Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä menee sun rajat uskollisuudelle miestäsi kohtaan?

Vierailija
27.07.2007 |

Minulla on rajat tiukalla. En ala erityisesti jutteleen, en missään nimessä vaihda numeroita, en pistele sähköposteja tai tapaile muita miehiä. En tanssi, eikä tulisi mieleenikään suudella.

Järkytyin, kun eräs hyvä ystäväni kertoi, että hänen rajansa liukuvat tilanteen mukaan, suutelee, tanssii, viettää iltoja ja sähköposteilee muiden miesten kanssa ja hänestä se on ok.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestejä. Vaikka ne olisivat ihan kokeilumielessä lähetettyjä, niin emmä vaan enää sellaiseen jaksa pistää energiaa.

Been there, done that.

Vierailija
22/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

entisen poikaystävän viestit ovat kaikkea muuta kuin vihjaavia, on ihan onnellisessa suhteessa. Ja eronnut miespuoleinen ystävä tilittää mulle lähinnä epäonnisia naisjuttujaan tai sitten me puhutaan musiikista tai mun miehestä. Joka siis myös pitää ko. miehestä kovasti. Ystävyyksillä on eroja. Tuskin mäkään ihan äkkiseltään loisin nyt uutta ystävyyssuhdetta johonkin mieheen, mutta miksi ihmeessä romuuttaa nämä vanhat, vain siksi että olen parisuhteessa? Minä pidän heikkona parisuhteena sellaista, joka ei kestä sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä raja menee siinä, mtä en haluaisi miehenkään tekevän eli flirttailevan, tekstittelevän tai tanssivan hitaita. Näissäkin poikkeuksia eli herjaa voi heitää esim. töissä (ilman taka-ajatuksia kaverimielellä) tai häissä yms. tanssia skulaisten kanssa tms. velvollisuusjuttuja. Ennen tanssin itsekin mm. tuttavien kanssa baarissa, mutta nekin johtivat miehen osalta ehdotuksiin, niin eipä kiinnosta enää, kun pelkkä tanssiin suostuminen näyttää olevan miehille jo esileikkiä.

Vierailija
24/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen ratkaissut asian sanomalla aina suoraan, että lähdetkö tanssimaan ja että mun kanssa voi vain tanssia, ettei tule mitään väärinkäsityksiä. Hyvin on toiminut.

Vierailija
25/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pelkkä tanssiin suostuminen näyttää olevan miehille jo esileikkiä.

panna, jos ei nyt niin kohta, ja ajattelee, että se koko puhuminen on vain väsytystaistelua pesän saamista varten. ja sitten sitä vituttaa, jos ei pääsekään pukille ja puoli iltaa tuhraantunut johonkin jonninjoutavaan paskanpuhumiseen."

Vierailija
26/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastua saa mutta ei rakastella.

Vierailija
27/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hittoa? eikö nyt mene vähän vaikeaksi? mitä jos jonkun firman sähköposti on tyyliä asiakaspalvelu@firma. fi, niin pitääkö sinne soittaa etukäteen ja varmistaa että sen postin varmana lukee naisihminen, etten mä nyt vahingossa petä mun miestä? varmaan soittaminenkin on vähän riskaabelia, hitostakos sen tietää mitä sukupuolta puhelimeen vastaava tyyppi on..

oikeesti, liian monimutkaista.

Vierailija
28/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida olla pahemmin sosiaalista elämää eivätkä varmaankaan ole työelämässä. Eihän normaalia elämää viettävä voi välttää sähköpostien lähettämistä tai soittelemista miespuolisten kanssa. Ja miksi ihmeessä pitäisi?

Vierailija
29/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen sillä linjoilla että omatunto kertoo milloin missäkin kohtaa raja menee, eikä se mene joka tilanteessa samassa kohtaa.

soittelusta, viestittämisestä ja semmoisesta

Vierailija
30/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän on nimittäin avioliitossa jätetty sen takia, kun vaimon kiva kaveri olikin vaimon kiva panokaveri. Rouva kyllä aina sanoi, että " nainen ja mies voivat olla ihan vain ystäviä, kuten me" .

Vierailija
31/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten sähköpostit ja soittelut sekä yhdessäolo olis ihan ok. Tanssiminenkin voi olla ihan seurallista ja epäseksuaalista, ei sen tartte olla mitään lambadanihkutusta.

Vierailija
32/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten samoilla linjoilla.

Vierailija
33/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksy suutelemista tai mitään sänkyjuttuja, mutta olen kyllä tanssinut muiden kanssa. Itselläni on useampikin miespuoleinen kaveri harrastuksen kautta. Olemme siis tunteneet lähemmäs 5 vuotta todella hyvin. Joskus olen iltoja näiden kanssa viettänyt ja tanssinut silloin. Saatamme joskus soitella kuulumisia ja lähettää maileja. Mieheni tietä tästä ja hyväksyy, koska tietää että nämä miehet ovat vain mun ystäviä eikä mitään muuta.

Vierailija
34/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes kopeloi/suutele.

tanssia voi ja halata kun moikkaa+pusu poskelle.

eli aivan terve normaali " käytäntö" meillä puolin sun toisin :)

Vierailija
35/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minulla on rajat tiukalla. En ala erityisesti jutteleen, en missään nimessä vaihda numeroita, en pistele sähköposteja tai tapaile muita miehiä. En tanssi, eikä tulisi mieleenikään suudella.

Vierailija
36/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos meillä suututtais jokaisesta viestistä/puhelusta mitä mies tekee nais tutunkanssa tai minä miestutun niin huh, huh.

meillä noita tuttuja vaan erinäisistä syistä on.

turhaa murhetta itselleen ottaa nainen/mies joka suuttuu pienestä.

yleensä mustasukkaisimpia ovat ne, jotka itse pettää! näin luki kerran jossain. tiedä sitten onko siinä mitään perää.

Vierailija
37/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei saisi viestitellä? Nämä viestit joita silloin tällöin vaihdellaan miespuolisten kaverieni kanssa ovat yleensä vitsejä tai hauskoja kuvia. Tai ne saattavat liittuä olennaisesti harrastukseemme ja harrastustuntien suunnitteluun.

Vierailija
38/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä olisi aavistuskin seksuaalisuutta, se ahdistaisi. Muutenkaan en voi kuvitella, että se voisi olla millään tavalla rentouttavaa. Mua on aina ahdistanut miesten läheisyys, jos rajat eivät ole ihan selvät (esim sukulaisuussuhde tai siihen rinnastettava).

ap

Vierailija
39/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tunne, pysyn asiallisen kohteliaissa väleissä kenen tahansa kanssa. En halua aiheuttaa miehelleni mustasukkaisuuden tunnetta edes tahtomattani. Yhteiset kaverit on sitten ihan eri asia. Heidän kanssaan oleminen ei ole mitenkään uskollisuuteen liittyvä juttu. En usko, että kovin moni pussailee kaveria, joka tuntuu lähinnä omalta veljeltä.

Vierailija
40/46 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kus tanssinkin (epäseksuaalisesti) miesten kanssa. Myös isomman porukan illanistujaisissa on usein mukana sekä naisia ja miehiä, joten juttelen tietysti myös näiden vähän tuntemattomampien miesten (kavereiden kavereita) kanssa...Mies tekee ja saa ihan vapaasti tehdä samaa, tietysti.

Mutta mitään seksuaalista en ikinä harrastaisi kenenkään muun kuin oman miehen kanssa. Ei flirttiä (ei ainakaan tietoista, kaikki me kai vähän huomaamattammekin saatamme flirtata), ei fyysistä kontaktia (paitsi miespuoleista kaveria voin halata siinä missä naistakin), ei seksuaalisia vihjailuita, ei mitään, mikä pettäisi mieheni luottamuksen. Eli siis kaikkea sitä, mitä teen toisten miesten kanssa voisin tehdä - ja teenkin - myös mieheni läsnäollessa.

Minusta tuo on aika hyvä raja pettämiselle, sillä kukin pari määrittelee itse pettämisensä rajat. Joku pahastuu pelkistä vastakkaista sukupuolta olevista kavereista, toisen mielestä tannisminen ja flirttaaminenkin ovat ok. Minusta pettämistä kussakin parisuhteessa on sellainen toiminta, josta tietää tai epäilee partnerinsa pahastuvan, loukkaantuvan tai vihastuvan, jos saisi tietää. Eli siis kaikki sellainen, jota pitää jotenkin salata ja mitä ei voisi tehdä partnerin läsnäollessa.