Esinahka suuseksissä
Olen aiemmin ollut vain leikattujen miesten kanssa ja uusi on leikkaamaton. Kyselen nyt vähän hölmöjä, kun ei olla vielä sänkyasteelle edetty...mutta minulla ei ole hajuakaan mitä sille esinahalle täytyy suihin ottaessa tehdä? Meneekö se nahka automaattisesti taakse kun miehellä seisoo? Ei kai sitä nahkaakin oteta suuhun?
Auttakaa nyt naista mäessä, en halua vaikuttaa täysin aloittelijalta. Nahallinen vehje vaan on täysi mysteeri.
Kommentit (11)
Kiitos asiallisesta kommentista! Nahka siis aina vedetään taakse, se ei automaattisesti mene sinne kun miehellä erektio?
Vierailija kirjoitti:
Kiitos asiallisesta kommentista! Nahka siis aina vedetään taakse, se ei automaattisesti mene sinne kun miehellä erektio?
Riippuu ihan miehestä ja kullista, mutta yleensä menee taakse.
Osalla menee itsekseen erektiossa taakse, osalla ei. Yksilöllistä siis. Mutta ei muuta, kuin testaamaan :)
Kyllä se monesti liukuu taakse ihan itsestään, kun varresta vaan kiinni otat! Mukavia hetkiä!
Yhdynnässä esinahka rullautuu yleensä automaattisesti taakse kun penis työntyy emättimeen. Suihinotettaessa näin ei tapahdu ellei tee sille ahdasta tietä esimerkiksi painamalla kielellä penistä kitalakeen (ahdas suu antaa muutenkin parhaan tuntuman penikselle) . Muuten kannattaa kädellä vetää esinahkaa taakse kun penis viedään suuhun. Jos esinahka on terskan päällä, tuntuma on huomattavasti heikompi.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi, tämä vielä puuttuikin täältä...
Samaa mieltä, mut kaikkea ne jonnet näköjään keksivätkin.
Muista että terskan alapinnalla terskan ja esinahan yhtymäkohta on hyvin herkkää aluetta. Eli ei hampaita, mutta kieltä ja huulia kyllä.
Mä en kyllä tajua miten voi ottaa suuhun niin ettei hampaat yhtään osu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä tajua miten voi ottaa suuhun niin ettei hampaat yhtään osu.
Jos on hevosen hampaat niin varmasti osuu, mut normaalikokoisilla ei.
Eräällä miehellä oli paljon sitä nahkaa ja se peitti koko pään, mutta kun sitä veti alas päin niin sen alta paljastui oikein kiva vaaleanpunainen pää :P :) Yllätyin koska oli aiemmin ollut vain sellaisten miesten kanssa joilla nahat leikattu.
Nahka varovasti taakse vedettynä suihin. Sitten toinen käsi kullin varteen kiinni ja runkkailet välillä nahkaa hitaasti eteen taakse. Toisella kädellä hyväilet kiveksiä ja välillä peppua.