikka jonkun peten kanssa linjan päässä. No en muutenkaan juoruile puhelimessa, kuin siskoni kanssa.
Jotain kiertäviä s-posteja tulee joskus läheteltyä ja sellaiset " mitä kuuluu" ovat ok. Mutta mitään uutta tuttavuutta en alkaisi hieromaan vaihtaen sposteja ja numeroita, sekä sitten ottamalla yhteyttä puolin, toisin.