Lidl bonus asiakkuus
Oletteko jo Lidl bonus asiakkaita. Lidl-plus asiakkaana voi saada jopa 10% bonusta kuukaudessa, jos ostot ovat kuukaudessa 1000 euroa. Itselleni tämä bonusjahti on jäänyt vieraaksi.
Kommentit (13)
Käytän päivittäin ja on paras bonus järjestelmä Suomessa...
Minä en ole ikinä päässyt euroa suurempiin tuloksiin. Ihan turhaa homma jonkun euron tai puolikkaan takia.
Aiemmmin tuli 1-4 euron alennuksia Lidl -appiin. Onko ne lopetettu bonuskeräyksen vuoksi? Lidl ei ole ykköskauppa.
En oo ladannu sovelluksia enkä lataa!
En ole ostanut puhelinta mihin appeja saa, enkä osta.
Käyn mieluummin prismassa, samat tai halvemmat hinnat kuin lidlissä ja parempi valikoima. Bonukset tulee rahana tilille niin voin ostaa niillä mitä itse haluan ja mistä itse haluan. Lidlissä bonus tulee kuponkeina jotka on reilun viikon voimassa niin on välillä jäänyt käyttämättäkin kun ei oo ollu kauppaan asiaa. Kyllä se s-ryhmän bonukset oikeasti on parempi, raha tilille on aina käyttökelposempaa kuin alennuskuponki ostoksiin.
On hankalaa käyttää puhelinta tuossa tilanteessa tunnistautumiseen, saattaa helposti pudota.
On muutenkin kollektiivista typeryyttä osallistua kauppojen bonus-ohjelmiin, kun niiden vuoksi perushinnat nousevat vähintään bonusohjelman kulujen verran.
Ärsyttävä systeemi, jonka hyöty jää näennäiseksi. Hidastaa asiointia kassalla (app on tosi hidas) ja jokainen käytetty bonuseuro lisää matkaa seuraavaan bonusportaaseen. Portaiden välillä olevat ostokset eivät hyödytä mitään, toisin kuin esim. S-bonus tai Plussa, joissa rahaa tulee joka summasta. S-bonukset saa vieläpä rahana, jonka voi käyttää ihan missä haluaa. Portaiden väli Lidlissä on jopa 250 € eli aika pitkä matka, että saisi hyötyä. Ja tosiaan, portaiden välille jäävistä ostoksista et saa MITÄÄN hyötyä.
Lidlin 10 % bonus on ihan näennäistä: saadaksesi täydet bonukset, sinun on täytynyt käytännössä ostaa 1062 eurolla - 62 euroa on niitä matkan varrella kertyneitä bonuskuponkeja, joita ei voi käyttää muualla kuin Lidlissä ja joiden voimassaoloaika on rajattu. Sitten saat 38 euron bonuskupongin, joten eihän se bonusprosentti olekaan enää kuin 3,6.
En asioi Lidlissä, koska minulla on varaa syödä muutakin kuin saksalaista prosessoitua paskaa. Voin asioida viihtyisissä kaupoissa joissa on hyvä valikoima eikä asiakkaina pyöri pelkkiä yhteiskunnan elättejä.
Vierailija kirjoitti:
En käytä. En halua ottaa puhelinta esille kassalla. Bonuskortti kelpaisi. Lidlissä tulee käytyä koska se on näppärästi lähellä kotia ja siellä on hyvät hedelmät ja vihannekset.
50 + nainen, nettotulot yli 4000 e kuussa.
Mutta haluat ottaa lompakon tai kukkaron esille? Siinä on naisen logiikkaa kerrassaan. 🤦🏼 Puhelimella voisi hoitaa bonukset ja maksamisen. Kysyttiinkö tässä muuten sinun nettotulojasi?
Joka kuukausi sen verran ostoja että se 10€ kuponki saavutetaan plus siinä matkalla ne pienemmät. Välillä ihan ok tarjouksia. Suositaan kotimaista ja tehdään ruoka itse mutta eri maiden herkkujakin maistellaan.
En käytä. En halua ottaa puhelinta esille kassalla. Bonuskortti kelpaisi. Lidlissä tulee käytyä koska se on näppärästi lähellä kotia ja siellä on hyvät hedelmät ja vihannekset.
50 + nainen, nettotulot yli 4000 e kuussa.