Lue keskustelun säännöt.
Mikä on paras vinkki mitä olet täältä av:lta saanut?
Kommentit (5)
otan yhden talouspaperiarkin, jonka kostutan toisesta päästä.
sitten upotan sen kostean osan takassa olevaan hiillokseen/nokeen.
sitten vaan hankaamaan.
ja kun puolet paperista on vielä kosteaa/puhdasta, niin sillä puhtaalla osalla sit hankaan lasin lopuksi puhtaaksi.
eli yksi paperi/lasi on riittänyt.
kannattaa kokeilla :)
- 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Just nyt tulee mieleen se litkusekoitus, jolla pääsee eroon noista ikävistä pikkukärpäsistä. Toimi hyvin.
sitä ennen olin yrittänyt puhdistaa niitä vaikka millä myrkyillä, mutta oli aina tosi työlästä.
Tuo nokipesu on niin vaivaton, nopea ja tehokas :)
Kiitos sinulle, joka sen kerroit!