Lue keskustelun säännöt.
Voi että :( Meidän 2-kuisella
24.07.2007 |
on ollut mahavaivoja nyt jonkun aikaa, hirveesti on ilmavaivoja mutta kakkaa ei tule. Äsken oli niin tuskaisen oloinen, että päätin mitata kuumeen takapuolesta. Sittenhän sitä kakkaa tulikin, monen päivän edestä :/ Syönköhän minä jotenkin väärin? Eihän tuo normaaliakaan ole että suoli toimii vain avittamisella.
Kommentit (3)
Esikoisella tuli kakkaa paljon useammin mutta tämäkin on kuulemma ihan normaalia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Avittelin 2-3krt/vko kuumemittarilla. Nyt on normaali kakkaaja 3½ vuotiaana, ei pidätysongelmia, vaikka moni niistä pelottelee vanhempia jotka kuumemittarilla jeesailee.
Homoksi tekemisen näemme sitten aikuisena, tästäkin kun peloteltiin...
Syö vähän aikaa sellaista " tylsää" ruokaa, jossa on paljon kuituja.