Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsi 9,5 kk on alkanut nukkumaan levottomasti?? Nousee yolla seisomaan ainakin 20 kertaa....Meneeko tama ohi?? Mita pitas tehda?

Vierailija
26.07.2007 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus uuden oppiminen on niin jänskää että ei malta rauhottua ollenkaan..

Vierailija
2/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöhilluminen voi kestää aikansa ja saat varautua että sama toistuu kun lapsi taas oppii uusia taitoja (kävely jne)



Mutta ei se loputtomiin kestä, lohdutuksen sanana :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vais :)

Seisomaan nouseminen nyt vaan on niin jännää että sitä pitää tehdä pitkin yötä. Menee se jossain vaiheessa ohi, ja tilalle tulee ehkä jotain vähän ärsyttävämpää ;)

Vierailija
4/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, onhan sitä unissankin harjoiteltava ;) ihan tavallista että seisontaa, konttaamista jne opetellaan yölläkin. Hermoja vaan ja ajatusta että se tasaantuu kyllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme