Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: minkä ikäisenä menetit neitsyytesi?

Vierailija
25.07.2007 |

ap aloittaa: 16v.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
22/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. ja edelleen saman miehen kanssa... :D 7 vuotta sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkeenpäin tyyppi paljastui täydeksi paskiaiseksi. En kyllä silti kadu, ois voinut mennä huonomminkin tai paremmin. En ehkä toisaalta anna ekalle kerralle sitä glooriaa mitä monet muut, en sitä koskaan unohda mutta henkiselläkin tasolla vaikuttavampia kertoja on ollut.

Vierailija
24/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(neljä päivää vaille 16)

Vierailija
25/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

20-v. Yhdenillan juttu, mutta ihan ok. Jos asiaan enää voisi vaikuttaa olisin tehnyt sen jo aiemmin vaikka myös jonkun yhdenillan jutun takia. Stressasin aiheesta typerän paljon, todellisuuden kohtaaminen olisi ollut tervettä.

Vierailija
26/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas eka poikaystävä ja pilleritkin oli hankittu. Mitäköhän hänelle nykyään kuuluu? Voi niitä ihania aikoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen aviomies kyseessä. Enkä kertaakaan ole katunut ratkaisuani, päinvastoin ollut erittäin tyytyväinen.

Vierailija
28/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen 15 v- alkaen suuseksillä tyydytykset



haluttiin odottaa, ja oli hienoa, kun lopulta tehtiin se! Nyt oltu yhdessä 14 v!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois voinu vähän kyllä odotella, vaikka vuoden verran.. No, ne hormonit. ;)

Vierailija
30/30 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanikäisen ensirakkauden kanssa, 3 kk:n seurustelun jälkeen, huolellisesti valmisteltuina, selvinpäin ja melkeinpä vakavina :-) Oli kyllä kaunista... täydellinen eka kerta.



Ihanaa nähdä, että näin moni on ollut sen 17v tai ylikin. Itse silloin luulin, että KAIKKI ainakin meidän luokalta oli tehnyt sen jo 13-14vuotaina. Niin ne taitaa tän päivän lapsetkin ajatella...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan