Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Minkä ikäisten miesten päät kääntyvät sinua päin useimmiten? Minkä ikäinen itse olet ja pidätkö itseäsi kauniina?

Vierailija
21.07.2007 |

Minä olen 33 v ja noin nelikymppiset näyttävät vilkuilevan useimmiten. Sitä nuoremmille (alle 30) olen ehkä liian mummo. ;) Viisikymppiset katsovat joskus myös, mutta yleensä vain ns. säälittävät tapaukset. :D

t. hoikka, kaunis, mutta hieman ujo 33-v

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26, näytän kai ikäistäni nuoremmalta kun henkkareita kysellään alkossa ja baarin ovella. En tiedä miksi vedän tuon ikäluokan äijiä puoleeni, ilmiö on ollut valitettavasti olemassa jo 10 vuotta... kertoisipa joku miksi?? Itellä kiinnostusta on kyllä vain omanikäisiin!

Olen lyhyt, normaalipainoinen, en erityisen nätti, vähän rock-tyylinen...

Vierailija
2/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä 31vee . . .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täysin eri tyylinen.

Selitykseksi sanoisin, että 45-65v käppänät katsoo ihan kaiken perään mikä liikkuu. oli niillä vaimo mukana tahi ei.

Vierailija
4/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myöhäinen lauantai-ilta ja olin koiran kanssa lenkillä, kun jotkut noin parikymmpiset pojat alkoi viheltelemään ja huutelemaan perään. Joku heitti: " Mitä noin hyvännäköinen muija viettää lauantai-iltaa koiran kanssa? Lähe meidän kanssa bilettämään!"

Tokaisin siihen, että kotona odottaa mies ja kolme lasta.

Pojilta loksahti suut auki. Yks nauro: " Väitäksä, että sä oot jonkun äiti?!"

Ikää mulla 31.

Vierailija
5/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 32.

En ole koskaan pitänyt itseäni minään miesmagneettina, joten olin kovin otettu, kun miespuoliset työkaverit kehuivat ulkonäköäni äitiyslomalta palattuani. Käyttipä joku hiprakassa sanaa babe. Työkaverit ovat ikätovereitani.

Vierailija
6/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin kun ko ikäluokan miehet saa viinaa, käytöstavat hukkuu sen siliän tien. (Ainakin minua ällöttää, kun oman isän ikäinen viiksivallu käy perseeseen kiinni ihan tuosta vaan...)Sitten nussittaisiin vaikka kuollutta pulua, jos sekään antaisi. Tai sitten minä olen niin kammottavan näköinen, että arvelevat minun antavan kelle vaan :D

*2

Vierailija
7/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

*2

Vierailija
8/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 35-vuotias - mieheni :) Itse olen 33v.

Eipä paljon muut kattele...tai en ainakaan ehdi huomata, eikä paljon kiinnostakaan.

Vierailija
9/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tällainen 4-kymppinen ja olin siis eilen tulossa töistä kotiin kävellen, kun takaa päin tuli ja ohitti minut sellainen joku alle 2-kymppinen mopopoika, joka ohitettuaan minut käänsi päätään ja katsoi pariin kertaan tosi uteliaan näköisenä. Luuli kai selkäpuoleni perusteella minua 2-kymppiseksi ja sitten naamapuolelta huomasikin minut paaaljon vanhemmaksi... =D

Kyllä minua naamanikin perusteella usein pidetään noin 3-kymppisenä, olen normaalipainoinen ja käytän sellaisia " iättömiä" vaatteita, en mitään liian nuorekkaita, mutta en tätimäisiäkään. 3-kymppisenä minua luultiin 2-kymppiseksi ja 2-kymppiset yrittivät aina iskeä, nykyään sentään perään katselevat yleensä yli 3-kymppiset...

Vierailija
10/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

3-kymppisenä minua luultiin 2-kymppiseksi ja 2-kymppiset yrittivät aina iskeä, nykyään sentään perään katselevat yleensä yli 3-kymppiset...

kun eräs puolituttu 21-v. yritti kovasti iskea baarissa. Se oli paitsi imartelevaa, myös jotenkin hellyttävää. ;)

ap (33 v)

Vierailija
11/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorekas olen kyllä, pieni ja hento ja lapsenkasvoinen joten nuo nouret poijaat saattaa luulla nuoremmaksi kuin olen.

Vierailija
12/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naurattaa välillä. Nyt kesällä kun on aurinkolasit niin nuoret kollit ei näe naururyppyjä ja naurattaa kun vilkuilevat kiinnostuneina. Baarissa yleensä itseäni nuoremmat yrittävät iskeä. En miellytä vanhoja miehiä, ehkä en omista niin uhkeaa rintavarustusta kuin mitä tuollaiset yleensä kuolaa.

Vierailija
13/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsella kenenkään perään?

Kun ei kukaan vielä ole kertonut ainakaan kaduilla/kaupungilla 3-kymppisten kuolaavan perään?

Vierailija
14/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin pienten lasten kolmekymppiset isät näyttävät usein vähän " romuilta" . Ja etenkin jos vaimo on vieressä, ovat myös korrekteja. Nelikymppiset tuijottavat kyllä, vaikka vaimo olisi mukana.

Vierailija
15/15 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää minulla se 40.

11.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan