G: minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?
Kommentit (30)
15v. ja edelleen saman miehen kanssa... :D 7 vuotta sitten
Jälkeenpäin tyyppi paljastui täydeksi paskiaiseksi. En kyllä silti kadu, ois voinut mennä huonomminkin tai paremmin. En ehkä toisaalta anna ekalle kerralle sitä glooriaa mitä monet muut, en sitä koskaan unohda mutta henkiselläkin tasolla vaikuttavampia kertoja on ollut.
20-v. Yhdenillan juttu, mutta ihan ok. Jos asiaan enää voisi vaikuttaa olisin tehnyt sen jo aiemmin vaikka myös jonkun yhdenillan jutun takia. Stressasin aiheesta typerän paljon, todellisuuden kohtaaminen olisi ollut tervettä.
Rakas eka poikaystävä ja pilleritkin oli hankittu. Mitäköhän hänelle nykyään kuuluu? Voi niitä ihania aikoja!
Nykyinen aviomies kyseessä. Enkä kertaakaan ole katunut ratkaisuani, päinvastoin ollut erittäin tyytyväinen.
sitä ennen 15 v- alkaen suuseksillä tyydytykset
haluttiin odottaa, ja oli hienoa, kun lopulta tehtiin se! Nyt oltu yhdessä 14 v!
Ois voinu vähän kyllä odotella, vaikka vuoden verran.. No, ne hormonit. ;)
Samanikäisen ensirakkauden kanssa, 3 kk:n seurustelun jälkeen, huolellisesti valmisteltuina, selvinpäin ja melkeinpä vakavina :-) Oli kyllä kaunista... täydellinen eka kerta.
Ihanaa nähdä, että näin moni on ollut sen 17v tai ylikin. Itse silloin luulin, että KAIKKI ainakin meidän luokalta oli tehnyt sen jo 13-14vuotaina. Niin ne taitaa tän päivän lapsetkin ajatella...
.