Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kävin eilen Lintisllä ja täytyy sanoa, että suomalaiset

Vierailija
27.07.2007 |

ovat lihavia! Littanat vatsat ovat todella harvinaisia (ei minullakaan sellaista ole), mutta kaikilla näyttää enempivähempi muhkuroita eri paikoissa. Muistakaa arvon leidit, että älkää laittako trikoohametta päälle julkiselle paikalle!



Minulla ei ollut ranneketta, ja istuin ja töllistelin ihmisiä kymmenen tunnin ajan. Tunnin jälkeen tulin siihen tulokseen, että kaikilla ihmisillä on samanlaiset sandaalit. Kolmen tunnin jälkeen tulin tähän lihavuustulokseen.



Ei minua aikuisen ihmisen kilot haittaa- kyllähän meistä jokainen omat kilonsa tuntee - mutta se, että teini-ikäisellä vatsa roikkuu vyön päällä - niin se vaivaa.



Itse olen ollut liikkumatta koko tämän vuoden. Olen etsinyt kadonnutta motivaatiota jumppaamiseen. Nyt se löytyi!

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


hameita tehdään myös muusta kankaasta kuin trikoosta. Ohut trikoo paljastaa selluliitin yksityiskohtaisesti... huomattu on.

ap

Terveellä itsetunnolla varustetun ihmisen kun ei ole pakko tuijotella toisten selluliittejä, vain omaa minäänsä kohentaakseen.

t: läskiperse (ja iso)

Vierailija
22/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sitä itseään jotenkin viihdyttää kymmenen tunnin ajan... siinä ajassa tuli vertailtua lastenrattaat, kaikki tyylisuunnat, luettua kaikki asennepaidat, ihailtua hiustenvärejä ja leikkauksia, arvuuteltua onko kaikki lapset saman perheen lapsia....

Pakko kun oli odottaa, niin jotenkin sitä pitää pientä elämäänsä täyttää.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


hameita tehdään myös muusta kankaasta kuin trikoosta. Ohut trikoo paljastaa selluliitin yksityiskohtaisesti... huomattu on.

ap

" Trikoo on riskillä ruma" - joku lauloi näin joskus muinoin ? Pitää edelleen paikkansa.

Vierailija
24/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sen istumisen opin kannalta. Katsoin vaatteita, mitkä näyttävät hyvältä päällä ja yritin ottaa opikseni. Näin minäkin tiedän, millaista vaatetta pitää kaupoista etsiä.



Vastaavasti katsoin vaatteita, jotka eivät näytä hyvältä päällä. Koska joskus erehdyn ostamaan jotain, mikä näyttää hyvältä kaupassa, mutta ei käytössä. Ja OHUESTA trikoosta valmistettu hame on tällainen. Minun takapuoleni ei kestäisi sitä hametta.



Ei tällä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Vai onko?



ap

Vierailija
25/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Ei tällä ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Vai onko?

ap

Mutta jos pitää tulla tänne asiaa erikseen päivittelemään, niin...

Vierailija
26/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaatteita ja vatsoja.

:DDDDD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä muuta sano... ensi kesänä ostan itselleni rannekkeen...



ap

Vierailija
28/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei haluta peitellä vatsamakkaroita, van ne näytetään reilusti. Se on se ero, joka pistää tällaisen lähes nelikymppisen silmään verrattuna omaan nuoruuteen.



Kyllä nuorten pyöreys on varmaan lisääntynytkin, mutta oli niitä pullukoita ennenkin. Nykymuoti vaan korostaa sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei ole mitään noloa tai hävettävää todeta, että suomalaiset ovat lihoneet! Minä olen sen myös huomannut kutakuinkin joka yhteydessä. Nykyään sanotaan naisen olevan laiha, jos hänellä ei ole pömppövatsaa tms. Normaalipainoisia ovat Suomessa ne joilla tosiasiassa on vähän ylimääräistä. Ihmiset perustelevat normaalipainoaan vertaamalla painoaan BMI-taulukkoon ja jos sattuvat mahtumaan normaalipainon piiriin, pitävät itseään normaalipainoisena. Olen itse 175 cm pitkä ja painan nyt 65-66kg ja minullakin on ylimääräistä vatsassa!



Nykyään ihmiset haukkuvat baltteja tai muita itäeurooppalaisia laihoiksi, vaikka vielä 10 vuotta sitten meillä oltiin samanlaisia. Jotenkin tuntuu, että silmä tottuu tähän jatkuvaan läskin lisääntymiseen.

Vierailija
30/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei liene kyse siitä että joku yksittäinen ihminen näyttää rumalta ja lihavalta vaan siitä että koko kansa lihoo ja paisuu eikä näytä paljon haittaavan, mammojakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse lihava, pikemminkin hoikan puoleinen, samoin lapsemme. Mutta ei minua muitten vatsamakkarat ja sellupyllyt häiritse yhtään. En edes kiinnitä niihin huomiota.

Vierailija
32/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jostain lehdestä, että " suomalaiselta naiselta hävisi vyötärö" ja tottahan se on. Olemme aika tasapaksuja vyötäröltä, vaikka sitä eteenpäin työntyvää kaljamahaa ei olisikaan. Tämä johtuu siitä, että ravintomme on niin sokeripainotteinen, että verensokeri huitelee jatkuvasti korkealla ja kuka vähänkin näistä asioista on lukenut, tietää, että ylimääräinen sokeri varastoituu suoraan rasvaksi. Ja nimenomaan sisäelinten ympärille siksi huonoksi, vaaralliseksi rasvaksi. Ei 60-70-luvulla ollut vielä tällaista, eikä ollut kilometrin pituisia irtokarkkihyllyjäkään joka marketissa. Katsokaapa seuraavalla kerralla, ketkä siellä irttarihyllyllä lappavat karkkia pussiin perjantai-illan ratoksi, kun pitää saada jotain hyvää raskaan työviikon päätteeksi. 20-40 naiset. Ei esim. mun äidin sukupolvi ole edes tottunut syömään makeaa siinä määrin kuin me 3-kymppiset. Onhan tässä asiassa todella menty huonompaan suuntaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


luin jostain lehdestä, että " suomalaiselta naiselta hävisi vyötärö" ja tottahan se on. Olemme aika tasapaksuja vyötäröltä, vaikka sitä eteenpäin työntyvää kaljamahaa ei olisikaan. Tämä johtuu siitä, että ravintomme on niin sokeripainotteinen, että verensokeri huitelee jatkuvasti korkealla ja kuka vähänkin näistä asioista on lukenut, tietää, että ylimääräinen sokeri varastoituu suoraan rasvaksi. Ja nimenomaan sisäelinten ympärille siksi huonoksi, vaaralliseksi rasvaksi. Ei 60-70-luvulla ollut vielä tällaista, eikä ollut kilometrin pituisia irtokarkkihyllyjäkään joka marketissa. Katsokaapa seuraavalla kerralla, ketkä siellä irttarihyllyllä lappavat karkkia pussiin perjantai-illan ratoksi, kun pitää saada jotain hyvää raskaan työviikon päätteeksi. 20-40 naiset. Ei esim. mun äidin sukupolvi ole edes tottunut syömään makeaa siinä määrin kuin me 3-kymppiset. Onhan tässä asiassa todella menty huonompaan suuntaan.