G: minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kommentit (30)
Olis pitänyt tehdä se aiemmin, ei mitään syytä " säästää" .
Mä oon ja melkein 30, että en tiedä itkeäkö vai nauraa.
Päätin odotella, kunnes tuntuu, että oikea löytyi ja löytyihän se. Ollaan nyt oltu lähes 7v kimpassa, josta muutama viime vuosi naimisissa eli hääyöhön asti en kuitenkaan odottanut.
Ei vaan aikaisemmin osunut kohdalle ketään sopivan oloista.
siihen asti olin halunnut uskoa tosirakkauteen ja että kun sellaisen joskus tapaan niin vasta sitten...
25 v. Nykyiselle aviomiehelleni. yhtään en ole katunut valintaani. Ehdokkaita oli. Halusin tosi rakkauden. Nyt 10v yhdessä ja kohta kolme lasta.
21 vuotta sitten. Nykyiselle aviomiehelleni.
Vierailija:
Tunnen salaa aina ylpeyttä että pääsin niin pitkälle :)
Minäkin. :)
Noi muutamat 13v:t on kyllä mielestäni aika nuoria. Itse leikin silloin vielä (salaa kylläkin) barbeilla..
Tarkoitus oli menettää neitsyys vasta avioliittovuoteella:) Mutta minkäs teet, kun nuorena ja tyhmänä pitää kokeilla kaikkea:(
Niin ja mä leikin myös vielä 13-vuotiaana barbeilla. Olin vielä lapsi, niin kuin tuon ikäisen kuuluukin olla:) Ei lapsen kuulu tehdä lapsentekohommia:)
Taisin olla tähän mennessä vanhin. Oli nimittäin hääyö. :)
Siis ajattele jos käykin niin että olet nainut juuri miehen joka on LAHNA SÄNGYSSÄ EIKÄ SILLÄ SEISO?? ihan kiva...
...seuraava olikin sitten 25-vuoitiaana ja hääyönä nykyisen aviomieheni kanssa, nyt yhdessä 7 vuotta. En ole katunut sitä että olin niin " vanha" , ainoastaan sitä kun piti sekoilla tuo yksi kerta ennen hääyötä...
Mutta silti se hääyö tuntui ekalta kerralta,
Aivan kauhea kokemus....
Onneksi seuraava (18 v.) olikin sitten jo ihanampi....:)
Koen edelleen, että olin juuri sopivan ikäinen. Tosin seura osoittautui jälkikäteen ihan tampioksi. Mutta itse tapahtuma oli ihana kokemus ja poika oli sillä hetkellä ihana. Kumpikin tiesi, ettei siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulisi, kun asuttiin kuitenkin toisilla puolilla maanosaa ja oli vain 2 viikkoa yhteistä aikaa :)
Kiltti tyttö pihtaa ja antaa mahdollisimman myöhään, huorat menettävät neitsyytensä ennen kahtakymppiä...Ja miehet juoksevat 13-vuotiaasta asti muna pitkällään, mutta hei, pojathan on poikia ja saa tehdä ihan mitä vaan, tytön/naisen tehtävä on olla se moraalinvartija. (Tosin en edes käsitä miten kahden ihmisen välinen seksi voisi olla moraalikysymys, ellei toinen sitten petä.)
seuraava kerta olikin vasta 17-vuotiaana
Ikä oli minusta sopiva, kumppania olisi voinut harkita vähän pitempään..
3kk seurustelun jälkeen.
Olen nyt 21-vuotias, eikä muita seksikumppaneita ole ollut, eikä todennäköisesti tule: Olemme vieläkin yhdessä, kohta vuodenikäisen tytön vanhempia.
Tyytyväinen olen valintaani, ja ylpeä siitä, ettei kumppaneita ole enempää.
vaikka kyselijöitä riitti! =) En vaan löytänyt ennen tuota sitä oikeaa.. Onhan se toisaalta vähän noloa..