Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne sanoisi haluavansa viettää lomansa alkajaisiksi yhden poikamiespäivän,

Vierailija
26.07.2007 |

eli lapset hoitoon ja eka kaljatölkki auki klo 8 aamulla, yksin kotona, ohjelmassa pelailua, pikkuisen pihahommia ja musiikin kuuntelua jne..



Miten suhtautuisitte?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota kannattaisi todellakin pohtia.

Vierailija
22/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai annat viettää tollaisen päivän ja vaikka kaks. Tekis hyvää mullekin ja ukolleni kans. Ja me ollaan nelikymppisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elänyt pitkään poikamieselämää, kunnes tulin minä ja tein hänestä äkkiarvaamatta isäpuolen ja kohta jo isänkin.



Yksi päivä pakoa arjesta ei varmaan tee hänestä vastuutonta tai kakaraakaan. Eikä myöskään alkoholiongelmaista.



ap

Vierailija
24/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan kuuntele näitä joutavia analyysejä oluesta aamulla jne.

Vierailija
25/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja masturbointi myös. Voi vaikka lapset nähdä.

Tsiisus!

Vierailija
26/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatan jättää joskus miehen viikoksikin kotiin ja lähteä lasten kanssa vanhempieni luo. Olin itsekin viettämässä tyttöjen viikonloppua ja oli oikein kivaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille soisin vapaa-aikaa ja myös kaljotteluaikaa joskus. Lastenkanssaoloaikaa on kuitenkin lähes aina.

Vierailija
28/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehenne ehdottaisi vastaavaa, miten suhtautuisitte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän loman pitää jotenkin arjesta erottuakin, tietysti molemmilla on sitten sama oikeus moiseen. En käsitä niitä naisia jotka holhoavat aikuisia miehiään, pitääkö teiltä pyytää lupa ??? Voi ukkoparkojanne.

Vierailija
30/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


En käsitä niitä naisia jotka holhoavat aikuisia miehiään, pitääkö teiltä pyytää lupa ??? Voi ukkoparkojanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää se varmasti tekisi. Eikä aamukaljalla aloittaminen oo todellakaan mikään alkoholistin merkki, kun se tapahtuu kerran vuodessa tai kahdessa. Ja muuten ei sitten juuri juodakaan.



Itse en tosin menisi lasten kanssa sinä päivänä kotiin, vaan johonkin kylään tai vaikka yökyläänkin.



Eikä tuo ole ainoastaan miesten haave. Kyllä tällainen 35 vee kotiäitikin haluaisi kerran elämässään pitää tuollaisen päivän. Kivaahan se olisi!



Ja mitä pahaa siinä on, jos joskus käyttääkin alkoholia rentoutuakseen. Se nimittäin ihan oikeasti auttaakin siinä rentoutumisessa. Ja jos tekee niin kerran, niin se ei meidän perheessä sen enempää kuin ap:nkään perheessä tarkoita sitä, etteikö muutenkin osaa rentoutua. Vaan kivahan se ois kerran noinkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä