Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gradupino

Vierailija
21.07.2007 |

Moi, missä vaiheessa gradu tänään? Minulla oli juoni taas hukassa, mutta kirjojen ääreen oli vaan pakko vääntäytyä ja taas alkaa kirkkenemään (teen abstraktista aiheesta gradua, joten saa olla tarkkana punaisen langan kanssa). Tsemppiä meille!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja missä vaiheessa opintoja päätitte gradunne aiheen?

Kun jotkut sanovat, että gradua olisi hyvä lähteä suunnittelemaan heti kun opinnot alkavat.

Vierailija
2/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni opiskelun edetessä gradukin sai aiheensa ja sitä tehtiin pienissä erissä eteenpäin ennen viimeistä rykäisyä. En mitenkään olisi voinut tietää aloittaessa, mistä tulen hengentuotokseni vääntämään. Vaatii muuten yllättävän paljon halua istua paikallaan ja kirjoittaa. Parempaa tekemistä on tarjolla aina liikaa. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin graduni aiheen toisen opiskeluvuoden lopussa, kuten noin puolet vuosikurssini muistakin opiskelijoista. Tein sen sitten kolmannen ja neljännen opiskeluvuoden aikana. Sivuainetutkielmani aiheen päätin siinä vaiheessa, kun muuten olisin jo valmistunut. Keksin niin hyvän aiheen, että oli pakko tehdä vielä sekin. :)

Mutta minä olenkin valmistunut jo iät ajat sitten, joten ehkä koko kysymys ei koskenut minua...

Vierailija
4/4 |
21.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä kirjastojen käyttökurssit ym. kun käy, niin pääsee alkuun mukavammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä