Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

milloin tulee simpsonit elokuva elokuvateatteriin suomeksi (turkuun)?

Vierailija
27.07.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvetin järkeä on tehdä Simpsonit SUOMEKSI??!!!

Vierailija
2/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä helvetin järkeä on tehdä Simpsonit SUOMEKSI??!!!

Joten aiomme mennä katsomaan ko. leffan nimenomaan suomeksi. (kotona tv-sarjoja katsottaessa minä luen tekstitykset, mutta veikkaanpa, että leffateatterissa harva viitsisi kuunnella moista....)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinna Paatso esittää Bartia, antakaa mun nyt kaikki kestää. Puuha-Peten Anniksi se juuri ja juuri venyy, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
4/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Rinna Paatso esittää Bartia, antakaa mun nyt kaikki kestää. Puuha-Peten Anniksi se juuri ja juuri venyy, mutta siihen se sitten jääkin.

Vierailija
5/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sitten tiedä onko se elokuva jotenkin enemmän lapsille tehty, Simpsonit-sarjahan on aikuisille suunnattu.

Vierailija
6/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on muuten minusta silti ihan sovelias lapsille.

Iso osa aivan " lastenelokuvistakin" on sellaisia, ettei lapsi niistä kaikkea ymmärrä. Osa vitseistä on aikuisille suunnattuja kaksimielisyyksiä tai viittauksia populaarikulttuuriin. Eikä se silti merkitse, etteikö lapsikin nauttisi vaikkapa nyt Shrekeistä.

Vierailija:

En sitten tiedä onko se elokuva jotenkin enemmän lapsille tehty, Simpsonit-sarjahan on aikuisille suunnattu.

Vierailija
7/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lukeminen ole mitenkään suotavaa.. Siinä oli ikäraja 7v, jaksaisikohan pienenmpikin poika katsoa, kun on 5v t. ap

Vierailija
8/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähiteatterissamme ollaan ainakin tiukkoja ja se on minusta hyvä asia. Itse olen sitä mieltä, että ikäsuosituksia on todellakin syytä noudattaa, koska niitä jaetaan yleensä hyvästä syystä.

Vierailija
9/9 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten ole tullut paljon leffassa käytyä, ja netinkäyttökään ei kuulu vahvuuksiin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi