Ärsyttää kun vuokraisäntä tulee aina välillä sohvalle nukkumaan.
Jos on riidellyt vaimonsa kanssa ja joskus baarista tulee nukkumaan.
En kehtaa valittaakaan, kun tykkään asunnosta ja vuokra,on pieni.
Hänen puolustuksekseen. Lähtenyt on lähtenyt jo aikaisin aamulla ja ei ole toivonut aamukahveja vaikka itse olisin juomassa sitä.
Onko tää normaalia? Eka kämppä kyseessä.
Kommentit (14)
Jos tää ei ole trolli niin ei ole normaalia ja ei ole oikeutta tulla kotiisi. Jos ei keskustelemalla usko niin. Lähtisin veks asap.
Jos sulla ei olis sohvaa missä se sit nukkuisi?
Normi juttu. Itsekin käyn kaupunkireissuilla sijoitusasunnoissani nukkumassa. Samalla vedän rojut vuokratypyjen torviin. Ollaan pidetty vuokrat sopuhinnoissa.
M47
Parasta olla todella halpa vuokra jos näin.
Heitä pihalle. Tai mieluummin lähde itse nostelemaan ja tule minulle vuokralle. t. itsekin vuokraisäntä
Millainen vuokrasopimus sinulla on? Kai tuo voisi olla jotenkin normaalin rajoissa, jos sinulla olisi vuokralla esimerkiksi yksi huone isommasta asunnosta, josta loput olisi vuokraisännän hallinnassa. Tosin saisi kyllä nukkua omalla sohvallaan. Onko asunto vuokrattu kalustettuna?
Ja siis tämä aloitushan on provo, mutta pointti on siinä että monenlaisia asumisjärjestelyjä voi kyllä sopia vuokrasopimuksella.
Normaalia tuo on vain, jos vuokraisäntä on joku lähiomainen tai hyvä ystävä muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia tuo on vain, jos vuokraisäntä on joku lähiomainen tai hyvä ystävä muutenkin.
Vuokrasin aikoinaan sukulaiselle asuntoani. En todellakaan käynyt hänen sohvallaan nukkumassa, vaikka olimme erittäin hyviä ystäviä ja vaikka hän asui omakustannehintaan eli ilman varsinaista vuokraa (yhtiövastikeen, sähköt, vesimaksu).
On normaalia. Myös se et hän käy vessassasi aamushaiballa ja jättää rantut.