Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin eilen Lintisllä ja täytyy sanoa, että suomalaiset

Vierailija
27.07.2007 |

ovat lihavia! Littanat vatsat ovat todella harvinaisia (ei minullakaan sellaista ole), mutta kaikilla näyttää enempivähempi muhkuroita eri paikoissa. Muistakaa arvon leidit, että älkää laittako trikoohametta päälle julkiselle paikalle!



Minulla ei ollut ranneketta, ja istuin ja töllistelin ihmisiä kymmenen tunnin ajan. Tunnin jälkeen tulin siihen tulokseen, että kaikilla ihmisillä on samanlaiset sandaalit. Kolmen tunnin jälkeen tulin tähän lihavuustulokseen.



Ei minua aikuisen ihmisen kilot haittaa- kyllähän meistä jokainen omat kilonsa tuntee - mutta se, että teini-ikäisellä vatsa roikkuu vyön päällä - niin se vaivaa.



Itse olen ollut liikkumatta koko tämän vuoden. Olen etsinyt kadonnutta motivaatiota jumppaamiseen. Nyt se löytyi!

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki uimalassa on kaiken kokoista ja näköistä ihmistä, mutta päällimmäiseksi jäi kuva, että porukka oli KOKONAISUUDESSAAN hoikkaa ja normaalia. Eli eilinen mielikuvani suomalaisten lihavuudesta on muuttunut.



Voisiko syynä olla se, että Kumpulaan ei ole eksynyt turisteja, vaan siellä käy pelkästään helsinkiläiset? Vai se, että uimalassa liikkuu liikunnalliset tyypit, ja taas huvipuistossa hedonistit nautinnon hakijat? Mitä veikkaatte?

Vierailija
2/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilla oli ranneke, mutta eihän heitä sinne voinut yksin jättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset vain sinne! On muuten tosi kivaa asuinaluetta. Ja aina hämmästyn, että se uimala on " piilotettu" sinne.

Vierailija
4/33 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin Lintsillä jokin aika sitten. Suomi on yhtä pullaa ja asukkaat sen mallisia. Lapsetkin on se, kokoisia, että ihan surettaa. Tehkää itsellenne ja lapsillenne terveyden nimissä jotain ja lopettakaa tuon ainainen lihavuuden puolustelu. En pönkitä omaa egoani, mutta ainakin vältän sokeritaudin ja sepelvaltimoiden tukkeutumisen!

Vierailija
5/33 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti pysyt Helsingissä lopun ikäsi!

Vierailija
6/33 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naette todella sairaalloisen ylipainoista populaa, lapsista alkaen. Sinansa Suomen paino-ongelmaa mitenkaan vaheksymatta, mutta kylla siella liikutaan viela ongelman suhteen aika eri sfaareissa kuin taalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

haittaa mutta kauhistuttaa katsella niitä teinejä ja lapsia...



Vierailija
8/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä itselläkään hurraamista ole mutta vielä sitä ylimääräistä ei ole kun se 5kg. Mulla on varaa arvostella :)



Etenkin sen huomasi kun oli pari vuotta pois työelämästä. MOnet olivat siinäkin ajassa turvonneet huomattavasti. Kukaan ei ollut laihtunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen oikeen juttuja lihavuuksista, kun en edes lapsissa näe sitä.

Tosin mulla ei oo laseja, johtuisko siitä?

Vierailija
10/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tulin siihen tulokseen, että ylipainoiset ovat usein turisteja eli maalaisia. Samaan syndroomaan kuuluu printti-t-paita (telttamalli) ja telttashortsit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu myös siitä, missä asut. Jos liikut paljon Helsingin keskustassa, niin lihavuus ei ole silmiinpistävää. Menepä Jumboon, istu alas ja katso. Niin sinäkin huomaat.

Vierailija
12/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helsinkiläiset ovat mielestäni pääosin normaalipainoisia/laihoja kuin lihavia. Ja arvon ap, jos on vähän pömppömahaa, niin onko silloin automaattisesti lihava? Itse olen normaalipainon alarajoilla eikä minulla ole litteää vatsaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Riippuu myös siitä, missä asut. Jos liikut paljon Helsingin keskustassa, niin lihavuus ei ole silmiinpistävää. Menepä Jumboon, istu alas ja katso. Niin sinäkin huomaat.

t: 4

Esim. meidän 30-päisessä tarhassa on yksi lihava lapsi.

Vierailija
14/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä määritä pömppämahaa lihavaksi. (Juuri laihallahan se pömppämaha näkyykin). Kunhan pisti silmään myös se, että vatsalihaksia ei kamalasti tehdä.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

8

Vierailija
16/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt ota hernettä nenään. En minä ketään " hauku" enkä missään nimessä nosta itseäni muiden yläpuolelle. Totean vain tosiasiat. Totuus sattuu, hyvä 8.



ap

Vierailija
17/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, pitäiskö sitä sit kunnon helteellä vetää vaan housut jalkaan? :O Äly hoi, älä jätä taas kerran!!!!!!!

Vierailija
18/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hameita tehdään myös muusta kankaasta kuin trikoosta. Ohut trikoo paljastaa selluliitin yksityiskohtaisesti... huomattu on.



ap

Vierailija
19/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Vierailija
20/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalipainoinen kun vetää sellaset päälleen niin kaikki löysä nousee siihen vyötärön korkeudelle -> armoton hyllyvä pelastusrengas. Varsinkin nuorisolla, joka käyttää päällenuoltuja napamittaisia paitoja näky on karsea !