Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Montako kertaa pystytte laukeamaan peräkkäin..

Vierailija
13.10.2008 |

... eli jos olette sängyssä esim. illan ja yön saman naisen kanssa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän tulee varmaan ihan mielenkiintoisia vastauksia.

Itse muistelisin, että neljää kertaa enempää ei yhden illan ja yön aikana ole ollut. Kaipa siihen kerran tai pari lisää saisi, jos lähtisi erikseen ennätyksiä tekemään ;-)

Vierailija
2/38 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jos ihan perättäin jatketaan, siis parin tunnin sisään. Sen jälkeen ainakin tavallinen pilluun naiminen alkaa mennä jo sellaiseksi hinkkaamiseksi (ei vaan lasti irtoa), että alkaa maistua puulta. Tietty suuseksi, anaali tms. vaihtelu saattaa nostaa kiihotusta ja siivittää enempiinkiin kertoihin.

- Mies 32-v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"rakastajan" ennätys on neljä kertaa! Olin silloin tosi yllättynyt, yleensä 2-3 kertaa yhdellä tapaamisella.

Vierailija
4/38 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos oikein kiihottavaa ja ollut puutteessa niin 3-4 kertaa

Sitten menee nautinto kun muutuuu jyystämiseksi (ei tahdo laueta enään)

Normaalisti 1-2 kertaa joista toinen kestää jo 30min

Mutta ei tietenkään perä kanaa vaan kyllä toi pikku kaveri on sen veta hellä aina yhdynnän jälkeeen että vaatii pikkasen paussin aina väliin (15-30 min)

Vierailija
5/38 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja 7 kertaa vuorokaudessa

Aviomies

Vierailija
6/38 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertaa, maksimia ei ole tullut tai pikemmin rajaa kokeiltua kun nainen on aina halunnut aiemmin lopettaa :)

Onneksi mulla ei tule mitkään paikat kipeäksi, kurjalta moinen varmasti tuntuu

t mään, 40+

Vierailija
7/38 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisesta, kahdeksan kertaa parhaimmillaan :)

Vierailija
8/38 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se toinen on yleensä armottoman jyystämisen takana, josta ei nauti kumpikaan.

yksi hyvä orgasmi riittää

Vierailija
9/38 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kun minulla oli sivusuhde niin niinä harvoina päivinä kun ehdittiin olla koko päivä yhdessä rakasteltiin ihan nautinnollisesti kolmestikin.

Vierailija
10/38 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen tauon jälkeen onnistuu kyllä toinenkin, mutta silloin homma on enempi "virkatyötä".

Vierailija
11/38 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä yli sanotaanko nyt kolmen kerran ihmiset aitoja. Kokemusta on aika monista miehistä ja ei ole kertaakaan tullut tuollaista vastaan. Tosin kuka nyt enempää jaksaisikaan jos ei sitten ole kyse siitä, että laukeilee nopeasti ihan vähän väliä=).

Vierailija
12/38 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisestahan se on kiinni, jos kiihottaa, alkaa seisoa. tavat kiihottaa vaan vaihtelevat, mutta jossakin vaiheessa se raja tulee vastaan.

Vierailija
13/38 |
15.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mulle onneksi arkipäivää. Sitten nuo n 10 krt on harvemmin kun on aikaa panostaa seksiin, kerran kuussa tms. Minua taas ihmetyttää, että jollekin riittää muutama kerta viikossa. Mutta kukin tavallaan

t mään, joka todella pitää rakastelusta

Vierailija
14/38 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se aika paljon on paristakin kiinne että miten se luonnistuu. Jotkut tuntuvat luulevan että kun muija selällään makailee ja odottelee niin sillä pitäs lähtä vielä kunniakierros käyntiin. Kyllä ainkin mun pitää tovi ladata pattereita että lähtee uudestaan käyntiin, eikä missään nimessä lähde ilman että partneri kääntää kammesta.

Tää 10krt kaveri on kyllä mun suosikki. Me muut lasketaan kertoja ja tää laskee vetoja. "Veto-yks veto-kaks veto-kolme ooooohhh... t mään poistuu talosta."

Vierailija
15/38 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että meitä on aika monenlaisia? Minunkin on hyvin vaikea käsittää, että joku ei pysty kuin kerran, kolme tai viisi, mutta uskon kyllä.

Ei tuo 10krt ole edes mikään hlökohtainen ennätys minulla...

Ja ihan yhdynnöistä tässä on puhetta...

t mään

Vierailija
16/38 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentääkö kunnolla vielä kymmenes lasti? Saako nainen joka kerta orkun?

Jos vaikka 10x30 min niin sehän on jo melkein työpäivä ja ruumiillista työtä vieläpä. Ei mahda olla kovin paksu kalu, jos ei paikat ole naisella vereslihalla jo yhdeksännen kerran jälkeen...

Ei tuo 10krt ole edes mikään hlökohtainen ennätys minulla...

t mään

Vierailija
17/38 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja saa, joskus montakin.

Miten nyt noin kateellinen olet, että täytyy haukkumaan käydä? Jos ja kun nainen on märkä niin ei mitään ongelmia suuntaan tai toiseen.

Kyllä mulla on keskimääräistä suurempi.

Hyvässä kunnossa jaksaa

t mään

Vierailija
18/38 |
16.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, naisen märkyys mahdollistaa paksullakin kalulla jyystämisen 10-15 kertaa päivässä. Melkoinen pari olette. Tai eihän siinä kuivahtamaan ehdikään.

Toinen meistä on yliseksuaalinen. Itse kokisin tuon rasitteena. Kerran päivässä riittää. En edes haluaisi haluta enemmän. Elämässäni on muutakin sisältöä kuin jyystäminen, vaikka se voikin tuntua uskomattomalta.

Miten nyt noin kateellinen olet, että täytyy haukkumaan käydä?

Vierailija
19/38 |
17.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

0 kertaa tähän mennessä ja ikää on jo 25 vuotta.

Repikää siitä!

Vierailija
20/38 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pano kestää noin tunnin, yleensä ei selviä nopeammin, niin viisikin kertaa puolen tunnin tauoilla kestää aamuun asti. Nukkuakin pitäisi....