Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
25.07.2007 |

ap aloittaa: 16v.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kyselijöitä riitti! =) En vaan löytänyt ennen tuota sitä oikeaa.. Onhan se toisaalta vähän noloa..

Vierailija
2/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*raah raah* :D kohta kolkyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis pitänyt tehdä se aiemmin, ei mitään syytä " säästää" .

Vierailija
4/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ja melkein 30, että en tiedä itkeäkö vai nauraa.

Vierailija
5/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin odotella, kunnes tuntuu, että oikea löytyi ja löytyihän se. Ollaan nyt oltu lähes 7v kimpassa, josta muutama viime vuosi naimisissa eli hääyöhön asti en kuitenkaan odottanut.



Ei vaan aikaisemmin osunut kohdalle ketään sopivan oloista.



Vierailija
6/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen asti olin halunnut uskoa tosirakkauteen ja että kun sellaisen joskus tapaan niin vasta sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 v. Nykyiselle aviomiehelleni. yhtään en ole katunut valintaani. Ehdokkaita oli. Halusin tosi rakkauden. Nyt 10v yhdessä ja kohta kolme lasta.

Vierailija
8/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 vuotta sitten. Nykyiselle aviomiehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Tunnen salaa aina ylpeyttä että pääsin niin pitkälle :)

Minäkin. :)

Vierailija
10/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi muutamat 13v:t on kyllä mielestäni aika nuoria. Itse leikin silloin vielä (salaa kylläkin) barbeilla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus oli menettää neitsyys vasta avioliittovuoteella:) Mutta minkäs teet, kun nuorena ja tyhmänä pitää kokeilla kaikkea:(

Niin ja mä leikin myös vielä 13-vuotiaana barbeilla. Olin vielä lapsi, niin kuin tuon ikäisen kuuluukin olla:) Ei lapsen kuulu tehdä lapsentekohommia:)

Vierailija
12/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla tähän mennessä vanhin. Oli nimittäin hääyö. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ajattele jos käykin niin että olet nainut juuri miehen joka on LAHNA SÄNGYSSÄ EIKÄ SILLÄ SEISO?? ihan kiva...

Vierailija
14/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...seuraava olikin sitten 25-vuoitiaana ja hääyönä nykyisen aviomieheni kanssa, nyt yhdessä 7 vuotta. En ole katunut sitä että olin niin " vanha" , ainoastaan sitä kun piti sekoilla tuo yksi kerta ennen hääyötä...

Mutta silti se hääyö tuntui ekalta kerralta,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauhea kokemus....

Onneksi seuraava (18 v.) olikin sitten jo ihanampi....:)

Vierailija
16/30 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen edelleen, että olin juuri sopivan ikäinen. Tosin seura osoittautui jälkikäteen ihan tampioksi. Mutta itse tapahtuma oli ihana kokemus ja poika oli sillä hetkellä ihana. Kumpikin tiesi, ettei siitä mitään vuosisadan rakkaustarinaa tulisi, kun asuttiin kuitenkin toisilla puolilla maanosaa ja oli vain 2 viikkoa yhteistä aikaa :)

Vierailija
17/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiltti tyttö pihtaa ja antaa mahdollisimman myöhään, huorat menettävät neitsyytensä ennen kahtakymppiä...Ja miehet juoksevat 13-vuotiaasta asti muna pitkällään, mutta hei, pojathan on poikia ja saa tehdä ihan mitä vaan, tytön/naisen tehtävä on olla se moraalinvartija. (Tosin en edes käsitä miten kahden ihmisen välinen seksi voisi olla moraalikysymys, ellei toinen sitten petä.)

Vierailija
18/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraava kerta olikin vasta 17-vuotiaana

Vierailija
19/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä oli minusta sopiva, kumppania olisi voinut harkita vähän pitempään..

Vierailija
20/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

3kk seurustelun jälkeen.



Olen nyt 21-vuotias, eikä muita seksikumppaneita ole ollut, eikä todennäköisesti tule: Olemme vieläkin yhdessä, kohta vuodenikäisen tytön vanhempia.



Tyytyväinen olen valintaani, ja ylpeä siitä, ettei kumppaneita ole enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi