Vegaani, sinäkin olet murhaaja!
Kommentit (16)
Ennemmin kysyisin, käytätkö huuhteluainetta. Moniin niistä käytetään teuraseläinten rasvaa.
Onpa vegaanihullulla nyt rakas lauantai.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin kysyisin, käytätkö huuhteluainetta. Moniin niistä käytetään teuraseläinten rasvaa.
Käytän huuhteluaineena etikkaa.
Olen vegaani ja ihan huoletta tapan hyttysiä, jopa ampiaisia. Kävellessänikkin saatan talloa suuren määrän pienhyönteisiä hengiltä ja suihkussa sienellä hangatessani kyytiä saavat jokaisen ihmisen iholla elävät pienen pienet loiset.
Sure toki niiden puolesta, itse en sure.
Tahaton eläimen kuolema tai syöminen ei ole mikään murha. Sinäkin voisit lisätä kasvisten käyttöä, että alkaa ymmärrys toimia paremmin.
Ja senkin takia voisit harkita kasvissyöntiä, jos sekasyöjänä syytökset eläinten tappamisesta kerran ottavat noin koville, että pitää humpuukia keksiä vegaaneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän huuhteluaineena etikkaa.
En käytä huuhteluainetta
Vierailija kirjoitti:
Tahaton eläimen kuolema tai syöminen ei ole mikään murha. Sinäkin voisit lisätä kasvisten käyttöä, että alkaa ymmärrys toimia paremmin.
Ja senkin takia voisit harkita kasvissyöntiä, jos sekasyöjänä syytökset eläinten tappamisesta kerran ottavat noin koville, että pitää humpuukia keksiä vegaaneista.
Jos tarkoituksella läpsäiset hyttysen kuoliaaksi iholtasi, olet murhannut sen hyttysen. Yhtä hyvin olisit voinut hätistellä sen elävä pois iholtasi.
Miksi hyttysen elämä on vähemmän arvokas kuin vaikkapa lemmi koirasi? Tai tuotanto eläimen,sian, naudan tai kanan?
Nyt puhuttiin murhasta. Ota selvää mikä se semmoinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarkoituksella läpsäiset hyttysen kuoliaaksi iholtasi, olet murhannut sen hyttysen. Yhtä hyvin olisit voinut hätistellä sen elävä pois iholtasi.
Miksi hyttysen elämä on vähemmän arvokas kuin vaikkapa lemmi koirasi? Tai tuotanto eläimen,sian, naudan tai kanan?
Lemmikki ei ime minun vertani, enkä minä syö lemmikkiäni.
Hommaa piisaa
Paljonko tänään aiot tienata paskatrollaamisella
Olen kerran lyönyt kärpäsen kuoliaaksi nyrkillä ilmaan huitasemalla. Mulla on tosi rento suora ja maksimaalinen voimantuotto. Sääli kärpästä kun Lähti refleksinä.
Hyttysiä olen yrittänyt samalla tavalla iskeä karatella päin naamaa, mutta ne on hentosia.
Hyttysissä on muuten sekin eri, että ne väistyy raid-sumutteen suhahduksesta kauemmas ja välttyy totaaliselta myrkytystilalta. Eivät välttämättä kuole kuten kärpäset. Hento koko suojaa suihkulta.
Siksi hyttysten takia pitäisi suihkuttaa koko mökki ja tuulettaa se ennen unille menoa.
Mulla on kasvissyöjänä aina tapana ollut ottaa pistokas syödystä kasvista ja olla tappamatta näitä. Jos on siementä tekevä kasvi niin säilytän siemenet ja kylvän uudestaan maahan, niin heidän muistonsa ei katoa. Kuten retiiseillä esimerkiksi tai porkkanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hyttynen on sentään saanut elää hyvän elämän vapaana lennellen, eikä jonnekin pieneen karsinaan teljettynä.
Ja kuka tahansa joka hyökkää kimppuun vertani janoten, saa takuulla läpsäisyn. Olipa se sitten ihminen, koira tai hyttynen.
Viattomat ötökät kuolevat kun satoa aletaan korjaamaan. Tuhoatte siis ötököiden koteja ja syötte niiden ruumiit ja syntymättömät lapsetkin. Eikö julmuudella ole rajaa. Ihminen voi valita mitä syö!
Sienetkin ovat älykkäitä. Pahaa tekee syödä kanttarelleja mutta on ne vaan niin hyviä...
Öyhöti Öyhöti. Älä viitsi jankata.