Miksi miehet kavahtavat yh-äitejä?
Kommentit (27)
En usko että vika on asenteessani - erosta on jo yli kolme vuotta joten sen suhteen minulla ei ainakaan ole ongelmaa. Varmaan olen tavannut miehiä väärissä paikoissa (baarissa yms) mutta missäpä tapaisi toisenlaisia miehiä? Ja rahallinen tilanne ei oikein riitä lastenvahdin palkkaamiseen ainakaan kovin usein kun palkasta jää kk käteen vuokran ja laskujen jälkeen ehkä 300 euroa;=(
Vaikka lapset olivat 1v ja 2v, kun alettiin seurustella. Erosta mulla oli kulunut vuosi. Hyvin lähti suhde toimimaan vaikka mies oli suht nuori, 27v, ja lapseton. Nykyään elellään saman katon alla ja lapseni ovat miehelle tärkeitä siinä missä minäkin. En sitten tiedä onko mulla käynyt vaan tuuri, kun hänet " sain" . Tunnettu ollaan tosin vuosikaudet yhteisten kavereiden kautta.
Miksi miehet kavahtavat yh- äitejä?
No se on ihmisestä kiinni.. Jos nainen on ihana pakkaus niin miksi kavahtaa? Nätti ja mukava pussata, puhuu kivoja niin kuka semmosta kavahtaa?
Vaikka kuinka olisi jätetty, leski, itse lähtenyt suhteesta niin mitä sitten?
Jos itse tapaan mukavan miehen niin minulle se ei ole ongelma onko hänellä lapsia! Päinvastoin mies jolla on lapsia ja heihin hyvät välit on puoleensavetävä.. ;)
Asia erikseen on jos nainen ei jaksa arkeaan lapsien kanssa, koskaan ei voi erkaantua lapsiinsa. Ymmärtäisin jos on hoito-ongelmia extemporeelle, mutta kyllä joskus tarttee saada kahden keskeistä aikaa ja lapsille löytyä jokin paikka; mummola, mannerheimin hoitaja, kummi, joku osaava ystävä -tai sitten tämän uuden tapauksen puolelta joku muutamaksi tunniksi? Kyllä hätä keinot keksii..
Se että puheenaiheet ei koske muuta kuin entistä miestä tai lapsia, kertoo seurusteluvalmiudesta uuden kanssa. Toki lapsistaan voi puhua ja pitääkin, mutta jos joka kerta itse ottaa lapsista tai entisestä aiheen esille eikä huomaa toisen kyllästymistä aiheeseen niin ollaan vaarallisella vedellä.
Jokanen on kuitenkin oma itsensä sielä äitiyden ja isyyden takanakin! Ja siihen ihmiseen rakastutaan. Ei haittaa jos on äiti, hitto vaikka olis isoäiti!
Jos joku ei tykkää että on lapsia, toinen ei tykkää että tekee reissutyötä, kolmatta vaivaa lemmikit, jotain harrastukset.. Kyllä joku pappa kuule joskus näkee vanhainkodissa vaivaa lapsenlapsistasikin jos sikseen tulee!!
ihan päinvastaisia kokemuksia, samoin kaveripiirissä (ite 25v).
Ehkä sä oot deitannu vaan vääriä miehiä ;-P
Moni on sanonu jotain tyyliin, että " tässä se taas nähdään että lapsen saaminen tekee tytöistä aikuisia." jne.
Mutta mä en lähinnä vilkasekaan alle 30v miehiin, että ehkä siinä syy.
tapasivat aika pian ja tulevat mainiosti toimeen keskenään :)
minä vaan hämmästelen edelleen, pelkäsin etten löydä ikinä ketään, enkä edes halua, mutta se mies vaan " tuli siihen" heh...
ja tykkää kovasti musta ja lapsestani!
Kuka haluaa vastarakastuneena herätä uuden rakkaansa vierestä ja kun sängystä nousee tuijottaa ovelta uppo-outo Jimi, 3v, räkä nenästä valuen?
Itsellä on tämä suhde jatkunut monta kuukautta, eivätkä lapseni siitä tiedä mitään. Mies on heille entuudestaan tuttu, samoin hänen lapsensa, eli ei heistä ei ole mitään outoa nähdä häntä usein.
Pari muuta tapaamista olen hoitanut, kun lapset ovat olleet kyläilemässä.
En pidä mitenkään todennäköisenä, että pariudun loppuiäksi samantien. Ja koskaan ei etukäteen voi tietää, kauanko suhde kestää ja jossain vaiheessahan lapsille on seurustelukumppani esiteltävä...
*23