Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤@¤ MARRASMURUJEN VIIKKO 30 ¤@¤

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitä reilu viikko mennä hurahti mökillä! Helteitä ei ollut, mutta eipä satanutkaan ihan liian usein. Lapsilla oli hauskaa, mutta äipän univelka ei vajennut yhtään. Nyt sitten puretaan pyykkikasseja!

Täällä kuumeillaan kovasti. Tai siis minä kuumeilen... Mies meinasi, että " et kai sinä vielä niitä enempää aijo tehdä!?!" ...joo... ja heti perään " Sitten kyllä pitää se ' lestadiolaismalli' hommata, kun on tuo auto jo täysi eikä siihen enää mahduta" . Eli tiedä sitten miten oikeasti ajattelee. Jokatapauksessa, kunhan kuukautiset alkaisivat, niin voisi jotain tapahtuakin. Ihmettelen kyllä teitä, jotka olette niin hedelmällisiä, että on vain nippanappa se vuosi eroa lapsilla. Täällä ei tosiaan kuukautisista vielä tietoakaan... Toisaalta en niitä kaipaakaan riesakseni, mutta... ;-D Töitä pitäisi vaan nyt heti löytyä, jotta se neljäs lapsi taloudellisestikin olisi " luvallista" . Siinäpä siis jo vastaus siihen töihinmenoon... mennään heti, kun löytyy!

Tiiti on nyt sitten alkanut peppukiitämään! Vallan veikeä näky :-) Ja mökillä päätti urakalla ruveta taputtamaan kaikelle mahdolliselle. Neiti on nykyisin melko aurinkoinen. Mahtaa elämä maistua taas mukavalle sen tosi rajun vesirokon jälkeen. Hiukan olen huolissani, jääkö neidille ikuiset arvet, sillä jälkiä on aivan valtavasti edelleen... Niin, ja hiukan jopa viikon aikana " opittu" syömään. Siis ' hiukan' . Yöllä nukutaan about 21-07 ja herätään usein tisulle. Päivällä nukutaan periaatteessa parit unet. Tarvittaessa kolmannet minitirsat.

Mitäs muuta... Joo, olen aika vakuuttunut, että neitimme osaa puhua ;-P Sellaista tekstiä vaihdellen tulee. Ja yksi hehkutettava " taito" on potalla käynti. Pisut tulee lähes aina, kun potalle laitan. Eli jos hätä on, niin näyttää Tiiti tietävän, mikä idea potalla käynnissä on. Lirauttaa meinaan heti pisut ja sen tehdessään " ilmoittaa" siitä kuuluvalla pulinalla ja itseensä tyytyväisellä ilmeellä ;-P

Nyt painun pyykkirumbaan takaisin! Palailen taas, kun kerkiän ja jatkelen sitten muita kuulumisia :-)

Ihanaa viikonvaihdetta Muruset!

TalviSalama kera nukkuvan trion (kyllä tähän aikaan pitääkin...)

Vierailija
22/25 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltii tänään ekaa kertaa pyöräilemässä. Ihan hauskaa oli vaikka vähän kastuttiinkin. Poika alkoi loppumatkasta väsymään ja meinas tulla kiukku, mut muuten ihan ok.

Kun päästiin kotiin, niin konttasi omaan huoneeseen ja kun nostin hänet sänkyyn, niin sammui kuin saunalyhty =o)

Vili seisoi eilen muutamia sekunteja ilman tukea! (vai kerroinkohan jo?)

Huomenna " vietetään" sitten 8kk päivää, meneepä aika vauhdilla.

Ei ole vieläkään menkat alkanut, joten edelleen odottavalla ja toivovalla kannalla ollaan.

TalviSalama: mukaan vaan kuumeilemaan, kerätään taas remmi kokoon ;o)

mam80

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollut " pieniä" tietoteknisiä ongelmia koko viikon...joku himputin virus tuli koneelle ja vasta eilen saatiin se poistettua tai mein yx kaveri sai...ukolle pidin kauheen puhuttelun että kattoo hiukan millä sivuilla netissä oikeen vierailee...=)!

Kanelisokerille kamalasti tsemppiä seuraavaan kiertoon=)! Ja Mam80 kans kuumeilee...voi vitsi...tässähän tulee itellekkin vauvakuumetta kohta...=)! Mutta jospa sitte ens kesänä vasta...

Galluppeja...

Kasvimaa...meillä ei oo muuta ku muutama marjapuska mistä lahjotetaan marjat vuosittain naapureille, me saadaan mehut mun mummulasta ni pääsee ite vähemmällä, heh heh=)!

Vierastamisesta...meillä ei mun mielestä varsinaisesti oireita näkyvissä, ainoostaan kovin tummat miehet saa pojan suun irvistään ja silmät rupee hakeen äippää.

Automatkoista...meillä poika ainakin toistasex on viihtynyt ihan kivasti autossa,kuljetaan aikas paljon autoillen viikonloppuisin ku kierretään noita pojan isovanhempia läpi. Ens kuussa olis EHKÄ tarkotus lähtee tonne Vuokatti/Sotkamo akselille ja sinne tulee kilometrejä joku reipas 600, mutta mua ei ainakaan " pelota" lähtee ton mein ipanan kanssa. Toki meillä varmaan auttaa sekin, että takapenkin selkänojassa roikkuu jos jonkinmoista lelua,kirjaa yms. ni saa niitä katella ja leikkiä niillä jos ei nuku.

Mieluisimpia pahantekoja...hmm...lähinnä verhot, kaikki laatikot, DVD-soitin + levyt ja oikeestaan kaikki maholliset paikat on vaarassa mihin pääsee tolla kävelytuolilla=)! Niin ja kukat on kans tosi kivoja, ne mun täytyykin siirtää kaikki kohta johonkin ku ovat lähes kaikki myrkyllisiä...

Sormiruokia meillä on ollu lähinnä maissinaksut ja kurkku. Poika on niin paha sihtikurkku että mä epäilen että se vielä armeijassakin syö sosetta...=)!

Töihin en oo menossa ku korkeintaan ens vuoden alussa,siis jos löytyy joku työpaikka. Mutta just vein kotihoidontuki laput Kelaan ja tarkotus olis siis olla siihen vuoden vaihteeseen ainakin kotona.

Mitähän muuta...Meillä on nyt sitte poitsulla 6 hammasta=)! Neljä ylhäällä ja kax alhaalla, hauskan näkönen ku hymyilee...hih hih...=)! Nyt ollaan jo hiukan opittu istumaankin ilman tukea, syömiset onnistuu jo täysin syöttötuolissa mutta sitte ku tarttis vaihtaa asentoo ni muksahtaa kyllä selälleen...ni kaipa sekin siitä joskus hallitaan.

Mutta nyt on pää taas tyhjä...moikka=)!

Tiitiäinen78 ja nukkuva Jansku 8,5kk

Vierailija
24/25 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempityksistä, olette kyllä tosi ihania kaikki tyyni :) Onneksi tuo häränkurkkuvuoto alkaa olla lopuillaan jo. Alkoi jo siinä määrin huimaamaankin, ettei paremmasta väliä. Rautakuuri lienee paikallaan.

Mam80: oletkos tehnyt lisää testejä. Nuo haamut ovat kyllä ihan plussia, jos se haamu siihen testiin siinä muutaman minuutin kuluessa tulee...niin, että tsemppiä nyt vain ja kovasti toivon, että viivat vahvistuisivat.

Tiitiäinen: hyvä, että saitte sentään koneen kuntoon. Minullekin tuli joku palomuuri-ilmoitus Troijan hevosesta tässä yhtenä päivänä, mutta onneksi virusten torjuntaohjelma esti pöpön pääsyn koneeseen. Inhottavia nuo virukset.

" Pahanteosta" piti vielä kirjoittaa: Meillä Aino syö sähköjohtoja, roikkuu verhoissa ja repii kaikki lehdet silpuksi. Siinä kaikki " paha" mitä neiti tekee. Olen antanut hänelle yhden lehden ihan omaksi iloksi ja noita sähköjohtoja joudun koko ajan ottamaan pois käsistä ja suusta. Verhoja olen antanut " tomuttaa" ihan vapaasti.

Kun sanon EI niin neiti vain hekottelee...(taidan olla varsinainen " auktoriteetti" :)). Hän onnistuu myös saamaan itsensä kaiken maailman hantaakeihin kiinni. Yhtenä päivänä poistin muovikassin ( en tajua, mistä hän senkin oli löytänyt) sangan kainalosta ja toisena irrotin sitterin kangaskahvan nilkan ympäriltä. Ihme megamagneetti noihin hantaakeihin tuolla meidän tytsyllä on. Enkä kyllä hetkeksikään voi häntä silmistäni jättää.

Aino on oppinut nipistämään. On tosi kivaa kun hän yhtäkkiä oikein voimiensa takaa nippaisee käsivarren " Alleista" kiinni...nipistely on lempipuuhaa ja hän nauttii aiheuttamastaan kiljaisusta, oikein tarkistaa, tuliko nipistys perille. Katsoo samalla veikeästi silmiin... Millähän tuonkin tavan kitkisi pois? Kai se on tätä pinsettiotteen harjoittelua, mutta oikeasti, voisi tehdä sitä esineille, eikä toisten iholle...olen ihan mustelmilla. Raapii myös inhottavasti kaikki kohoumat iholla ihan verille.

Tiitiäinen: sihtikurkku meilläkin on...itse kyllä vetelee jos minkäkinlaisia kokkareita suuhunsa leipää, kurkkua, maissinaksuja jne. mutta auta armias kun laitan lusikallisen suuhun 8kk ikäisille tarkoitettua rakeisempaa ruokaa. Hyvä, ettei vielä ole tarvinnut soittaa ambulanssia paikalle, mutta mielessä on monesti kyllä sekin käynyt...

Eilen oli taas kiva vierastuskohtaus kaupassa kun vanhempi naisihminen tuli kutittelemaan paljaita varpaita ja toi nenunsa muutenkin liian lähellä sekä kehtasi jopa puhua meidän " Kleopatralle" ...jestas mikä huuto tuli, neiti ihan loukkaantui. Noh, ehkä minäkin olisin, jos joku ventovieras ihminen olisi tullut ihmettelemään varpaitani ja vieläpä koskenut niihin...tosin tiedän, ettei niin vain tule koskaan käymään kauppareissuilla :p

Tuli nähtyä eilen myös akrobatian huippusuoritus. Kokeilkaapa itse: raapikaa isolla varpaalla korvaa ;) Aino teki eilen niin imiessään rintaa...vailla parempaa tekemistä ilmeisesti :)

Nyt pitää lopetella. Esikoisella on tänään kaverinsa synttärikemut ja niihin pitäisi pukeutua Milla Magiaksi...lahjakin on vielä paketoimatta...

Kanelisokeri

Vierailija
25/25 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä lisää testejä ole tehnyt, ei tosin menkatkaan ole alkaneet.

Täytyy ensi viikon loppupuolella tehdä, jos ei mensuja sitä ennen kuulu.

Oletteko lukeneet sitä polemiikkia, kuinka birgit2 läpsii vauvaansa? Voi luoja, miten yhdestä väärästä sanasta voi saada ison keiton.

Olin jo päättänyt, etten siihen lusikkaani sotke, mutta pisi jo niin vihaksi tuo muiden syyttely, että oli ihan pakko käysä kommentoimassa. Onneksi täällä ei kukaan syyttele/arvostele toista siitä, kuinka toiset hoitaa/kasvattaa lapsiaan. Raivostuttavaa tuollainen saivartelu, tai sitte minä olen vaan niin vanhanaikainen ja suurpiirteinen äiti =o)

No ei siitä enempää..

Syömisistä: meillä on myös ajoittain sallaine sihtikurkku, ettei paremmasta väliä. Varmaan viikon verran on ollut taas hyvinkin tiheä sihti.. Eilenkin sain syötettyä ehka 4 lusikallista ruokaa, jokainen meni yökkien alas ja koko episodi päättyi kaiken syödyn ruoan oksentamiseen. Kuitenkin esim näkkäri ei tee tiukkaa ollenkaa =o) Tänään taas söi ihan ilman mitään yökkimisiä.

Mitähän muuta oli mielessä...

Ainii.. Minkä kokoisia vaatteitä teillä on lapsilla käytössä? Mua taas harmitti, kun niin paljon on ihania vaatteita jäänyt pieneksi. Nyt menee enää osa 74 senttisistä (tietysti vaatteessa ja vaatteessa on eroa) ja joitakin 80 senttisiäkin on jo käytössä.

Nyt tiskikoneen täyttöön ja keittiön siivoukseen

mam80