Jos miehenne sanoisi haluavansa viettää lomansa alkajaisiksi yhden poikamiespäivän,
eli lapset hoitoon ja eka kaljatölkki auki klo 8 aamulla, yksin kotona, ohjelmassa pelailua, pikkuisen pihahommia ja musiikin kuuntelua jne..
Miten suhtautuisitte?
Kommentit (31)
Tottakai annat viettää tollaisen päivän ja vaikka kaks. Tekis hyvää mullekin ja ukolleni kans. Ja me ollaan nelikymppisiä.
Elänyt pitkään poikamieselämää, kunnes tulin minä ja tein hänestä äkkiarvaamatta isäpuolen ja kohta jo isänkin.
Yksi päivä pakoa arjesta ei varmaan tee hänestä vastuutonta tai kakaraakaan. Eikä myöskään alkoholiongelmaista.
ap
Älä vaan kuuntele näitä joutavia analyysejä oluesta aamulla jne.
Joo, ja masturbointi myös. Voi vaikka lapset nähdä.
Tsiisus!
Saatan jättää joskus miehen viikoksikin kotiin ja lähteä lasten kanssa vanhempieni luo. Olin itsekin viettämässä tyttöjen viikonloppua ja oli oikein kivaa.
Kaikille soisin vapaa-aikaa ja myös kaljotteluaikaa joskus. Lastenkanssaoloaikaa on kuitenkin lähes aina.
Jos miehenne ehdottaisi vastaavaa, miten suhtautuisitte?
Kyllähän loman pitää jotenkin arjesta erottuakin, tietysti molemmilla on sitten sama oikeus moiseen. En käsitä niitä naisia jotka holhoavat aikuisia miehiään, pitääkö teiltä pyytää lupa ??? Voi ukkoparkojanne.
Vierailija:
En käsitä niitä naisia jotka holhoavat aikuisia miehiään, pitääkö teiltä pyytää lupa ??? Voi ukkoparkojanne.
Hyvää se varmasti tekisi. Eikä aamukaljalla aloittaminen oo todellakaan mikään alkoholistin merkki, kun se tapahtuu kerran vuodessa tai kahdessa. Ja muuten ei sitten juuri juodakaan.
Itse en tosin menisi lasten kanssa sinä päivänä kotiin, vaan johonkin kylään tai vaikka yökyläänkin.
Eikä tuo ole ainoastaan miesten haave. Kyllä tällainen 35 vee kotiäitikin haluaisi kerran elämässään pitää tuollaisen päivän. Kivaahan se olisi!
Ja mitä pahaa siinä on, jos joskus käyttääkin alkoholia rentoutuakseen. Se nimittäin ihan oikeasti auttaakin siinä rentoutumisessa. Ja jos tekee niin kerran, niin se ei meidän perheessä sen enempää kuin ap:nkään perheessä tarkoita sitä, etteikö muutenkin osaa rentoutua. Vaan kivahan se ois kerran noinkin!
tuota kannattaisi todellakin pohtia.