En luottaisi liikaa vaalikoneen tuloksiin, sain samalla Sinimustan liikkeen, SDP:n ja Kristillisdemokraatit :D
Minulla kun on monta eri mielipidettä, jotka eivät osu kaikki samaan puolueeseen.
Kommentit (15)
Mulle tuli sinimusta liike ja vkk :-)
Tuntuu että edellisessä vaalikoneessa oli paljon enemmän kysymyksiä. Nyt oli aika niukka versio aikaisemmasta.
Vaalikone näyttää vain ihmisen ja puolueen. Tärkeämpää ois kuka puheenjohtaja on samoilla linjoilla kuin sinä. Se ketä äänestät voi olla että häntä ei edes valita eduskuntaan ja vaikka valittaisiin, eihän pysty itse yksin paljon vaikuttamaan. Äänestä siis sellaista puoluetta joka on mielestäsi samoilla linjoilla, tee vaalikone vaikka siitä aluepiiristä missä esim Orpo, Marin, Purra on ja vertaa heidän vastauksiaan omiisi.
Vaan entäpä, jos vaalikoneilla päätettäisiin ne ihmiset, jotka ajattelevat samoin kuin sie, mie ja Hentun Liisa?
Tulisi hyvin erinäköinen eduskunta, kyllä! Veikkaan aika varmasti, että parempi!
Is:n vaalikoneessa Kokoomus, RKP ja Persut...hahhah.
Ei niihin oikeastaan kannatakaan hirveästi luottaa. Itse päätän ensin puolueen ja vertailen vaalikoneessa sitten kyseisen puolueen ehdokkaita, tuollaiseen tarkoitukseen soveltuvat aika hyvin.
Minkä vaalikoneen teit? Mä sain HS koneesta ihan eri tuloksia kuin IS.
IS oli parempi.
Mä sain just ne kaksi ehdokasta joita olen kaksissa edellisissä eduskuntavaaleissa äänestänytkin. Enää ei edes järkytä se, että heistä toinen edustaa kristillisiä ja toinen perussuomalaisia, vaikka jos joku olisi parikymppiselle minulle kertonut vielä sellaisen päivän koittavan, että äänestän varsinkin kristillistä niin tuota joo..
Yritit saada vasemmiston, mutta saitkin persut. Olisiko sun parasta vaan myöntää asia reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Yritit saada vasemmiston, mutta saitkin persut. Olisiko sun parasta vaan myöntää asia reilusti.
Väälikoneet ovat yhden ehdokkaan mielipiteitä. Puolueet äänestävät yleensä yhteneväisesti. Eli ei kannata päättää ehdokasta vaalikoneen perusteella vaan puolueen ohjelman.
Viime kaudella YLE:n vaalikoneessa en saanut mitenkään Perussuomalaisia ykkösvaihtoehdoksi, vaikka olen erittäin matuapinakriittinen enkä kannata ilmastohömpötyksiä. No, äänestin kuitenkin Perussuomalaisia.
Mä sain vihreät, vasemmistoliiton, feministisen puolueen ja sdpn. Okei sdp oli aika kaukana.