Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SYYS 04 Heinäkuun viimeistä kokoviikkoa **

23.07.2007 |

Viime viikolla kivankokoinen pino!

Keilin

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!!

äk

Vierailija
62/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa :))

t. ikuinen talokuumeinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma! Käsittämätöntä, että noin äkkiä homma ratkesi:) Siis kun me etsittiin sopivaa, sitä oman oloista asuntoa nelisen kuuukautta.

Nyt pitää mennä nukkumaan. Oli pitkä päivä tänään töissä, kokonaiset 9h kun normisti 7,5h. Ja huono yö takana, joten väsyttää. Sateinen päivä ollut, joten on muutenkin ollut aika tahmea ilta.

T-P

Vierailija
64/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piletti :)

Onnea nyt kovasti!!Ja Tervetuloa :)

Ainahan sitä voi muuttaa jos ei tunnukaan oikealta.

Mutta kyllä mä uskon ja toivon että viihdytte!!

Nyt nukkumaan,pyörimää pehkuihin.

Isäntä on vielä polttareissa.

Tytteleiden kanssa ollut iha kiva päivä.

Hiukan taistoa syysneidin kanssa kun ei malta syödä,ja joistakin asioista tuntuu että saa jankata.

Monta tuntia oltiin ulkona vielä illalakin.Kivaa oli.

Kerättiin valtavan iso kukkakimppu ja laitettiin kynttilä palamaan ;(

On niin haikea olo...

Hyvikset!!

Ramika Ja Iso W

ja Pikku K

Vierailija
65/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkin päivää oon käynyt uutisia kärkkymässä täällä ja spostissa:) Hieno juttu!! Koska muutatte?

Kuljin koneen ohi matkalla nukkumaan, pakko mennä ajoissa kun Pikku-Myy starttailee aamuun kumminkin tuossa 7 jälkeen ja herättelee nelisen kertaa yössä. Unisen alkuelämänsä jälkeen seuraa siskonsa jalanjäljissä: päiväunet ovat tasan 45 min kerrallaan ja yöt ovat mitä ovat... Viikko mentiin jopa tunnin välein heräten, onneksi kaksi ekaa hammasta vihdoin tulivat toissapäivänä läpi ja kiukku laantui. Ikää on nyt 4,5kk.

- tea -

Vierailija
66/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupäivä meni ihan siinä, kun piti vähän väliä käydä kattomassa, joko ois kuulumisia. Sitte olikin pakko ryhtyä muihin puuhiin.

Toivottavasti naapurusto on myös kivaa ja asiat muutoin järjestyvät hyvin. Varmaan tuutte viihtymään tuossa kodissa ja maisemassa :)

---

Mä oon viime aikoina kovasti miettiny sitä, että tämä vuosi on kyllä mennyt yhdessä hujauksessa ja vähän kyllä sumussa myös. Enkä kyllä vieläkään tahdo hahmottaa asioita ja ajankulua kovin hyvin. Eilen oikein havahduin siihen, että pitää valmistautua esikoisen koulunaloitukseen. Ei laiteta nyt mitään omaa huonetta sen kummemmin, mutta raivataan oma koulupöytä kuitenkin. Kovasti saatais kyllä yks huone vielä rempata ja miettiä huonejärjestystä muutenkin, mutta nyt ei kyllä oo rahaa ja metästykset alkaa kohta...... kun saisin aivoni takaisin ja arjen taas pyörimään eikä päivät ois " selviämistaistelua" , niin...

Mutta jospa se tästä, kun rupeaa ajatusta kehittelemään. Kun nyt tulin kirjoittaneeksi, niin voisinkin koittaa kaivella vanhoja sisustusaiheisia lehtiä (mulle on josku jopa tullut sellaisiakin) esille ja käydä vaikka kirjastossa kattelemassa uudempiakin... No, saahan sitä suunnitella. Yks tuttu oli miehelleni just todennut:" Tästä tulee kyllä ihan kauhea syksy! Kun kaikkea tulee niiiin paljon!" Eli marjastamista ja säilömistä riittää loputtomiin.

Imetyksen lopettamisesta viikko. Rinnat alkaa joa sopeutua. Iika nukkuu pääsääntöisesti yösä tosi hyvin ja omassa sängyssä :) Pekkaa sen sijaan pitää käyttää yöllä vessassa ja aamusella käy itekin ja sitten tulee jalkopäähän nukkumaan.

Vielä kun osais itekin nukkua.

Mulla on pari juttua tiedossa, joita kovasti odotan: ma kahvittelua ystävien kanssa ilman lapsia (= ainakaan omia, muista viis) ja syyskuun alussa vkl Oulussa opiskelukavereita tapaamassa: hyvää ruokaa, hotelliyö, saunomista, hyvää seuraa :)

Voikaa hyvin ja Pilelle ja perheelle vielä kerran onnittelut! Jos meillä on siideriä kylmiössä, niin taidanpa ottaa huikat teidän kunniaksi.

T@hti

Vierailija
67/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse palasin vähän aikaa sitten Milon kummitädin baby showerista. Ihan kivaa oli, vaikka itse juhlakalu onkin aika raihnainen - laskettuun päivään on enää viikko. Arvailtiin synnytyspäivää ja tulevaa nimeä (on kuulemma päätetty jo, sukupuoli on tiedossa) ja vauvan kokoa. Ja herkuteltiin ja juteltiin synnytyksestä ja vauva-ajasta. Itsellä oli kyllä sellainen olo jo että ihanaa ettei enää tarvitse ;-) vaikka toisaalta ihan pikkiriikkisen haikeakin olo.

Päivällä käytiin miehen kanssa kahdestaan asuntomessuilla. Kyllä oli taas hukattuja neliöitä monessa talossa. Ja ihan oikeasti en ymmärrä miksi kannattaa olla sauna sekä sisällä että vielä piharakennuksessakin. Onko jollain syysmammalla näin? TUleeko molempia käytettyä? Entä valtavat parvekkeet omakotitalossa? Tuuletusparvekkeen toki ymmärrän hyvinkin, mutta kun omakotitalossa on kaksi terassin kokoista parveketta niin hämmästelen vähäsen. Tietty jos on millä mällätä eikä tarvii mistään tinkiä niin sitten...

Sanoin sitten miehelle että jos ei meillä vieläkään ole varaa taloon, vaikka minä olen vaihtanut huomattavasti parempipalkkaiseen työhön, niin sitten vaihdan kyllä takaisin vanhaan työhöni. Piste. Miksi rehkiä vastuullisessa ja vaikeassa työssä kun kivemmassakin työssä pääsee samaan elintasoon ja saa vielä pidemmät lomatkin ;-).

Lapset olivat vanhemmillani koko päivän hoidossa, oli kuulemma ollut kivaa. Tosi harvinaista herkkua meillä tämä että kokonainen päivä saataisiin olla erossa lapsista. En edes muista koska viimeksi. Toisaalta, aikansa kutakin, kyllä me sitten taas kymmenen vuoden päästä saadaan olla erossa lapsistamme enemmän kuin haluttaisiinkaan. Tämä on niin lyhyt aika. :´)

Ramikalle lämmin halaus!

Nyt hampipesulle lähtee,

Ankkis

Vierailija
68/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Herätty taas kuudelta, huoh.. En muutenkaan saa nukuttua, kun Mini ääntelee ja pyörii niin paljon nukkuessaan, vaikka mulla onkin korvatulpat.

Eilen oravavauva sai tutin. Nea oli aivan innoissaan, kun lahjakassi oli sitten oottamassa ja käytiin vielä jätskillä. Oltiin pitkään ulkona ja Nea käveli paljon. Haluttiin, et on tarpeeks väsynyt nukkumaan mennessä. Pyysi sitten tuttia ja sanoin, et sehän on nyt oravalla ja sulla on pehmopupu. Oli itkuisen näköinen, mutta ei alkanut itkemään. Jossain vaiheessa tuli ovelle surullisena ja sanoi, et mikään ei ole yhtään kivaa ja mies meni vähäks aikaa juttelemaan ja silittämään ja palasi sitten takas olkkariin. Puolisen tuntia meni ja Nea nukkui! En voinut uskoa, et noin helposti kävi! Yöllä kerran heräs ja jonkin aikaa itki, mut loppu yön nukkui hyvin. Liian aikaisin vaan heräs taas.. Saapa nähdä miten tänään menee. Päiväunet jää varmaan nukkumatta. Vähän sateiselta näyttää, onneks illalla tulee kaverit kylään!

Pile, ONNEA! Rivarista haaveillen!

Ramikalle halaus ja voimia!

Äk, kannattaa sitä tarrajuttua kokeilla. Nea kun temppuili noiden pissajuttujen kanssa (uhman takia hannas pissalle menoa), niin laitettiin seinään tarrataulukko. Tietyn tarramäärän jälkeen oli aina joku pieni yllätys, tyyliin uudet värikynät. Motivoi kummasti! Voimia muutenkin! Kovin touhukkaalta pieni vauvanne kuulostaa! :)

Ynikselle jaksamisia! Kurjia murheita..toivottavasti appiukon terveys kestää ja sun ei tarvitsisi huolehtia miehenkään terveydestä!

Ankkis, kuulostipa hassulta kahdet saunat ym! Mut jos rahaa riittää juu.. Toivottavasti teille löytyy ihana talo ja työt alkaa sujua leppoisammin!

T@hdella puuhaa riittää! Jaksamisia sinnekin ja pidä huoli itsestäsi!

Nea kattoo Pingua. Mies oli yöllä luvannut, jos rauhoittuu ja käy nukkumaan. Päivät on kyllä niiiiiin pitkiä, kun kuudelta jo alkaa, uloskaan ei useaan tuntiin viitsi lähteä. Ja nyt kyllä taitaa tulla vettä, höh! Nea tuntuu rohkaistuneen taas hieman suhteessa muihin lapsiin. EIlen puistossa halusi keinuun, kun yksi pienempi tyttö meni. Normaali tilanne on se, että päinvastoin haluaa pois.. Kerhoan alku mua kovasti jännittää, kun pari uutta lasta tulossa, muut on vanhempia ja Nealla orpo olo niiden kanssa ja paras kerhokaveri kai menee jo päiväkotiin. :-(

Mini huutaa sängyssä, pitää mennä..

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
69/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen rupesin nukkumaan heti kympin uutisten jälkeen. Sen verran väsy ja ärsytyspäivä oli. Nukuin sohvalla, kun olin makoillut väsyneenä omassa sängyssä niin paljon eilen, ettei selkä ois enää kestänyt. Nukuinkin paljon paremmin omassa rauhassani.

Autottomuus tekee lapsille hyvää. Tänäänkin alkoivat tehdä palapelejä, kun sanoin, että autot tulee takas huomenna.

No, nyt kuuluu vänkäystä istumapaikoista keittiössä. Joka asiasta kyllä jaksavat kinastella. Toisella aina parempi tuoli, piirtäessä kynä, leikkiessä lelu, sohvalla istumapaikka jne jne. Jopa siitä pitää väitellä, mistä ruuasta, lelusta tms. kumpikin tykkää. Ehkä se on ihan tää perhe-elämäkin joka alkaa tympiä ihan tälläisenään. En silti vielä odota töihinpaluuta, vaikka ei se kauheasti harmitakaan. Viikko tosin lomaa vielä jäljelläkin. Mutta töistä saatan päästä Tallinnaan työmatkalle, sitä odotan innolla. Syyskuussakin on luvassa mukavaa ohjelmaa ainakin pariksi viikonlopuksi ja tietty syyssynttäritkin.

Enkeli, tosta terveysasiasta sen verran, että en se minäkään miestä paljoa parempi ole, jos kattelee omaa äitiäni. Kovasti muistutan äitiäni, samoin kuin mies isäänsä. Mutta meidän äiti kaikkine vaivoineen jaksaa kuitenkin liikkua ja touhuta. On tosin noin 10v nuorempikin appiukkoa. Mutta se mitä tarkoitan sanoa on, että pitää ihan oikeasti itsekin katsoa peiliin ja miettiä mitä tulevaisuudeltaan haluaa. Omaa lihoamistakin pitäis yrittää välttää vähän tehokkaammin.

Jospa näillä puheilla lähtisinkin koiran kanssa lenkille...

T: Ynis

Vierailija
70/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehen kunto sikäli enemmän huolestuttaa, kun isänsä on niin huonossa kunnossa. Appiukko on kuitenkin oikeasti ihan liian lihava. Mies jo menossa hyvää vauhtia perässä, vaikka vielä onkin helppo nauraa elintasovatsalle. Salakavalasti kun antaa tulla pari kiloa muutaman vuoden välein lisää, niin ei se hyvä ole.

Vierailija
71/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamurauha. Venna nukkuu vielä ja Pikku-Myyn sain juuri parvekkeelle päikkäreille. Hetki aikaa kirjoitella.

Ynis, meilläkin ois kassikaupalla kirpparikamaa, jos vaan saisi aikaiseksi... Ystäväperheelle syntyy kk kuluttua tyttövauva, joten vauvanvaatteille on nyt hyvä osoite. Omat vanhat vaatteemme on menneet UFFin laatikkoon ja muu tavara kierrätyskeskukseen. Saisihan noista tosiaan rahaakin, mutta oon niin " hötky" ihminen, että nopeesti vaan nurkista pois kaikki :)

Tuliko, Ynis, keittiö" remontistanne" valmista? Laita kuvia!

Enkeli, tulitte mieleeni kun Isossa Omenassa tuli vastaan n. 2 v tyttö vaaleanpunaiset kuppikuulosuojaimet korvillaan. Hienot oli.

Ajan kulumisesta - multakin on puolikas äitiyslomasta kadonnut johonkin!! Jouluksi pitäisi jotain töitäkin etsiä, jotta riittää rahat. Ei paljon auta, vaikka ottaisi asuntolainasta lyhennysvapaata, korotkin on niin kovat. Onneksi on tällainen työ, jossa voi keikkailla.

Miehen kanssa ollaan mietitty Suuria asioita viime päivinä - mikä minusta tulee isona, mikä miehestä tulee isona, missä me asutaan? Palailen asiaan varmaankin spostissa kun ehdin.

Venna on nähnyt painajaista, jäätelö katosi :( Lohdutteluhommia, pitää mennä.

- tea -

Vierailija
72/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloitakaan asuntoasioille vaan isovanhempien kunnosta. Meillä anoppi (66 v.) on melko huonossa kunnossa: reilu ylipaino, jalka ja selkä ajoittaan tosi huonona. Hän ei liiku yhtään (oikeasti yhtään) ja ruokavaliokin on mitä sattuu. Joskus olin huolestunut myös hänen alkoholin käytöstään, mutta en tiedä onko aidosti syytä. Lisäksi muisti alkaa selvästi pätkimään ja ei aina ole ihan kartalla. Appiukolla (64 v) on keuhoahtauma (40 vuotta tupakkaa, parhaimmillaan 3 askia päivässä). Lopetti kun lääkäri sanoin, että jos jatkat kuolet vuoden sisään. Muuten hän on skarppi ja hyväkuntoinen (toki keuhkojen kunto vaikuttaa, mutta kävelee ja pystyy toimimaan normaalisti). Kun heitä katsoo, vahvistuu oma ajatukseni siitä, että pidän itsestäni huolta. Vaikka perimä vaikuttaa, niin elitavoilla voidaan tehdä paljon niin hyvää kuin huonoa. Lapsille appi on hyvä esimerkki, " miksi ei kannata poltaa tupakkaa" , kun hän on kertonut, että siksi hän hengästyy helposti ja ei jaksa kävellä kovaa. Lapset (ainakin tässä vaiheessa) on vakuutettu täysin. Omassa perheessä olen saanut melko liikunnallisen ja terveellisen mallin ja sitä on helpoo jatkaa myös aikuisena. Yksi isoimmista motiiveista liikkua ja elää terveellisesti on se että haluan voida hyvin myös eläkkeellä. Tosin sekä äiti että äidinäiti ovat kuolleet 48 vuotiaana, terveellisistä elämäntavoista huolimatta, joten jos sen yli päästään...

Kiitos asuntokauppaonniteluista. Muuttopäivä on vielä avoin, mutta alustavasti saamme avaimet 3.9, joten aikaisintaan lokakuun puolessa välissä muutetaan.

Minun täytyy varmasti liittyä pupiin. Kaksi pihaa ja näyttää siltä, että molemmissa on tekemistä. Yläpiha on tosin enemmänkin terassi, mutta erityisesti näkösuojapuskia pitää uusia. Muutama tuija siinä näytti olevan, mutta melko huonossa hapessa. Alapihan aitapuskat pitää selvittää ja pitääkö ne vaihtaa. Täytyy varmaan kysyä myyjiltä, mitä puskaa siellä kasvaa. Näin syksyllä kasveja saa vissiin vähän halvemmalla.

Ankkis, minä olen myös ihmetellyt näitä uudisrakennuksia, joko ne on tosi hulppeita tai sitten pieniin neliöhin on tungettu monta huonetta.

Ynis, meillä lapset on tän kesän aikana aloittaneet jatkuvan tappelun, kinastelun ja riehumisen.

Yritän saada perheen pihalle. Onneksi tämä homma helpottuu oleellisesti ja aina ei tartte lähteä puistoon. Nyt tuntuu, että aina saa seisoa puiston laidalla. Uudessa kodissa on oman pihan lisäksi, taloyhtiön leikkipiha, jossa ainakin Otso voi hyvin jo olla.

Pilette

Vierailija
73/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin reipas kävely ja loppusuoralla taas kiipeäminen läheisen täyttömäen portaat ylös. Kannatti kirjotella tänne, siitä motivaatio!

Pilette, meillä appiukko käyttää alkoholia tosi vähän, eli joku plussa sentään. Mutta mua aina vaivaa, kun tuntuu, että vieläkin vois olla jotain toivoa helpottaa elämää, mutta huono kunto tietty lannistaa. Just tulevaisuus muakin mietityttää ja vähän jopa motivoi. Kyllähän sitä nykyään pärjää näinkin:)

Tosiaan, pensaita on ollut alennuksessa jo jonkin aikaa. Valikoimasta en tiedä. Minäkin mielessäni jo mietin pikaiseen kuvia kattoessa teidän pihoja:) Syksyllä saa muuten perennojakin tosi halvalla:)

Kysymys isompien äideille? Millaisissa sängyissä teidän isommat lapset nukkuu? Meidän ois tarkotus siirtää esikoisen jatkettava sänky pienemmälle ja ostaa esikoiselle kunnon sänky. Mutta netistä kattoessa jäi sellanen käsitys, että sänkyjä on tosi vähän tarjolla. Siis ihan oikeita sänkyjä. Onko kaikilla nykyään runkopatjat?

Ai niin, Tea. Eipä ole vieläkään hyllyt paikoillaan! :( Miehen aika on kyllä mennytkin tähän työhuoneen raivaamiseen, mutta vois kiinnittää ne hyllytkin viimein. Luulen, että homma kestää, kun on vähän kokemusta tollasesta ja hyllyt pitäis kuitenkin saada jokseenkin siististi seinään. Ehkä mies jänistää:)

Vierailija
74/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys, mikä on perenna? Olen ymmärtänyt, että se on yleisnimitys monivuotisille kukkapusikille. Olenko ihan pihalla? Ynis, saat mieluusti tulla vaikka paikan päälle pihoja suunnittelemaan, olen niin tumpelo ja kasvien valinta on vaikeaa. Mikä menestyy ja miten hoidetaan. Mietin jo, että pyytäisin ammattilaisen tekemään suunnitelman, vaikka se varmaan maksaa hunajaa.

Sisutuskysymys: sopiiko tiileen tummanpunainen? Olemme ostamassa uusia nojatuoleja. Divaanisohva on tummanruskeaa nahkaa ja löysin mieluisat nojatuolit ja ne sais myös punaisena. Eka ajattelin, että otan ne ruskeana, mutta toisaalta voisin ottaa muutaman väripilkunkin olkkariin. Nojatuolit tulee takan eteen, eivätkä suoranaisesti ole sohvan kaverina. Mutta mietin, että onko liikaa punasta ja oranssia, kun iso seinä on punasta tiiltä ja laittiakin jotain pyökkiä? Tosin, välittömästi nojatuolin vieressä on valkoiset seinät ja kirjahylly. Ja muutenkin meillä on vaalet matot ja verhot. Hmmm, pitäisiköhän mun laittaan teille kuvia spostiin, jotta osaatte antaa paremmin neuvoja?

Pilette, sisustusvimmmassa

Vierailija
75/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perenna= monivuotinen ruohovartinen kasvi, vai mitä? eli monivuotiset kukat kukkapenkissä.

Sataa kaatamalla. Miehen veljen synttärit pitäis olla mökillä. Toivottavasti siellä ei sada. Tässä kun on viime päivinä ollut tosi paikallisia kuuroja.

Pitää mennä tyhjäämään pöytää ja pakkaamaan esikoiselle tavarat alkuviikon lastenleiriä varten. Lisäks ens viikolla on " normaaliohjelmien" lisäks tiedossa vieraita ja viemöröinti alkaa. Ja varmaan miehen täytyy jo alkaa suunnitella töitään, kun työnkuva muuttuu aika lailla.

Viittiskö Ynis tai muu osaava lisätä Pilen pupiin, niin saadaan sitä muutenkin elvytettyä ja voidaan jatkaa juttua s-postissa. Mullakin on kuvia valmiina ja suunnitelmissa.

Tea. Laita ihmeessa s-postia.

Hommiin siis.

T@hti

ps. Join sitten sen sidukan ja otin palan jäätelöäkin :) Tuli samalla selväksi sekin, ettei kummoisempaa tarvi suunnitella vapaaviikkiksellekään, kun tuokin meinas humahtaa ;)

Vierailija
76/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden viikon loppulomani siis alkoi ja huomenna lähdetäänkin viikoksi mökille. Päästään taas ihan perusasioiden pariin kantamaan vesiä ja laittamaan ruokaa puuhellalla. Sähkötön viikko tekee kyllä tosi hyvää (toivottavasti ilmat vain suosisivat. Kaikenlaiset myrskyt hus pois!).

Hauska tilanne kun isommilla lapsilla on oikein kasa kavereita kylässä :) Ensin tuli tyttökaveri keskimmäiselle, sitten vielä yksi molempien poikakaveri ja lopulta vielä kaksoset, jotka ovat lähinnä esikoisen kavereita. Kun kaksoset tulivat, alkoivat kaikki aivan sponttannisti nauramaan, niin peräkkäin oli ovi käynyt :) Hyväksi onneksi olin juri paistanut pannukakun, joten olipa lapsille tarjottavaa. Nyt leikkivät kaikki lastenhuoneessa. Hiukan ahtaaksi käy, kun seitsemän lasta pyörii ympäriinsä...

Sänkyasiasta: Meidän isommilla lapsilla on kerrossänky, josta sängyt mahdollisuus myös irrottaa. Ihan oikeat sängyt siis, ei runkopatjat. Se on ostettu pari vuotta sitten Ellokselta (halpiskamaa siis :)) ja melkein tälläinen:

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=9447&product…

Päädyissä vain ei ole tuota muovijuttua, vaan metallinväriset matalat " kalterit" . Antsa nukkuu nykyään keskimmäisen vanhassa, jatkettavassa nuorisosängyssä. Esikoisella oli aikoinaan parvisänky, jonka alla pöytä, mutta se oli lopulta niin huonokuntoinen usemman käyttäjän jäljiltä, ettei pysynyt kasassa. Mies vei viime syksynä sen mökille, jossa siitä nikkaroitiin sänky.

Piti vielä sanomani jotain, mut en muista. palaan ehkä!

Saamuska♥

Vierailija
77/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan kivaa mut kyllä väsyttää!!

Anoppilassa ei käyty.Kun mies vihdoin päätti et voitas mennä ja siitä soitteli ni anopilla oli jo vieraita.Ois voiti mennä mut ei sitte silleen huvitanu..

Kävin pinoa lukemssa ja Onnen maljan join kera grillipihvin-nam!

Onnea,onnea Pile ja perhe :-)

Lauantaina oltii miehen kanssa kaksin Verlassa(vanha tehdas,nyt museo alue).Oli mukava reissu.Rauhallista ja hyvä ilma.Mies kuvas ja minä nautin auringosta ja kävin pikku putiikeissa.Siellä oli paikallisten käsitöitä myynnissä ja ostinkin ihanan puisen kissan(kerään niitä) ja yhden kesäkorun.Lopulta sain Enkelistä puhelimessa seuraa kun mies vaan kuvas ja kuvas....

Illalla sitten grillailtiin ja syötiin ulkona kera viinin :-)

Kyllä teksin niin mieli omaa pihaa.Kouvolan asuntoja taas katselin ja hinnat on 100 000e väehmmän ku mitä täällä on kateltu!!

Kouvolaan nyt ei palata,tästä läheltä asunto haluttatas mutta kyllä nuo hinnat laittaa lähikuntia miettimään...

Meillä onneks talon piha on sellanen et poika voi siellä ulkoilla ja kavereita on.Typykin on välillä jo hetken veljensä kanssa pihalla ollu esim.ku oottavat mua..et sillen ihan hyvä piha.

Minä en enää kirpparitouhua jaksa.Ennen lapsia paljonkin myytiin.Nyt Fidalle tai jos sattuu joku keräys olemaan ni sinne.

Tuo T@hden säilöminen on kyllä ihailtavaa.Minä laitan mansikoita ja äiti tuo pakkasaikaan mustikoita ja siinä se.On kyllä paljon,paljon mitä ei syödä et eihän niitä kai kannattas säilöäkään :-/

Tuota lasten kinaamistahan meillä on ollu jo pitkään!!!Se on niin rasittavaa,välillä alkaa jo heti aamusta!

Oonki tehny niin et jos telkkarin ääressä kinaavat ni heti telkka kiinni!

Jos kokoajan nahistelevat ni molemmat omii huoneisii leikkimää iteksee!Ainaki katkasee tilanteen!!Mut rasittavaa on!!!!

Autossa kans läpsivät toisiaa ja heittelevät leluilla.Kerran oli ihan hirvee reissu,kokoajan läpsimistä ja typy samalla potki mun penkkiä.

Kotona saivat kuulla kunniansa-olin niiiiiin vihanen!

Poika itkien pyys anteeks ja ku seltin miten vaarallista se on ku en pysty keskittymää ajamisee ni ainaki isommalle näytti jotain menevän perille..

Pojan sänky:

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productI…

Toimiikohan linkki?

POika ois tahtonu parven mut ku kävelee unissaan.Tuo on vähä korkeempi ja säilytystilaa löytyy.

Jokohan riittäs tarina?! ;-))

jatu

Vierailija
78/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry :-/

jatu

Vierailija
79/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin viestin ja kuvan ja tumpeloin tehokkaasti. Saitteko nyt vaan kuvan? Kivijalka on muuten korjattu kuvan oton jälkeen. Koitan palata asiaan paremmalla ajalla. suututtaa, kun pitää olla niin pöljä, ettei tuollaisia juttuja hallitse.

T@hti

Vierailija
80/83 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 3v ja kohta 6v samassa huoneessa ja isommalla pojalla on muuramen jungmanni sänky parvi jaloilla ja syysherralla muuramen jolla,jatkettava sänky.Ne sellaisena kulma kerros sänkynä=)

Meillä lapset on laitettu kerros sänkyihin,yläsänkyyn jo n3-4vuotiaana eikä ole vahinkoja sattunut.Isompien tyttöjen kerros sänky on unipuun kerros sänky.

Sekä muuramen että unipuun sängyissä on kunnon kokoiset turvalaidat ettei oo tarvinnut pelätä yöllisiä putoamisia.

Kun sänkyjä aikanaan etsittiin tuntui että lähes kaikki muut kerros sängyt oli huojuvia ja heiluvia(kun otti jalasta kiinni ja heilutti,koko yläsänky huojui)Ja vain nää yllämainitut tukevia.En tosin tiedä onko muita vastaavia nyt tullut markkinoille.Tämä vanhempi yhdistelmä joka on pojilla on 7v vanha ja tuoreempikin 5v vanha.Mutta hyvin on palvelleet eikä kamalasti kulumaa ole!

Mulla joku " mitä teen elämälläni" morkkis!

Tekis mieli opiskella...Tai sitten ei...

Jokseenkaan en saa itseäni niskasta kiinni ja nouse ylös täältä kotiympyröistä ja tee välillä jotain omallakin elämällä...

Vaikkei ihan juuri ajankohtaista pallottelen silti näitä juttuja.

Vuoden päästä syksyllä olis niin ihanaa aloittaa lähihoitajan opinnot!

Jaaha,esikko ei halua nukkua vaan kaipaa seuraa.Kortit esiin ja matsi käyntiin=)