** SYYS 04 Heinäkuun viimeistä kokoviikkoa **
Kommentit (83)
T@hti, mulle ei ole tullut kuvia. Kuulun Pupiin, joskin olen myöhäis-herännyt tässä suhteessa, eli en ole ollut alusta asti mukana. Ilmoitin kyllä viime syksynä halukkuuteni. Lisäiskö joku mut PuPiin - kiitos.
Ja öitä.
T-P
Pikaisesti vaan.
Pilelle onnittelut asuntokaupoista!
Ei oo ehtinyt kirjoittaa kun on oltu koko viikonloppu menossa.
Eilennä äitini ja siskoni oli täällä hoitamassa lapsukaisia ja itse oltiin miehen kanssa kummitätini 50 vuotis synttäripippaloissa. Lapset olivat olleet todella todella nätisti. Äitini oli molemmat lapset saanut ajoissa nukkumaan. Veeti ja Venla on molemmat niin mummin ja vaarin perään että huh huh. Itse kotiuduttiin 11 aikaan illalla. oltais voitu yöksikin jäädä juhliin, mutta tultiin kotiin kun molemmilla lapsilla on niin kamala flunssa.
Tänään sitten jatkettiin niitä juhlia isommalla porukalla. Veeti ja Venla hurmasi kaikki juhlavieraat olemalla koko ajan niin iloisia, nauravaisia ja hyvä käytöksisiä. Veetikin juhlissa osaa käyttäytyä tosi nätisti. Molemmat lapset ihastuivat koiraan joka oli juhlissa mukana. iso pyreneittenkoira, sitä Veeti halusi halailla ja paijailla. Ja Venla yritti koiraa jatkuvasti komentaa. Isälläni pitäisi olla hyvä kuva Veetistä ja tuosta koirasta. Venla oppinut kaikilta kerjäämään herkkuja (on kuin koira). Tänään tuijotti vaarin kakku palaa niin kauan kunnes sitä sai ja aina odotti lisää suu auki. Onneks ei oo mennyt maha sekaisin. Yleensä neidin maha kestää kaiken.
Neidille on taas tullut lisää hampaita. Nyt on 4 ylhäällä ja 2 alhaalla.
Venla on todella kova neiti komentamaan. Komentaa kiljumalla kaikkia. Ihan korviin sattuu sen kiljuminen, niin kova (kimeä) ääninen neiti on. Koirien komentaminen on neidistä kaikista kivointa.
Veetillä on tosiaan ihan kamala yskä.Rupes tossa illalla itkemään kun niin sattui. pitää varmaan käydä lääkärissä niin saa lisää kunnon yskänlääkettä.
Mutta nyt pikku hiljaa nukkumaan että jaksaa aamulla lähteä äitini kanssa kauppoihin.
Tuli taas vaan omaa napaa.
Öttis, Veeti ja Venla
T@hti, mulle ei ole tullut kuvia. Kuulun Pupiin, joskin olen myöhäis-herännyt tässä suhteessa, eli en ole ollut alusta asti mukana. Ilmoitin kyllä viime syksynä halukkuuteni. Lisäiskö joku mut PuPiin - kiitos.
Ja öitä.
T-P