Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** SisuNaiset 23.7. ***

23.07.2007 |

Maanantaita....

Nyt kyllä saa katsoa peiliin... herkutellut olen melkein

joka ilta jotain pientä makeaa... paino junnaa paikoillaan

joten herkut täytyy taas jättää, SNIF =(

Paino 2vkoa sitten 80,8kg

Paino 1vkoa sitten 80,7kg

Paino 0vkoa tänää 80,8kg

PLUSSAA +100g

Voi turkanen, nyt kyllä tarvitaan TSEMPPIÄ JA SISUA,

en halua tähän jättää vaan matkaa on .... 70kg TAHTOO :D

MINLEE - tulee kohta lomalta ja elokuun lopulla tavoite 78,8kg

mitenköhän käy kun nyt näyttää todellakin takkuiselta =(

A P U V A ....

No, puistoon lasten kanssa ja HERKUT ROSKIKSEEN....

Niitä on tuolla kaapissa piilossa =(

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja SISUA PELIIN :D

Turhautuneena

Volga

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kahvia, viili tai rahka + hedelmä

Lounas töissä: viili, ananaspurkki ja raejuustoa

Välipala: 0 kcal soppaa, kahvia

Päivällinen: puollautasta lämpimiä tai tuoreita kasviksia, kanaa tai pihviä

maitoa, 1 ruisleipäsiivu, oivariinia

Iltapala: Teetä, läjä porkkanoita tai muuta rouskuteltavaa ja jos on liian nälkä niin vielä rahkaa kera marjojen.

Ja joka väliin vettä...

Liikunta: hikiliikuntaa 3-4 krt viikossa (hölkkää, salia, uintia...)

Jos tätä nyt 2 viikkoa ja sitten kattos alkasko vähän ottamaan pastaa, perunaa tai riisiä ruokavalioon. Katotaan miten käy...Ois tavoite saada tuo kesäpläjäys pois pikaseen niin vois alkaa pudottelemaan siitä mihin jäin ennen juhannusta. Kuitenkin arvioisin, että tosta +2,5 kg ainakin kilo on nesteitä on ainakin sormukset muurautuneet sormiin kiinni...

Vierailija
22/29 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu... hermottoman helteen keskeltä hermonsa

menettäneenä... =( Oltiin kaveriperheen kanssa

puistossa, heillä kaksi samanikäistä lasta kuin meillä

ja minulla tuo pahnan pohjimmainen sitten ylimääräisenä.

Hermot meni. Ensin HE valitsivat paikan auringosta,

kuumaa ja hikistä oli syöminen, vaihtoivat sitten

itse varjoon mutta meikäläinen ei enää jaksanut

raahata kamoja taas uuteen paikkaan.

Uiminen oli vuorossa kun me vasta söimme =( eli

tuhatta ja sataa ruoka nassuun ja omille lapsille

rasvaa ja uima-asua päälle, huoh.... Sitten juoksemista

sinne ja tänne... Ja yht' äkkiä ilmoitus ME LÄHDETÄÄNKIN

KOTIIN =( Sanoin että HEIPPA.... ja että minä en todellakaan

enää juokse senttiäkään toisten tahdissa (olimme jo

olleet n. 4h ja MINÄ ILMAN TAUKOA... ) vaan jäämme

tänne hetkeksi lepäämään... ja niin teimme. Jaoin

jäljelle jääneet eväät kristillisesti tasan ja istuimme

VARJOSSA rauhassa mussutelemassa niitä...

Elämä muutenkin tahmaa ja paino myös. EI NÄYTÄ

millään lähtevän ALASPÄIN... kurjaa. Helle riivaa ja

ruokiakin on viellä säännösteltävä vähemmästäkin

menee kuppi nurin... heh....

No, toivotaan että tämä kituminen tuottaa tulosta

tai muuten.... MRRRRRRR...

Tsemppiä

Volga

hieman rauhoittuneena... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun arkistoissani on sinun viimeisimpänä punnistustuloksena viikolla 20 ilmoitettu tulos (toukokuun puolella).

Tuossa viime viestissäsi kerroit plussaa paukahtaneen 2.5 kg, tuskin kuitenkaan tuohon toukokuiseen painoon nähden?

Mikäli haluat yhteenvetolistaan näkymään oikean painosi, ja ennusteen tavoitteen (vko 35) toteutumisesta, tarvitsen myös painosi.

t. Minlee

Vierailija
24/29 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun palautit mun mieleen sen totuuden, että koneella istuessa ihmiselle riittää lounaaksi purkki raejuustoa vähäkalorisen mehukeiton kera!!! :D Ens viikolla olen töissä ja kun mun lounaskaverini lomailee, aion ostaa lounaaksi just ton satsin JOKA PÄIVÄLLE ja illalla syön Herbalife-pirtelön, aamupalaksi kuitenkin hiilareita = puuron, jotka kulutan ainakin kahtena päivänä aamupäivän kuntosalireissulla... jos noilla keinoilla lähtisi kilo, olisin enemmän kuin TYYTYVÄINEN, sillä kuntosalihan tunnetusti nostaa painoa alkuun :)

Ai että, mua hotsittais lähteä NYT polkemaan crossaria salille, mutta mihinkäs työnnän nuo kersat..? Ei auta, lusittava on tää viimeinenkin lomapäivä, ruuat lapsille valmistettava ja tarjottava ja itsekin siinä mukana syötävä. Mä en vaan pysty kotona mihinkään, täällä ollessahan mä keräsin nää 23kg joista eroon pääseminen on työn ja tuskan takana - kotonakin kun on pakko välillä olla :(

Kyllä me siihen pystytään, Katti ja muutkin! Mutta teen nyt niin kuin aina sanotaan ETTEI SAISI tehdä: aloitan [b]ensi[/b] viikolla :)

Emo

25/29 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on viikko sujunut nyt aivan upeesti..oon niin hyvillä fiiliksillä, että oksat pois :o)!!En muistyanutkaan, että laihdutuskin voi tuntua näin mukavalta ;o), mutta voihan se..

Liikuntaa oon harrastanut joka päivä 2km:n lenkin verran, joka ei ole paljoa ja suunnitelmissa on ollut paljon enempikin liikuntaa, mutta kun tuntuu, ettei aikaa liikunnalle jää niin onhan tuo jokailtainen lyhyt lenkkikin parempi kun ei mitään :o)!!

Pisteitä olen laskenut taas tunnollisesti ja niissä pysynyt tai itseasiassa ne alittanut joka päivä, muttei syytä huoleen..tuli tuossa viikonloppuna ja männä viikoilla mässättyä sen verran, että ei nuo säästetyt pisteet edes niitä korvaa eli aattelin, etten enempiä syö mitä nälkä on..jääpä sitten pisteet kuinka alhaisiksi vaan..eilen pisteitä kului vaan 13, vaikka syön 4 ateriaa ;o)!!Vesi on tullut taas kuvioihin mukaan, kun sekin pakkaa aina jäämään liian vähälle, mutta nyt oon ottanut oikein työkseni, että tyhjentelen noita ½litran vesimukeja vähän väliä ja oon onnitunut siinäkin ;o)!!

Eli näillä eväin mennään ja toivotaan, että paino hilautuu nopeesti takas sinne 79.8kg:n lukemiin, josta ponkastiin tänne lukemiin missä nyt keikutaan..tällä viikolla tuskin vielä takaisin pääsen, mutta josko jo ens viikolla kumminkin..toivottavasti :o)!!

Sitten niitä kommentteja, jotka viimeks jäi kiireessä kirjoittamatta:

ORORO:Tuo on niin tosi..jojoillaan silloin tällöin, mutta toivottavasti aina keveemissä lukemissa missä aiemmin ;o)!!Hienosti sulla paino putos vielä lisää..ei tuo 300g ole paha plussa lainkaan..hyvä!!

KATTI26:Hyvät suunnitelmat sulla..kunhan niissä pysyt niin huminalla meet taas kohti keveempiä kiloja..kiva saada sinutkin taas pinoihin mukaan :o)!!Tsemppiä!!

EMONAMOHA:Nyt et kyllä luovuta, sillä minä jos joku tiedän mitä on kun paino ei laske ja kyllä minä ainakin meinaan silti onnistua..usko pois..niin onnistut sinäkin ja sulla on kaikki eväät onnistua eli ei muuta, kun suunnitelmista kiinni ja vaihdilla kohti keveempää olemusta taas..eiks jeps Emo?!Eihän me susta haluta luopua mistään hinnasta eli parempi ensi viikolla, kun ei lainkaan :o)!!

ALLAKKA:Inhoja nuo liittymien korjaukset, kun vievät iäisyyden..toivottavasti pelittää jo kunnolla?!Ei paha plussa enää eli suunta on kumminkin alaspäin, joten jatkahan samaan malliin vaan :o)!!

JOHANNAK84:Totta tosiaan saat ilmoittaa painosi ihan minä päivänä vaan..minkä päivän vaan itsellesi valitset ja ilmoitat sitten aina sen painon kerran viikossa niin minlee ne listaa sitten aina ns. viiikon jäljessä ;o)!!

HENNIINA-:Hyvä se on välillä ihan vaan laiskotellakin..ei aina jaksa painaa pää kolmantena jalkana, joten nautihan laiskottelusta, mutta ota keveesti niin tulee mukavia tuloksia sitten myös ;o)!!

NEFILI:Sulle ei sentään tullut plussaa niin kuin mulla ja mulle sitä tuli vieläpä ihan kaameesti ;o) eli älähän huoli ja kokeiles olla vielä hitusen tiukemmalla ruokavaliolla, josko notkahdus alaspäin tapahtuisi ;o)!!

VOLGA:Toivottavasti tänään on jo parempi päivä mitä eilen ;o)..kuulosti kyllä rasittavalta seuralta tuo teidän seuranne eikä semmoisesta pysty ees nauttimaan hetkeäkään, kun koko aika pitää mennä toisten pillien mukaan..onneksi jäitte vielä mutustelemaan eväitä toisten lähdettyä :o)!!

Toivottavasti elo näyttää muutenkin jo vähemmän tahmaiselta ja toivottavasti painokin hokaa laskea niin tulee taasen mukavat fiilikset :o)!!Tsemppiä ja jaksuja arjen pyöritykseen!!

No nih..nyt ei muuta, kun kaikille oikein mukavaa ja kevyttä viikonloppua ja läjäpäin tsemputteja ;o)!!

köris

Vierailija
26/29 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ole mitään tapahtunut koko kesänä, paitsi plussaa. No sitä vaan pitäis alkaa nyt tiputtelemaan. Pitäis jostain saada semmonen oikein pitkäkestoinen motivaatio. Mulla on hyvä esimerkki; ystävä pudotti puolessatoista vuodessa 25 kg! Joka päivä joi kuntopyörällä ja lenkkeili myös joka päivä. Pisteillä onnistui.

Kiitos Köris myös tsempistä!

27/29 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se onsujunut hyvin pisteissä pysyen ja liikuntaa harrastaen ilman herkutteluja, joten hyvillä mielin aamulla hyppään vaa´alle, sillä viikon aikana oon harrastanut lenkkeilyä joka päivä ja repsahduksia ei ole sattunut yhtään ainoaa..fiilikset siis mahtavat ;o)!!

köris

Vierailija
28/29 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli reilu kilo kesällä kertynyttä massaa on nyt kulutettu sekä 200g päälle:D Tällä viikolla 1xjuoksu, 1xkunno kävely ja 2x14km pyöräily. Herkkuja olen saanut vähän vähennettyä...

Edellinen paino 63.3kg

nyt 63.1kg

Elokuun tavoite 61kg............

Tästä se taas lähtee, eiks niin????

Axe ja tyttö vajaa 10kk

Vierailija
29/29 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa Köris! :) Tuolla " reseptillä" jos ei ala kilot karista niin jo on kumma. Köris oot selvästi löytäny liikunnan ilon. Oli niin mukavan pirteä tuo sun kirjoitus ja tuntuu, että oot lentoon lähdössä kun lukee tuota sun pirtsakkaa kirjoitusta. Taitaa olla keveä askel? :) Kiva lukea toisten iloisia fiiliksiä, ne tarttuu minuun!

Itsellänikin on ihan mukavasti mennyt koko viikko. Liikkunut olen neljästi tällä viikolla, aina reilun tunnin lenkin ja on kaloreita palanut sykemittarin mukaan oikein kivasti. Syömiset on kohdillaan.. Ainut vaan että naistenpäivät vaivaa ja turvoksissa tuntuu, että olen.. Ei muuten ole raskauden jälkeen menkat säännöllistyneet ja sitä ihmettelen, pitäisiköhän lääkärissä käydä...?

Minusta tuntuu, että mulla on se jumitus kausi nyt. Tää oli oikein tehoviikko mulle, kun yritän päästä tonne 6-alkavalle kymmenelle, mut se on niin tiukassa näköjään. Kävin sit eilen aamulla vaa' alla ja ei vaaka lupaillut ihan toivottua tulosta, mut mennään nyt huomiseen, lepäillään tässä että nesteet poistuu jaloista (juoksemisesta aiheutuvaa, mut menee ohi lepopäivällä) ja syödään keveästi niin eiköhän tuo jo himpun verran lähempänä sit ole kuuskytlukua.

Minusta tuntuu, että ensi viikolla otan rennommin, kun oon jo 20. viikkoa aika kovalla " kuurilla" ollu niin varmaan siksi hormonitkin on sekaisin. Ja motivaatio alkaa taas olla lopussa. Mut kirjoittakaahan noita iloisia viestejä niin enköhän minäkin reipastu tästä.

Nyt syömään rehuja, jee =)

~Henniina

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä