Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

** SYYS 04 Heinäkuun viimeistä kokoviikkoa **

23.07.2007 |

Viime viikolla kivankokoinen pino!

Keilin

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valokuvissa olen kunnostautunut vain tämän kesän kuvat laittamatta!!!

Opinto materiaali on tallessa! (valmistuin 2003 ja en ole avannut)

Vierailija
42/83 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipa taas levoton yö. pikkuinen heräsi ennen kolmea ja ei nukahtanut ennen kuin neljän jälkeen kun hain lopulta keittiöstä maitoa tuttipullon. Sitten isompi heräsi monta kertaa itkemään isiä, oli kai kamala ikävä (isi ollut taas paljon töissä, iltoja poissa) ja lopulta annoimme tulla viereemme isin kainaloon nukkumaan. Seuraavaksi alkoikin pikkuinen taas ynistä unissaan, piehtaroida yms. ja niin me kaikki neljä taisimme valvoa pari-kolme tuntiä yöllä¿. Nyt on sitten uniset silmät, ainakin äidillä.

Ihme tapaus kyllä tuo pikkuinen. Nyt tuli toinen hammas ekan vieraan ja se kai valvottaa. Myös motorisesti harjoittelee kai yölläkin, hän kun ottaa kävelyaskelia kun pidän käsistä kiinni, pitää käsivarsiansa suorassa ja siirtää jalkojansa. Ja koko ajan nousee ylös, sitteriä vsten, syöttötuolia vasten, keittiötikkaita vasten, stepperiä vasten¿. Siinä sitten seisoo ja huojuu vaarallisen näköisesti¿ Toivottavasti ei opi vielä kävelemään, vähän liikaa uusia taitoja pienellä aikaa! Ehtisi sitä sitten isompanakin kun on ehtinyt tulla järkeäkin vähän päähän¿

Syyspojalla kuivaksiharjoittelu ei edisty. Pitkään on jo käyty potalla, tietää että sinne pitäisi tehdä mutta vahinkoja sattuu tosi paljon vielä. Uhma ei helpota tätäkään hommaa yhtään kun aina jos äiti julkeaa ehdottaakin potalle menoa vastaus on tiukka ¿EI!¿ Ja 2 min päästä on lammikko lattialla¿.

Ohjeita kenelläkään? Tarravihko ei vielä käytössä, sitä olin ajatellut seuraavaksi kokeilla ellei tää muuten ala sujua¿

Meidän miehen pitäis jäädä lomalle ens viikolla mutta ellei sää parane katotaan jos siirretään vielä vähän. Mies pitää vaan viikon-pari joten ei viitsisi kaatosateessa niitä viettää. Mutta onhan loma aina lomaa, toisaalta. Muumeja ollaan kans menossa kattoon, turkuun ja naantaliin ja yyteriin jo säät sallii. Muu vielä vähän auki, ei kuitenkaan mitään ihmeellisempää tehdä, paitsi pihaan tehdään (tai teetetään) sellanen kivimuuri autotalin sivuihin. Aina sitä pitää joku projekti olla.. ;)

mitähän muuta mun pitikään kertoa¿ univaje syö aivot näemmä, en muista. Ainiin, katoitteko eilen inhimillisen tekijän? Oli aiheena ujous ja paikalla mm. Keltnkangas ¿Järvinen. Puhui viisaita, upposi muuhun kun tuo syystapauskin on kai jollakin tavalla ¿ujo¿, uusien lasten kanssa menee ihan lukkoon helposti. Nyt muistan taas etten liikaa yritä muuttaa häntä vaan annan ujoilla rauhassa. J Ja positiivinen sanoma oli että ujoille lapsille kehittyy hyvä stressinsietokyky, tutkitustiu paljon parempi kuin sosiaalisille tapauksille.

Palaan pinontarinoihin puuron jälkeen. Olipa muuten pitkäksi venähtänyt, lupaan lukea kun saan aamuteen eteeni. Alkupinkasta muistan että opintomateriaalin säilyttämisestä oli kyselyä, mulla vielä tallessa lähes kaikki. Osa autotallissa, uusimmat täällä sisällä. Pitäis roudata nekinalas, en kuitenkaan halua vielä hävittää¿ (huom. keräilijäluonne, säästän aina kaiken muutenkin)

Mut voikaa hyvin, nyt aamupalaa, nukuttiin tänään pitkään kun yö kerran valvottiin. Nälkä jo.

äitikuu, pikkuprinssi kohta 8kk ja syyspoju

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on taas tuntunut siltä, että kesä. Kivaa.

Spostissa on kuvia ja tietoa meidän asuntoprojektista. Ramikan naapuriin muutetaan ;-).

Käytiin lounaalla lasten kanssa nepalilaisessa (kun vielä voi) ja siitä on yli neljä tuntia ja edelleen olo on ( . ). Taidan lähteä vaikka kävelylle.

Päässä ei pysy mikää asia vain asunto, laina, muutto, päiväkotipaikat.

Pilette

Vierailija
44/83 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin kivoja uutisia spostissa juu :)

Tervetuloa vaan Piletti!!

Mää olen ollut töissä!! ma-pe klo7-15.00 viisi viiikkoa,plus muutama viikonloppuyö..

ja aivan poikki aamuherätyksistä :D

Nyt ensi viikolla palaudutaan normiin eli isi päivällä töissä

äiti iltaisin parina iltana viikossa.Nyt teen hoitajantöitä,syksyllä

ravintola.Oikeen kotiin soitettiin ja tarjotiiin esimies paikkaa!

Hitto pakko se on kokeilla,oli niiiin vaikeaa päättäää!!

Me vaihdettiin vanha auto uuteen ja ostettiin toinen vanha auto.

Ei mitää logiikkaa eihä :)

Miehen juttuja.Mutta uusi auto ihana,iso ja ilmastoitu yms herkut.

Ja tosi hyvä ajaa.Hondalla pääsee aina kotio!! :)

Tytöt voi hyvin.Hilma uhmaa-ja rakastaa!

Kirppu kävelee puita pitkin ja on kyllä niin kova emäntä et huh!

Kyllä pitää puoliaan ai jestas!!

Ensi viikonloppuna olis häät ja hautajaiset..

Jälkimmäisten juhlien takiakaan ei ole päässyt koneelle.

On ollut paljon surua,unettomia öitä.

Ei helpota vieläkää.

Hyvän ystävän menetin aivan liian varhain.

Mä olen aivan ulkona teitin kuvioista

Mutta voikaa Hyvin!!

Yritän ehtiä taasen

Oli kiva nähdä :)

Ramika ja Tylleröt

Vierailija
45/83 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuin kuvitella miltä tuntuu:(

Meidän neidit aamupäivän höpötti, että milloin mennään xxx-mummille. Tai millon mennään mummille yökylään. Ovat vissiin loman aikana tykänneet olla kotoa pois öitä (mökillä ja Saarenmaalla tähän mennessä). Soitin sitten äidille ja vein lapset iltapäivällä sinne yökyläilemään. Ensi maanantainakin äiti tulee lasten kanssa meille yöksi, kun mennään miehen kanssa Tallinnaan lomailemaan. Ajattelin silti, että ei kai se haittaa, kun lapset kerran itse haluaa ja pyytää mummille yöksi.

Kotona sitten leikkasin nurmikot ja taas tulin vihaiseksi taloyhtiön asukkaiden välinpitämättömyyden takia. Huoh! Pitäisköhän alkaa laskuttaa taloyhtiötä palveluksistaan:)

Ajateltiin miehen kanssa mennä syömään lähiravintolaan, kun kerran ilman lapsia ollaan kotona. Sen kauemmaksi ei kuitenkaan viitsi lähteä.

Pilette, millon teillä selviää menikö tarjous läpi, tai saatteko vastatarjousta?

T: Ynis ja työhuonetta raivannut mies

Vierailija
46/83 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan nostamaan pinon sen ansaitsemalle paikalle.

Taidna lähteä salille, jotta olis edes jotain muuta ajateltavaa. Tää vika lomaviikkon on kyllä mennyt nopeasti, vaikkei olla mitään tehtykään. Puuhamaahan oli tarkoitus mennä, mutta kukaan ei muista sitä, joten jätetään väliliin. Litsillä voi sitten käydä elokuussa, jolloin porukkaa ei ole niin paljon.

Nyt suihkuun ja punttikselle. Kyllä, en voi lähteä ulos, jos en käy suihkussa, tukka on niiin järkky. Lenkille voin lähteä lippis päässä :-)

Pile

Vierailija
47/83 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätit minut otsikollasi, meillä oli nimittäin eilen hääpäivä eikä tainnut kumpikaan muistaa (en minä ainakaan), mutta täytyypä onnitella äitiä ja isää tänään niillä nimittäin tänään hääpäivä!!! (nyt soitan kyllä miehelle että missä mun hääpäivä lahja viipyy :) )

Ramikalle kovasti jaksamista!!

Pilelle toivotan onnituneita kauppoja!

Äitikuulle parempia öitä!

Mari

Vierailija
48/83 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen vielä kertomaan meidän viimeisestä, nimittäin hammaslääkäri tässä yritän soittaa...

.... Aa tippui eilen portaista ja hampaasta lähti pala :(

tosin en saa ketään hammashoitolasta kiinni ja suostun menemään vain toiselle hammaslääkärille, kirjoittaiskohan ylilääkäri maksusitoumuksen!?

Mari taas

ps. tänään lähdetään mummulaani ja tullaan vasta huomenillalla eli oon netti pimennossa eli en voi enempää terrorisoida ennen huomisiltaan

Vierailija
49/83 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa viikonloppu (herkkupäivä!), aurinko paistaa, lapset oli kodinhoitajan kanssa puistossa ja päästiin miehen kans käymään kaupungilla. Löysin hameen 6¿ ja vyönkin, Nekulle Stockalta sellasen jättiponin jolla kävelytuoli ja leluja (puhuu ja kävelee). Oli vaan 15¿, alkup. hinta 40¿!! Tää on sitten lahja, jonka oravavauva antaa, kun Nea vihdoin huomenna vie tutin.. vähän hirvittää, miten unien käy!

Mari, voi ei hammasta! Toivottavasti saitte ajan! Kyselit äänijutuista, niin Nea menee nyt elokuussa mun kans lapsipsykologin luo sitten näiden pelkojen takia.

Pile, ONNEA, ihanalta kuulostaa asunto!

Meillä ollut murhetta Minin mahan kanssa. Eilen oli itku hirveä, kun Mini yritti tehdä kakkaa, mikä ei mahtunut tulemaan. Ollaan 2 peräruisketta jouduttu antamaan, vatsa niiiin tukossa. Jätin soittopyynnön Ruusulaan, oma allergialääkäri lomalla, mut on taas sellanen olo, et en tiedä mitä tehdä noiden ruokajuttujen kanssa jne..

Opiskelumateriaalit: 3 vuotta sitten muuton yhteydessä heitin lähes kaikki menemään, kun mitään niillä en oo tehnyt ja tilaa vaan vei. En oo kaipaillut! :)

Ostettiin eilen uusi imuri. Oisin niin halunnut illalla alkaa imuroimaan, kun tultiin Itiksestä kotiin, mut lapset oli pakko saada nukkumaan. Nea ei taas nukkunu päikkäreitä ja tänään heräs kuudelta taas, en kestä! Nyt onneks taitaa nukkua, on hiljaista.

Ramikalle lämmin halaus ja paljon voimia elämään surun kanssa! :-(

Aialle jaksamista! Toivottavasti mieli kohenee ja saatte miehenkin kanssa asiat sujumaan. Arki vauvan kanssa on muutenkin rankkaa, niin siihen ei muita murheita päälle kaipaisi. Täällä ollaan kuulolla kaikki! Tule vaan purkamaan mieltäsi!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
50/83 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arki alkoi eilen:mies läks töihin,minä siivoisin ja pyykkäsin.onneks illalla pääsin opiskelukaveria tapaamaan.Hän on ollu vuosia ulkomailla ja nyt päätyny Helsinkiin.Oli tosi kiva rupatella :-)

Nyt oon pakkaillu,lähetää Kouvolaa viikonlopuks ja poika jää sitten sinne.

En tiedä käydäänkö anoppilassa ollenkaan.Anoppi on mieheltä pyytäny anteeks riitaa ja he on sopinu,mut en tiedä vielä käydäänkö siellä.poika saa kuitenkin mennä sinne..

Työt ahdistaa...PAikkoja on mut ei sellasta oikeeta.En taho vuorotyötä ja tälläpalkalla en mitää 2tuntia päivässä työmatkaa!

Työkkäristähän mä päädyn johonki vanhustenosastolle tai kotihoitoon,niitä on eniten ja kumpikin on todella Ei kiitos!

KEikkatyötäkään ei pidemmän päälle jaksa,ku ei tiedä et minne menee ja millon menee....

Oikeesti täst loppuajats ei voinauttia ku aika menee vaa stressii!Tuntuu et pää hajoo!!!

Voi pikku Miniä :-( Toivottavasti helpottaa!

Ramikalle halaus ja hurjasti jaksua!

Pakko jatkaa pakkaamista et päästäs lähtee...

jatu

Vierailija
51/83 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki päivät on samanlaisia, paitsi pitää muistaa kauppojen aukioloajat, jos tarvii jotain hakea.

Mulla on jo 4 isoa kassillista kirppiskamaa sen lisäksi mitä kodinhoitohuoneen nurkkaan on jo kerääntynyt. Tulee muuten aika isojakin tavaroita, joten miten ikinä mahdutan ne yhteen kirppispöytään. Kahta pöytää en kyllä viitsi maksaa. Mielummin pidän yhtä sitten pitempään. Nyt kun keksisin minne säilön kaiken odottamaan noin kuukaudeksi:) Työhuonekin saatiin sen verran siistiksi, että on vähän tympeää tänne nurkkaan tunkea kasseja.

Lapset jaksaa taas innolla leikkiä, kun yhden yön olivat pois kotoa. Me syötiin niin myöhään lounasta miehen kanssa, ettei ole kauheasti ollut vielä nälkä. Eilen vaaka itse asiassa näytti aika rohkaisevia lukemia lomasta huolimatta. Nyt kun sais itsensä pidettyä kurissa. Menkat, kuuma yläkerta ja siivous sai ainakin hien virtaamaan päivällä. Tuntui tää Suomenkin kesä hyvin helteiseltä:)

Menisköhän vielä laittamaan pesukoneen päälle. On sekin laulanut tällä viikolla aika paljon.

T: Ynis

Vierailija
52/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla alkoi pippalot kaksi kerrosta meitä ylempänä. Meidän yläkerran naapurit lomalla. Jytä kuului niiin kovaa, kun ois tullut aivan yläpuolelta. Joskus yhden aikaan mies soitti poliisit ja kuvittelin, et loppuyön saa nukkua rauhassa. No Mini heräsi sit toistamiseen. Neljältä uusi herätys, Mini ei nukahda, vaan valvoo puolitoista tuntia, mies välillä kantoi kun alkoi huutamaan. Nukahti ehkä puoli kuuden aikoihin, heräs kuuden jälkeen sit molemmat tytöt. Aaaaargh!! Olisin niin halunnut nukkua! En tiedä, vaivaako Miniä hampaat vai maha.. Mut ootan et se KASVAISI ja nukkuisi ehkä joskus. Allergialääkäri kun oli lomalla, soitti sitten toinen lääkäri, joka ei ruoka-altistuksiin osannut mitään kommentoida. Mut kehotti antamaan vielä tänään ja huomenna peräruiskeen Minille, et vatsa saadaan taas toiminaan.

Nea istuu tossa ylipirteänä ja vaatii kirjan lukijaa, ois jo puistoon menossa. No pitää mennä. Eiliset suklaat houkuttelee kaapissa.. Mitähän sitä tänään tekis. Jotenkin tympii koko päivä. Parempaa mieltä muille.

Enkeli1 ja Nea+Mini

Vierailija
53/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppunen heräili seiskalta eikä millää laittanut takas nukkuu.

Mä kävin ehkä kahden aikaa nukkuu,oli jotenkin yliväsynyt ei tullut uni.

Hilma nukkuis viekäkin mut kävin herättelee pikkukakkoselle jos sit otettais päikkärit koko jengi.

Isi on polttareis,lähti ennen seittemää.Aika pitkä päivä tulee.

Opiskelumateriaalit on tallessa.Pitäis käydä läpi ja heittää mäkee osa.

Yritä Enkeli säkin ottaa päikkärit,niin jaksat! Kahvia ja suklaata vaan se piristää :)

On niin syksyinen keli!

Hilmalla on kaikki pitkäthousut lyhyitä lahkeista

ja 98cm on vyötäröltä isoja.

Pitäis lähtee metsästää pöksyjä ja itselleni tarviin jonkun menon ensi lauantain häihin.

Nyt jos alkais

Olis haaveissa pestä pari ikkunaa ja lähtee torille,kaupoille.

Sit ajattelin tehdä kaalikääryleitä namskis :)

Hauskaa Päivää kaikille!!

Ramija ja tyttelit

ps.

Kirppunen ei muuten millää tee hampaita lisää.

Sillä raukalla on vasta kaksi alhaalla ja ensi kuussa 1vee tulee täyteen!!

Nyt se on kyll ollut tooosi kiukku,josko?

Vierailija
54/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan maanantaille tuntui kun poljin aamulla töihin. Sen siitä saa kun on arkivapaat:) Kyllä muuten nukuin levottomasti yön. Se kuuluisa liskojen yö.

Mehän oltiin torstaina miehen kanssa lähdössä helteisessä säässä pyöräillen kaupungille iltasella. Siinä auringon paahtaessa pelattiin alfabetia omalla terassilla ja sanoin, että olishan se toisaalta kiva, jos täällä olis muitakin meidän seurana. Sitten laitoin puoli viideltä viestiä mun serkulle, jonka kanssa oli puhe heinäkuun aikana käydä ulkoilemassa. Hän sai miehensä kanssa meidän häissä 3-v sitten tehtäväksi tarjota meille illallinen:) Aamupäivällä jo ajattelin, että pitäiskö tekstailla niille mutta se jäi. No, eipä ollut myöhäistä vielä iltapäivälläkään. Pian sieltä soitteli ja sanoi miehensä ajatelleen samaa asiaa aamulla, että lähdettäisköhän me rimpsalle. Epäilivät kuitenkin, saadaanko Onnille hoitajaa, eivätkä siksi sitten kyselleet:)

Niin me suunnattiin serkkuni luo, syötiin ja juotiin hyvin ja oltiin kaiketi neljän aikaan kotona. Kaupungilla ei siis edes oltu. Kivaa oli näinkin!!! Miehen kiva olo jatkui piiitkälle iltapäivään;)

Jepulis. Tässäpä tätä. Apuva, se tarha alkaa pian.

T-P

Vierailija
55/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma on kyllä tehnyt tehtävänsä. Minä en ole aikoihin tiennyt päivistä yhtikäs enkä mitään. Nyt kyllä alkaa työnalku tuntumaan. Herään todellisuuteen. Pitäisi suunnitella koko lukuvuoden kokonaisuudet, tehdä gradu loppuun sekä orientoitua vuoden mittaiseen loppurutistukseen, jotta saisin puuttuvat historiankurssit yms. tehtyä työn ohessa loppuun. TAitaa tulla hikinen vuosi. Toisaalta onneksi luokka ja työyhteisö ei vaihdu.

Kepsu olisi joka päivä menossa uimaan. Meidän äidin lähellä on sellainen ulkoallas (vai mikä se niiden oikea nimi onkaan) leikkipuiston yhteydessä. Kepsu oli siellä aivaaaaaaan fiilareissa. Olisi ihanaa jos täälläkin olisi sellainen. No, kuusijärvellä ollaan kyllä pulikoitu päivävä jos toisenakin. Enemmän tuo oleminen painottuu tosin kahlailuun. Heti tulee hytinä jos on vähänkään tuulista. Muutenkin on niin helpottavaa kun reissut mökeille ovat huomattavasti helpottuneet. Leikkikoneena täytyy toki olla, mutta jotenkin on niin mukavaa puhailla pienen kanssa. Metsäretkilläkin on ollut innolla mukana. MArjasaaliit ovat kyläl hieman kärsineet maakarin läsnäolosta.

Ramikalle lähetän suuren halauksen ja Piletin kuulumisia odotan innolla.

Ihailen tuota kirppisaktiivisuutta. Itse olen tunkenut kamaa kellariin, kavereille ja UFFille. En jotenkin jaksa panostaa kirppuiluun.

Jaahas, Painun tekemään kielikorjauksia graduun. Kiitos ja Hali niiden tekijälle!!!!!!!

hk

Vierailija
56/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime perjantaistahan ollaan käytännössä oltu kotona. Maanantaina oltiin kyllä Puuhamaassa ja keskiviikkona olin sielä Sellossa, mutta muuten aika mennyt kotona. Ollaan kyllä saatu täällä aikaseksikin ja lapset on välillä olleet mummolassa eli saaneet vaihtelua. Itsellä on vaan jotenkin sellainen olo, että tarvis jotain aikataulua päiviin. Nyt menee aamupäivät ihan venyessä ja lounaaseen mennessä ollaan suunnilleen käyty vasta aamupesulla. Tänään on mua väsyttänyt ihan tolkuttomasti, vaikka paljon olen loman aikana nukkunut suht hyviä yöuniakin. Eilen katoin telkkaria melkeen puoleen yöhön, mutta limulinjalla olen kyllä ollut, eli krapulasta ei tosiaankaan ole kyse. Luulen, että on siis tullut joku lomaturhautuminen. Pitäis päästä tekemään jotain muutakin, kuin kämpän raivausta joka ei lopulta edes näy missään (ainakaan kovin paljoa). Viime kesänähän järkättiin lastenhuone uudelleen, kun pienempi siirtyi vasta sinne nukkumaan ja se tuntui ja näkyikin jossain. Nyt vaan valmistellaan tulevaa syksyn uutta huonejärjestystä. Vähän himottaiskin päästä huonekalukauppoja kattelemaan ja Ikeasta pitäis saada kodinhoitohuoneeseen yksi lisähylly. Innostaiskohan se yhtään, jos sais aikaseksi.

Yhtä pötköä kirjottelen näköjään. Lapset on sängyissään, kun tarvitsisivat vähän lepoa välillä. On päiväunet jääneet vähiin loman aikana. Mutta kauhea hilluminen sieltä vaan kuuluu. En tiedä mitä pitäis tehdä. Miehen kanssa käytiin turhautuneita keskusteluja äsken jonka jälkeen mies lähti laittamaan isälleen vanhaa kannettavaansa kuntoon.

Puhuttiin myös siitä, että mitä vaatis molempien saada kuntoilu vähän tärkeämmäksi asiaksi elämässään. Kysehän on kuitenkin vaan valinnoista. Aina on syitä, ettei ehdi/pääse/jaksa. Jotain olen saanut sentään aikaseksi, kun välillä olen töihin polkenut pyörällä. Mutta kun olen itsekin herännyt ajattelemaan, että nyt on vielä mahdollisuus alkaa huolehtia terveydestään. Appiukolla esim. se alkaa jo olla aika myöhäistä, tai lähinnä liian hankalaa (laihduttaa ja koittaa liikkua, kun on jo liian lihava ja huonokuntoinen ja sairaskin). Mua pelottaa, että kuinka kauan appiukko tossa kunnossa enää jaksaa. Silti tuntuu, että olen yksin ajatusteni kanssa. Mieleltäänhän appiukko on kyllä virkeä, mutta flimmeri edelleen kai päällä, hyytymisarvot pysyy just just kurissa, lonkka ja hengästyminen estää lähes kaiken liikkumisen. Istuu ja hommailee omiaan ja syö liikaa, vaikkei ihan mahdottoman epäterveellisesti kuitenkaan. Millä estää mies pääsemästä tohon jamaan? Samat geenit kun omaa selvästikin. Mies vielä näillä tän päivän mielialoilla syö silleen, että kerta kiellon päälle vaan. Nyt meni siis anoppilaan jossa aina tyrkytetään syötävää ja mieshän kyllä syö. Ja just äsken valitti liikunnanpuutetta.

Tulipa alavireinen viesti, mutta kuvaa tän hetkistä olotilaa.

Pile, joko tiedätte???

Vierailija
57/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua TYLSII! Huoh!

Sen tulin vaan kertomaan ja nyt menen herättämään pienen päiväunilaisen (kiva aika nukkua päiväunet).

Vierailija
58/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme asunnosta vastatarjouksen, joka oli kaikkia odotuksia alhaisempi. Iloisella mielellä hyväksyimme ja ensi viikolla allekirjoitetaan kauppakirjat. Mies lähti hakemaan kuohujuomaa. Nyt sitten suunnittellaan ja sisustetaan :).

Minusta tulee maalainen (!). Olen aina asunut kaupungissa (tosin lapsuuden lähiössä) ja meren tai ison vesistön äärellä. Viimeiset 11 vuotta olen asunut kaupungin keskustassa. Nyt lähellä on vaan muutama lätäkkö.

Nyt syömään ja juhlistamaan uutta omaa kotia!

Pilette

Vierailija
59/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että muutos on melkoinen ja toivottasti emme kadu!

Vierailija
60/83 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen päättänyt odotella seuraavaa drinkkiä maanantaiselle Tallinnan reissulle saakka:) Ihan vaan kalorisyistä:)

Meillä on muuten tytöt autokiellossa maanantaihin. Tänään päivällä alkoi kyllästyttää ainainen riita ja hösellys autoista, joten menin rauhallisesti ja keräsin autot koriin ja vein pois. Lupasin takaisin maanantaina, kun mummi tulee hoitamaan lapsia. Olen jo pitempään miettinyt autolakkoa lapsille, että leikkisivät välillä jotain muutakin. Hyvää tekee!