Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kummiksi, mä en! Törkeää!

Vierailija
23.07.2007 |

Kyseessä miehen sisko. Saivat esikoisensa. Pyysivät mun miestä kummiksi, muttei mua. Olen tosi kiukkuinen!

Ja kyseinen sisko ja miehensä ovat meidän nuorimmaisen lapsen kummeja!!

Helvetti, että olen kiukkuinen!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli rajoittaakaan ei tarvitse.

Vierailija
2/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en jaksa stressata asiasta kauheasti, koska totta puhuen en kauheasti rakasta miehen sukulaisia, joten ei tarvitse " tsempata" tuonkaan takia ;).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisesti ainakin heidän puoleltaan on, sillä en ymmärrä miksei sinua olisi automaattisesti pyydetty (lähisukua) miehesi kanssa.

Mikset menisi suoraan kysymään miksi pelkkä miehesi on valittu kummiksi, ja kysy oletko tietämättäsi loukannut heitä jotenkin.

Vierailija
4/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies siis siskonsa lapsen kummi. Minua ei pyydetty vaikka miehen sisko kovasti valitteli että vaikea löytää muita kummeja lapselleen. Hieman ihmetyttää, vaikka hyvissä väleissä ollaan ja melkein päivittäinkin tavataan ilman miestäkin.

No tiedänpähän että en ainakaan häntä pyydä oman lapseni kummiksi...

Vierailija
5/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme pyytäneet niitä rakkaita ystäviä, joita olemme todella halunneet.

Vierailija
6/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki on hyvin. Vierailemme puolin ja toisin useasti. He ottavat loistavasti molemmat lapsemme huomioon. Olemme jutelleet paljon hänen raskausaikana, pidin meitä ystävinä.

Jotenkin ymmärtäisin tilanteen, jos mieheni ja minä oltaisiin " vain" seurustele pari, mutta yhteisiä vuosia takana 9 joista 5 naimisissa. Ja meillä kaksi lasta.

Vierailija
7/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

No ethän sinä ole heille sukua, kuten lapsen eno on.

Minä en ole pyytänyt veljeäni, koska hehän tosiaan ovat jo valmiiksi sukua ja läheisiä lapselle, kummeiksi olen pyytänyt sitten muita läheisiä aikuisia jotka olen halunnut " linkittää" sukuun jatkoksi ;).

Vierailija
8/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tä tahtoa mukaan.

O_o

Vierailija
9/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä miehesi selitti, kun kysyit? *Utelias*

Vierailija
10/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse juuri mieheni kanssa olemme miettineet vauvallemme kummeja.. ja olen miettinyt et haluaisin veljeni kummiksi.. mut en tiiä pyydänkö hänen tyttökaveria.. eihän näin saisi ajatella.. mut en tiiä tuleeko ne aina olemaan yhdessä, kun sen tyttökaveri puhuu välillä erosta.. niin en kyllä tiiä mitä teen asian kanssa.. haluaisin kumminki lapselleni pysyvät kummit.. voisiko niillä muilla olla samanlainen syy..? jos veli on vaa pari vuotta ollu yhdessä nykyisen kanssa.. ajattelin tälläisen näkökulman laittaa tänne.. (toivon kyllä veljeni ja hänen tyttökaveri pysyisivät yhdessä..mutta jos ei pysy,niin pitäsköhän se lapseeni yhteyttä jos on kummi....)

Vierailija
11/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitä miehesi selitti, kun kysyit? *Utelias*

Vierailija
12/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluavat sisaruksiaan, toiset taas muita läheisiä aikuisia. Mitäpä sitä arvostelemaan.

Mutta ap:lle: Jollakin voi olla käytntönä tuo, että pyydetään pariskunnasta vain toinen kummiksi. Saattaa tuntua loukkaavalta, mutta voi olla oikeasti niin, että miehesi sisko ei ole tullut edes ajatelleeksi, että sinuakin voisi pyytää kummiksi. Ehkä siitä johtuu se, että on valitellut kummiehdokkaiden vähyyttä?

Itse törmäsin tähän -vain toinen puolikas pariskunnasta kummiksi -käytäntöön, kun tutustuin nykyiseen parhaaseen ystävääni. Hänen kahdella lapsellaan on kummina naimisissa olevista pariskunnista vain vaimot. Ja myös ystäväni on naimisissa, mutta on yksinään yhden lapsen kummi. Huomaa, että tämä on selvästi sen suvun " juttu" .

Ehkä näin siis myös miehesi siskolla.

Vierailija
13/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kummia riitti, ei siinä mitään sen ihmeellisempää ole. Mikään etiketti ei vaadi ottamaan puolisoita kummeiksi.

Vierailija
14/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistamiset, niin kaste-, synttäri- kuin joululahjatkin täysin miehen harteille. Mitäpä ne mulle kuuluvat, kun en ole edes kummi.

Lapsiparka, aika harvoin tulisi muistetuksi, mutta vanhempiahan siitä saisi viime kädessä syyttää.

Vierailija
15/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee jakoon, ei tarvi miettiä synttäreitä eikä muitakaan kissanristiäisiä. Kun on vaan toinen kummi, monien juhlien järjestämisen vaiva jää pois. Myöskään et mitä luultavammin pitäsi kummilapsesi enää mitään yhteyttä. E´hdottomasti noin, kuten miehesi sisko on tehnyt. Mitenkäs se nyt menikään, kuinka mones avioliitto päätyy eroon?

Vierailija
16/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan kuhtus veljen naista kummiks, entä jos ne erois? Kyllä nyt vanhemmat saa päättää kenet tahansa kummeiksi, eikä siitä tarvii loukkaantuu jos sua ei kutsuta!!

Vierailija
17/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan loogista

ei haluta kaikenmaailmanhippiäisiäkummeiksi

Vierailija
18/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies pyydettiin sen veljen lapsen kummiksi, mutta mua ei. Kyllä se suututti tosissaan. Ja ollaan vieläpä naimisissa.

Vierailija
19/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun yhdelle kaverille on ihan selvää, että puolisoita ei kutsuta kummeiksi. Vain siis se toinen osapuoli jonka haluavat. HEillä on lasten isän sisko kummina, mutta ei hänen mies. Naimisissa ovat olleet ties kuinka kauan, ainakin niin kauan kun kaverini on ollut yhdessä miehensä kanssa.

Vierailija
20/39 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En mä ainakaan kuhtus veljen naista kummiks, entä jos ne erois?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän