Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi minä en kastu??

Vierailija
23.02.2008 |

mieheni kyllä kiihottaa ja tekee kaikkensa että kiihotun mutta joka kerta joudumme laittamaan luisto voidetta. aina sitten kyllä kiihotun ja saan mahtavan orkun..

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon varsinkin oli ongelmia kun lapset oli ihan pieniä. Olikohan syynä väsymys tai hormonit, en tiedä. Nykyisin mulla on noin viikko kk:sta, että kastun huonosti vaikka himottaakin. Tosin käytetään silloin " homorasvaa" eikä juuri välitetä asiasta. Oma nestetasapainokin voi vaikuttaa.

Vierailija
2/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli sama ongelma silloin, samoin kun imetin. Eli hormonit tuohonkin vaikuttaa... nyt kun ei ole kumpaakaan em " ongelmaa" niin housut on aina märkänä ;-) :-/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kuvittelet kiihottuvasi, mutta et silti kostu. Jos oikeasti kiihottuu, niin kostuu todella paljon ajatuksesta, että saa täyteläisen tunteen sisälleen paksusta kullista. Alkasi jo kostumaan kun kirjoitin tätä....

Vierailija
4/14 |
26.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sen takia kun en ole sun kanssa rakastelemassa

:-))

M41

Vierailija
5/14 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olisin kiihottunut (ja kiitos, tiedän kyllä millaista se on!) niin en koskaan kostu niin, että valuisin. Liukastetta on käytettävä melkein aina. Mutta se on loppujen lopuksi aika pieni ongelma, pahemminkin voisi olla. Nautin seksistä erittäin paljon ja saan joka kerta orkun.

Vierailija
6/14 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ei käytetä tällä hetkellä siis mitään ehkäisyä.

Vierailija
7/14 |
27.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla miehillä seiso, vaikka haluttaisi kuinka paljon....

Sama asia...

Vierailija
8/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, joka ei kastu vaikka haluaa, voi silti harrastaa seksiä kunhan käyttää liukastetta. Siinä käy vaikka miehen sylki, jota taas saa paikkoihin helposti suuseksillä.

Mies ei voi rakastella, jos ei seiso.

Vierailija:

Ei kaikilla miehillä seiso, vaikka haluttaisi kuinka paljon....

Sama asia...

Vierailija
9/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisit muka edes tietää, miltä kuivasta naisesta tuntuu olla kiimainen, jos et itse ole? Kuiva ei siis ole sisältä kuiva ollenkaan, ei mikään Sahara todellakaan, vaan eipähän (valitettavasti) kastu ulos asti. Sanon valitettavasti, koska miehelle se olisi kiihottavampaa ja naiselle helpompaa yhtyä milloin huvittaa, eikä niin että on ensin kostutettu suuseksillä tai liukastusvoiteella.

Mutta ei siis todellakaan ole sama asia kun jos miehellä ei seiso.

Vierailija:

Mutta on se sillä tavalla sama asia, että vain silloin kun on kunnolla märkä, seksi tuntuu ihanan kiimaiselta ja nautittavalta

Vierailija
10/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin on kostunut, vaikka on avokki on käyttänyt e-pillereitä

Vierailija
11/14 |
28.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan jostain muusta, kun laitan mun naisen pilluun sormen, niin kyllä kostuu riippumatta e-pillereistä

Vierailija
12/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut ei luulis sen häiritsevän....tai jos mää en vaan oikeesti halua mun miestä.....t: ap

Vierailija
13/14 |
29.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieheni kyllä kiihottaa ja tekee kaikkensa että kiihotun mutta joka kerta joudumme laittamaan luisto voidetta. aina sitten kyllä kiihotun ja saan mahtavan orkun..

Vierailija
14/14 |
01.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis männäaikoina olen ollut ihan todella litisevää naistyyppiä.

en sitten tiedä että mistä johtuu että nykyään kostun paljon hitaammin/vähemmän vaikka olisin hyvin kiiohttunut. jos se jotain kertoo niin en edes muista milloin en olisi saanut orgasmia mieheni kanssa.

uskoisin kuitenkin että monen raskauden (yhyen ajan sisällä) jättämä hormonitoiminta on jotenkin sen kanssa teemisissä ja se ainainen univelka. sterilisaatio tehty joten ei ehkäisy syynä.

liukkari on keksitty. turha siitä on ottaa isompaa stressiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme