Lue keskustelun säännöt.
Muita Painonvartijat-laihduttajia?
25.08.2007 |
Virallisesti en kuulu painonvartijoihin, mutta ohjeet sain kaverilta, joka painonvartijoihin kuuluu.
Imetän, joten 27 pistettä saan päivässä syödä. Tänään tullut vasta 7,5 pistettä!
Painoa tällä hetkellä 59kg, pituutta 160cm. Tavoitteena olisi 55kg (ainakin näin aluksi, 50kg olisi vielä parempi :)).
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
relun vuoden pysynyt.
Olen erittäin tyytyväinen painooni nyt, vaikka sitä tuskin moni täällä ymmärtää..
160cm / 72kg
Nyt samoilla opeilla kotona ja hyvin menee.
170 cm ja 65 kg
ollaan kyllä vähän eri sarjassa... 80kg/162cm. Tavoitteena olis 62kg, katotaan sitten vieläkö puhti riittää alemmaksi. Tärkeintä on nyt vaan tehdä jotain asialle...