Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kahvilikööriä juoda

Vierailija
21.07.2007 |

joka on ollut avattuna (korkki kuitenkin kiinni) kolmisen kuukautta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä jois sittekään noin kauaa avattuna ollutta

Vierailija
2/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermalikööreitäkin voi juoda puoli vuotta avaamisen jälkeen! Ja vaikka ois säilytetty huoneen lämmössä. Näin ainakin pullon takana luki, kun viime vkl:na kavereiden kansa asiaa pähkäilimme. Joimme n. 3 kk avattua kermalikööriä, eikä kellään mitään oireita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole ollut jääkaapissa... Mutta mutta, hyvä tietää, alko himottaa parit hörpsyt =)

Vierailija
4/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos vastanneille =)

Vierailija
5/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisen hörpyn otin... Toivottavasti pääsen huomenna töihin!

Vierailija
6/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avatussa pullossa miedot viinit säilyvät vain muutamia päiviä, väkevät viinit muutamia viikkoja. Mitä kehittyneempää viini on, sitä nopeammin sen tuoksu ja maku kärsivät ilman vaikutuksesta. Marja- ja hedelmäliköörejä tai muna- ja kermaliköörejä ei pidä säilyttää yli yhtä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parit hörpyt olen jo ottanut, eikä maistu mitenkään kummalta. Sen takia kysymyksen laitoinkin kun ajattelin että kermaliköörit menevät huonoksi. En tosiaan tajunnut Alkon sivuilta tarkistaa...

Terv. AP

Vierailija
8/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pöpöt tappaa, kermakin jotain esanssia tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kerma sellaista, no vedä huiviis vaan, ihan huoleti. Höh, miksi edes kysyit?

Vierailija
10/10 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain tarkistaa =) Mielestäni kermalikööri on rinnastettavissa kahvilkööriin, luulin oikeasti että se voi mennä pilalle jos on avattuna jonkun aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme